BEG airport status
[POSLEDNJA VEST I FOTOGRAFIJE] Delegacija iz Srbije u Turskoj obišla bespilotnu letelicu Bajraktar Delegacija iz Srbije u poseti turskom proizvođaču bespilotnih letelica

[POSLEDNJA VEST I FOTOGRAFIJE] Delegacija iz Srbije u Turskoj obišla bespilotnu letelicu Bajraktar

Delegacija iz Srbije posetila je 2. oktobra deo turskog vojno-industrijskog kompleksa gde je obišla borbenu bespilotnu letelicu Bajraktar TB2 kao i turboelisni avion za obuku Hurkus.

Na poziv ministra odbrane Turske Hulusi Akara, ministar odbrane teritorije Kosovo Anton Kuni bio je u četvorodnevnoj poseti Ankari i Istanbulu, objavilo je ministarstvo odbrane Kosova.

Kuni je posetio TUI (Turkish Aerospace Industries) u Ankari i kompaniju Bajkar Defens (Baykar Makina) u Istanbulu gde je imao priliku da bude prvi ministar odbrane iz Srbije koji je izbliza video borbenu bespilotnu letelicu Bajraktar i avion za obuku pilota Hurkus.

Ministar odbrane Kosova pored Hurkusa / Foto: Ministarstvo odbrane Kosova

Delegacija Kosova takođe je posetila kompanije Nurol Makina (proizvođače namenskih 4×4 vozila) i Aselsan, kompaniju koja proizvodi komunikacione sisteme, radare, opremu za elektronsko ratovanje kao i sisteme za PVO.

Nastavljajući dugogodišnju saradnju u oblasti odbrane sa Turskom ministar odbrane Kosova posetio je i vojnu akademiju ove države koja već obučava kadete Kosovskih bezbednosnih snaga gde je, kako je Tango Six već pisao, školovano i troje pilota i dva vazduhoplovna tehničara ove teritorije.

Poseta ministra odbrane Kosova podudara se vremenski sa navodnom posetom delegacije iz Beograda koja je, kako je javio Informer i indirektno potvrdio predsednik Srbije Aleksandar Vučić, takođe zanteresovana za bespilotne letelice iz porodice Bajraktar. Prema Instagramu ministra finansija Srbije on je u Turskoj bio pre 6 dana, što, najverovatnije, ukoliko mu je poseta bila zaista povezana i sa razgledanjem i/ili pregovorima u vezi bespilotnih letelica, znači da je delegacija Kosova prva videla Bajraktar uživo.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A u pozadini zastava Turske i Kosova. Poniženjima nikad kraja.

Odgovori
Be

Hahaha, upravo to htedoh reći – ili je ovo slika kosovske delegacije ili se neko sa vulinovim podguznim muvama dobrano nasalio :P

Dr

Procitaj tekst sa razumevanjem pa komentarisi. Na fotografiji su sve Albanci i Turci. Posto je Kosovo deo Srbije, delegacija sa Kosova je u stvari delegacija iz Srbije. Nista pogresno nije natpisano.

Ed

Mora da je izvrsen hakerski napad na T6….. Delegacija iz Srbije je tacna po ustavu ali ni slike ni tekst nema nista sa Beogradom…. Dobro jutro T6 .

Odgovori
Bo

Ne znam cemu sve ovo. Naslov jedan a sadrzaj nesto sasvim drugo. T6 se mnogo promenio. Mislim da na portalu nema mesta politici.

Odgovori
Cr

Cinizam i gordost su dve stvari koje se veeeeeeoma teško suzbijaju…

Pe

Jedan od gorih tekstova…

Odgovori
vo

Bukvalno citam i ne verujem sta citam..

An

Naprotiv, jedan od boljih tekstova!

Odlična poruka. Kome treba. Valjda će neko ko treba da skapira, skapirati.

Ta

Слажем се. Одличан текст и порука. Ко разуме – разуме.

St

A zastava naše terirorije Kosmeta iza na ekranu zajedno sa Turskom,a pretpostavljam da je trebalo da bude srpska,ali zašto da ne,trebaju još da nas gaze.I ćemo kupovati od takvih strana ovo,msm nije Bayraktar loš,ali treba im skrenuti pažnju. https://prnt.sc/uv9lio
Ne znam da li ste gledali Težina lanca filmove ima ih 3,želeo bih da pogledate,i biće vam jasno zašto se ovo sve dešava.

Odgovori
mr

Ajde da vidimo ko će prvi do barjaktara. Lucidan naslov, sa primesama ironije. Videćemo hoće li barjaktar prvo sleteti u Srbiju, ili Slatinu.

Odgovori
St

Kako god okreneš, sleteće u Srbiju.

Л

Тако је, управо сам и ја исто помислио апсолутно збуњујућ текст!

Odgovori
Br

Narucen i placen tekst, nema veze sa novinarstvom.

Odgovori
BB

Moram priznati da sam prvi pasus čitao 20 puta (uz neke pozive koji su me ometali) da bih shvatio o čemu se radi.

Odgovori
DW

@Editor. Kosovo je Srbija, osim ako misliš da je teritorija Kosova zasebna država, a pod Srbijom misliš na centralnu Srbiju ili Beograd.

Odgovori
M

Da li je doslo do nekih promena u uredjivackoj politici T6??? Da li cete i vi krenuti putem ostalih medija u Srbiji navijacki za ili protiv ili cete zadrzati profesionalizam i objektivnos koja vas je krasila do sada? Ja vas juce u komentaru nahvali kao svetionik objektivnog novinarstva i danas citam ovo. Nadam se da cete licne frustracije cime god izazvane ostaviti po strani i nastaviti da budete ono sto ste bili do sad. Ovakvi tekstovi ne prilice t6 ili je to neka nova uredjivacka politika koja dolazi? Molim da objavite komentar i ako je moguce da gospodin Vojinovic kao urednik i pisac samog teksta ,ako je u mogucnosti, odgovori jer bih voleo da znam da li i zadnji uskoprofesionalizovni portal koji pratim prestaje da bude profesionalan i baca se na raspredanje dnevnopolitickih tema sa onim za i protiv trenutne vlasti. Hvala

Odgovori
Pe

Komentar odobren ;)
Uređivačku politiku i način pisanja tekstova ne komentarišemo. Nikome.
Čitajte ili ne štobsereklo.

…a znamo da ćete čitati svaki dan iako Vam se ne sviđa. Snaga Tango Six brenda pokazana u praksi ;)

Co

@Petar Vojinovic
Poštovani Petre,

moram priznati da me je Vaš komentar izistinski razočarao. Pratim T6 ni sam neznam koliko godina, verovatno od samog nastanka portala. T6 je oduvek bio mesto okupljanja avio entuzijasta raličite vrste, svi su dolazili da bi uživali u Vašim odličnim tekstovima i da bi medjusobno diskutovali i razmenjivali mišljenja. Oduvek je hvaljena Vaša stručnost, poznavanje materije ali i objektivnost i realno razmišljanje.
Naravno niko nije naivan i jasno je da je portal biznis i da je krajnji cilj ostvarivanje profita. T6 se i jeste dokazao javnosti i etablirao kao stručan i pouzdan izvor informacija verujem zahvaljujući radu autora ali i doprinosu koji su putem diskusija vršili posetioci portala.
Ne želim, kao neki drugi komentatori, da promenu u načinu pisanja tekstova pripisujem frustraciji, nezadovoljstvu ili nekom drugom razlogu, koji svakako možete zadržati za sebe, ali zaokret je svakako jasan i vidljiv. I tačno je da ćemo nastaviti da posećujemo portal, barem još neko vreme ali ubedjen sam da ako se nastavi sa ovakvim načinom pisanja i komunikacije i to će se promeniti. A onda će T6 postati samo jos jedan u moru dnevno-političkih tabloidnih medija.
Možda to i jeste cilj jer će se broj poseta i klikova kao i profit verovatno povećati, podeljena javnost Srbije svakako bi jedva dočekala da koristi Vaše tekstove u svakodnevnom prepucavanju. Ali ako je ljubav prema avijaciji na prvom mestu onda to ne bi smelo da se dogodi a siguran sam da na duži period ni portalu se to neće isplatiti.
Kao neko ko prvo što uradi kada dodje na posao, skuva kafu i otvori T6, željan vesti i relevantnih tekstova iz oblasti aviacije, iskreno se nadam da grešim.
Sve najbolje i puno sreće u daljem radu.

Pe

Hvala na pohvalama!

Zamislite kada bih obraćao pažnju na ono što svaki čitalac misli i želi? To bi se pretvorilo u uvažavanje minimum 150 ljudi dnevno.
Da komentator zna kako treba da se neka tema obradi on bi bio autor. Napišite nešto javno, svojim imenom i prezimenom, radite to 15+ godina, pa da uporedimo beleške o razočarenjima.

Da li je Tango Six biznis ili ne nije bitno kada objavljujemo vesti, komentare ili mišljenja. Predmetni tekst je vest. Ako imate da mi skrenete pažnju na neku faktualnu netačnost ili nepreciznost u tekstu slušam.
Ako nemate, sve što možete imati, je utisak. A kako lepo piše na 13. stranici priručnika o Pravima i obavezama komentatora na Internetima u tački 2: Vaš problem.

Sr

@Coolerns
Ne, T6 nece postati kao „dnevno politicki portali“ jer oni nemaju ni smisla ni m*da da se na ovakav nacin posprdaju sa vrhom drzave koji se ponasa kao zena gastarbajtera kada ode na seoski vasar.

Svaka kritika T6 portala je na mestu, samo neki vise vole rec iz usta vrha drzave, nego svoj rodjeni razum pa im je to malo tesko da usvoje…..

Pe

Baš tako. Mi na Tango Sixu smo glupi, nesposobni i arogantni za mnogo drugih stvari. Ima mesta za kritiku koliko hoćete.
Jedino nedamo na se kada su pitanja tačnosti izveštavanja u pitanju. Tu ako pogrešimo priznaćemo odmah.

Co

Hvala Vam na odgovoru Petre!

Ne, ne mislim da treba da se obraća pažnja na svaki komentar i iz tog razloga cenim što ste mi odgovorili. I da, pišem i sam javno u struci u kojoj imam relevantna znanja.
Poenta mog kometara je sledeca. Evidentna je promena u uredjivačkoj politici portala i u načinu pisanja. Ona je vidljiva u većoj meri u nekoliko poslednjih tekstova. Nije sporno da li se ja ili bilo ko od posetilaca slaže ili ne sa iskazanim stavovima (ja lično se sa većinom slažem), već je problem u tendencioznom pisanju i načinu pakovanja tekstova za dnevno političke potrebe. Poenta mog komentara nije bila da dobijem Vas odgovor već da Vam dam do znanja da sam jedan od onih koji se ne slažu sa takvim zaokretom na T6, i da verujem da nas ima još.
I ne slažem se da nije bitno da li je T6 biznis ili ne jer to se ogleda i u onome što konkretno zameram ovom objavljivanju a to je naslov i prvi pasus, koji se u mojoj struci nazivaju „clickbait“ i koriste se isključivo u svrhu zbunjuvanja čitalaca i prikupljanja klikova.
Sve ovo naravno ne menja Vaše isključivo pravo da vodite Vaš portal onako kako želite, jedino mi je pomalo krivo jer sam ga godinama smatrao i „našim“ što na ovaj način polako prestaje biti.

Još jednom sve najbolje!

Branko Jovanović

Pe

Branko,

Evo super prilike da još poradimo na medijskoj pismenosti čitalaca. „Medijska pismenost“ zvuči uvredljivo ali zaista nije, u pitanju je informisanost o načinu rada medija i posledično kvalitet suda čitalaca o njima.
U pitanju jeste klikbejt naslov ali sa intencijom da neko klikne na njega, budući da se za pažnju čitalaca usled 5 mreža mnogo jače borimo danas nego pre par godina.
Razlika u onome šta Tango Six radi u odnosu na većinu drugih (većinom mejnstrim) medija je da su naši klikbejt naslovi uvek samo i jedino sročeni da privlače pažnju. Apsolutno nikada u našem običnom ili klikbejt naslovu nećete naći netačnu informaciju, laž ili obmanu nakon koje bi mogli da pomislite: „u tekstu nema ni jednog slova o onome što sam pročitao u naslovu“. Dakle mi ne lažemo, ne manipulišemo, već samo privlačimo pažnju. Sve što nađete u bilo kom našem naslovu (bio on klikbejt ili ne) naćićete u tekstu.

Pažnja na Internetu se mora privlačiti klikbejt naslovima (u pozitivnom smislu) jer je Internet takav – ne trpi naslove koji su informativniji jer onda niko ne čita tekst. Ja bih ovaj tekst u dve rečenice u naslovu mogao da prepričam, ali bi to onda lišilo prosečnog čitaoca celokupnog sadržaja unutar teksta koji mu, gotovo uvek, daje kontekst, dodatne naše originalne informacije i izveštavanje kao i BKG (background, istoriju priče, sa linkovima). Budući da je trend ka sve manjem čitanju tekstova klikbejt je, ako se uradi pošteno, u potpunosti etička i profesionalna stvar.

Vaša karakterizacija „pokovanje tekstova za dnevnopolitičke potrebe“ je netačna i needukovana. Prvo, Tango Six nije dnevno politički portal. Da jeste videli bi „dnevnu politiku“ koja nema veze sa avijacijom. Drugo, predmetna vest je vest o obilasku jedne delegacije vazduhoplovnoj industriji trenutno veoma aktuelnog proizvođača, što je takođe veoma aktuelno u Srbiji ako se uzme u obzir vest o planu nabavke BPL baš od tog proizvođača. Treće, u tekstu ne postoji ni jedna karakterizacija niti davanje na značaju niti jednog termina, osobe ili pojave koja bi mogla da se protumači kao čisto politička. Svaka nabavka, razmatranje o nabavci i kontrola kako se nabavlja su političke stvari same po sebi i njih uvek detaljno pokrivamo, iznosimo mišljenja o njima i kritikujemo.

Dakle ni jedna stavka koju ste naveli nije argument već lična karakterizacija i stav kako Vi mislite da bi trebalo.

Odgovaram isključivo radi edukacije čitalaca o tome kako medij kao što je Tango Six funkcioniše. Samo istina, što više originalnih informacija, strast prema poslu i apsolutni bol u onoj stvari za to šta bilo ko misli o nama i našem radu.

Co

Hvala na edukaciji Petre,

ali iako je T6 svakako dokazao svoju snagu i popularnost to nikako ne bi smelo da daje prostora nadmenosti i verovanju da možete svima da delite lekcije, što Vam, kako ste i sami rekli, nije prvi put u poslednje vreme.
Kada sam pisao šta je poenta mog komentara ja sam vrlo jasno napisao da je u pitanju moje lično mišljenje, samim tim moja karakterizacija Vašeg pisanja nije tvrdnja niti činjenica već moj lični utisak, kao što je i nazivanje iste netačnom i needukovanom Vaše mišljenje i stav a ne činjenica.
Takodje Vašim komentarom o „clickbait“-u ste kontrirali sami sebi iz prethodnog komentara i potvrdili da se neke stvari ipak rade zbog biznisa, dakle ne stoji da bas ni jedna stavka u mom pisanju nije argument.
I kada smo kod edukovanja, „clickbait“ je predstavljao nesto pre 5 ili 10 godina, dovoljno ste pismeni pa Vam preporučujem da pročitate poslednja istraživanja koliko isti na duge staze zapravo negativno utiče na brend i biznis.

Kao što više puta ponovih, sve napisano je iz krajnje dobre namere i ovim se povlačim iz svake dalje diskusije na ovu temu.

Branko Jovanović

Ba

@Petar Vojinovic

„apsolutni bol u onoj stvari za to šta bilo ko misli o nama i našem radu.“

To je jasno, obzirom da dva dana pred najveću vježbu naše Vojske ikada, iz područija navodnog interesovanja ovog portala, vi pišete članke o albancima sa Kosova. Oko 2000 direktnih i preko 1000 indirektnih učesnika ove aktivnosti se priprema, često u terenskim uslovima, dok vi ismijavate sve u vezi njihovih aktivnosti i plasirate članke o školovanju nekih pilota sa Kosova u Turskoj. Niti jedna izjava od nekog našeg čovjeka o tome šta se dešava i šta da očekujemo u subotu? Niti jedan izvještaj ili fotografija sa terena? Ništa?

Ah, da- zaboravih. Vi ste brend? Petre- T6 „brend“ su tekstovi Živojina Bankovića. Tačka. Nebi mi palo za ovo godina na pamet da posjetim ovaj portal da nije njih. Ipak, to više nije dovoljno. Neka sam i usamljen slučaj, ali nemam više namjeru da pratim medij kome kao pratilac ne predstavljam apsolutno ništa. Od silne „medijske pismenosti“ zaboravili ste na osnovne manire.

Ovo je moj poslednji komentar na Vašem portalu, pa Vas lijepo molim da ga objavite.

Lijep pozdrav svima!

Pe

😢

С

Banja luka

Много ценим ваше анализе као читаоца, доста сам научио од Вас и многих других овде.
Мислим да је овај чланак срачунат да нас натера да се запитамо. Делегација Србије посетила Турке да купи Бајрактар (али делегација Косова). Може да се тумачи свакако. Ј сам схватио као иронију, где наш пријатељ Ердоган угађа нашим назовимо непријатељима), а сутра ће можда и нама. Мене лично не погађа као Србина, за наше паре можемо купити и од Албаније ако мислимо да ће нам то користити.
Зар се нико није запитао да ми желимо ову БПЛ како због њених борбених карактеристика, тако и због проучавања, тактике употребе, детекције и борбе против исте? Толико од љубитеља, авијације, али наравно много скромнијег знања од већине овде.

Саша Гладовић

M

Vase apsolutno pravo je da ovaj portal na kome ste urednik uredjujete kako mislite da je najbolje i to niko ne spori. Problem je sto je stil pisanja u zadnjih par meseci (ne znam ni sam tacno koliko) postao toliko drugaciji da sada imamo stavove odredjene osobe umesto analiza ,mogucnosti letelice ,nacina upotrebe,sta bi to donelo nasoj vojsci, koji bi pandan eventualno mogli nabaviti koje su mane, koja sredstva pvo su potrebna za neutralizaciju iste i td i td. Znaci umesto totalno tehnicke analize stvari ubacujete subjektivnu. Moja najdobronamernija preporuka je da ukoliko zelite vec da iznosite ovo i pravite ovakve tekstove ,naravno ako ste u mogucnosti, razdvojite na neki nacin specijalizovane tekstove i ove po meni tekstove kojima nije mesto na T6. Napravite kolumnu ili sta god mislite da je pogodno a recimo vojna avijacija neka ostane uskospecijalizovana za ono po cemu je t6 prepoznatljiv vec godinama. Predlog napravite jos jedan deo sajta najnovije vesri ili sl. Jer najiskrenije dosta mi je bljuvotina koje citam ili slusam i na b92 i n1 i ako slucajno naletim pink,informer (ne daj boze nikome) i dodjem ovde da procitam nesto normalno i zatekne me ovakav tekst koji me podseti na gore pomenute. Kao sto ste rekli dolazicemo mi i dalje jos neko vreme ali ovo je za mene licno kao citaoca velika promena u negativnom smislu i iskorak ka sivilu onoga sto se u Srbiji zove novinarstvo. Vec sam ispunio kvotu za komentare za ovu godinu tako da se povlacim u ilegalu opet ,a vi razmislite da li u ovome sto pricam ima logike. Hvala najlepse puno srece u buducem radu

Pe

M,

Tango Six je danas procitalo oko 15000 (jedinstvenih) ljudi, imamo oko 40000 otvorenih (pregledanih) stranica, tekst o Lufthanza skoli je preneo B92 sto nam donosi bar jos 5000. Za sada imamo, ako sam dobro procitao, 4 ljudi kojima se danasnji tekst nije svideo.

Vase je pravo da komentarisete, sugerisete i da Vam se tekst ne svidi. Ali to je na kraju dana samo Vase misljenje. Uz izuzetak jos jednog komentatora kulturno elaborirano i hvala na tome.

Vl

Petar Vojinovic,
„Tango Six je danas procitalo oko 15000 (jedinstvenih) ljudi, imamo oko 40000 otvorenih (pregledanih) stranica, tekst o Lufthanza skoli je preneo B92 sto nam donosi bar jos 5000. Za sada imamo, ako sam dobro procitao, 4 ljudi kojima se danasnji tekst nije svideo“.
Ovaj vaš komentar uveliko govori u šta se pretvaraju vaši tekstovi. Jurite za klikovima po svaku cenu. Neko opasno počinje da liči na Informer, N1 i slične ofarbane plavo, žuto, crveno …
Ono što me je privuklo da vas čitam već godinama nisu ovakvi tekstovi. Ako ste hteli nešto da menjate, uspeli ste. Promenili ste stare čitaoce i pratioce za neke nove kojima se sviđa politički zadah u tekstovima. Ukoliko vam je to bio cilj, pogodili ste metu u centar.

Wo

>> tekst o Lufthanza skoli

Ja imam simpatije za ovaj vas eksperimentalni tekst ali ovo o LH skoli je onako prilicno dubiozno, stvar je navodno recena na jednoj telekonferenciji gde se neko obratio polaznicima skole. Pitanje je kompletnog konteksta o cem se tacno radi i to nije objavljeno u nekom oficijelnom Lufthansa-inom press release-u. B92 samo tera takve vesti, sracunate na propast „zapadne civilizacije“ pa im je vaoma dobro doslo da vas objave

Cr

Jednog poslao u McDonald’s zato što je najkulturnije pitao da li će biti nekog teksta o sukobu u Nagorno-Karabahu (tekst došao posle tri dana).

Drugog nazvao idiotom, najdirektnije i onako pred celim auditorijumom.

Za trećim, koji se odjavljuje, pušta ironičnu suzu u stilu „putuj igumane“.

Ja kada bih se ovako odnosio prema svojim klijentima (šta god mislio o nekima od njih) ne bih opstao 6 meseci u svojoj branši. Možda je do toga što u mojoj branši takav tretman klijenta ne može da se sanira jednostavnim brisanjem komentara posle par sati.

Sr

Bravo Petre doktore! Treba se posprdati sa ovakvim stvarima jer drugacije nekima ne bude jasno

Odgovori
Vl

Srbofil / Al
Primećujem koordinisanu promenu u načinu pisanja vaših komentara sa zaokretom na T6.
Slučajno?

Sr

@Vlad
Morate mi pojasniti na sta tacno mislite? Konkretno u ovom trekstu mi je drago sto se Petar posprdao sa likovima kojima je pala imbecilna ideja na pamet da ce, od svih drzava sveta, jedna TURSKA nama biti partner u sigurnosti?
Sa takvim ljudima treba se samo sprdati, nista drugo.

Vl

Srbofil,
Generalno, nisam pristalica mešanja politike u bilo koju profesiju a pogotovo ne u novinarski esnaf. Smatram da je to za sve izuzetno loše.
Nekako, pogodio mi se tajming uvlačenja T6 portala u blato politički obojenog komentarisanja sa Vašim potenciranjem politike u svakoj temi o kojoj pišete. To sam nikako nisam želeo da vidim na T6, a pogotovo ne od vas s obzirom da vas držim za stručnog i kvalitetnog sagovornika od kojega sam, ne stidim se to reći, dosta i naučio.
Otuda i moja rezigniranost nakon shvatanja da će jurnjava za brojem klikova upropastiti ovaj portal. Portali poput T6 su bili prava mala oaza u kojoj sam bio siguran da me neće sačekali glibovi politike. Političari i njihovi poltroni svih opcija su prolazni i ne zaslužuju da truju ovakva mesta.
Već se ovde da primetiti nova vojska komentatora koja nema intelektualnu snagu za argumentovanu konverzaciju, pa se iz tog razloga zaklanja iza svog agresivnog ponašanja i primitivizma, larme koje pravi i potenciranja svog političkog stava.
Zvuči poznato?
Informer, N1 …
Ne želim da još postavim znak jednakosti između tih medija i T6 ali približava se momenat kada ću to jednostavno morati da uradim.

Sr

@Vlad
Problem nije u T6, nego u tome sto se „struka“ kao pojam politizovala u Srbiji, a jos vise, sto se vojska i njena uloga koristi u svrhe politicke promocije. Taj trend, ni vi, ni ja ni T6 nije zapoceo odnosno prosirio. T6 nije ni malo „politicki“ kakav bi mogao da bude, da to zaista zeli.

I onda meni, i sl. ljudima vredja inteligenciju, kada se kaze Mig-29 „4+ generacije, najsavremeniji u regionu“ ili uzecemo konkretan svez primer, kada neko kaze da je „modernizovana Zirafa“ sposobna da na vreme uoci i asistira unistenju letelice, recimo ovog tipa Bajraktar(svako ko ima minimum minumuma znanja iz te oblasti, zna da je to budalastina).

Od strane strucne javnosti nema kontra argumenata jer strucne javosti nema, posto je ona po sili prilika bukvalno zabranjena(ne postoje odgovarajuci odbori i transparetnost, kao ni pristup informacijama iz VS iz koje bi stvorili neku zaista pravu „strucnu javnost“, imamo samo strucne ljude, bez informacija), a od zvanicne vojske(mimo nezavisnog vojnog sindikata i nekih penzionisanih oficira) nikada ni jednu kritiku ne cujemo. Kada ljudi i kritikuju vojsku ili neke odluke vlasti vezane za istu(vi, ja, T6, Aleksandar Radic), na to se odgovara politicki, taj covek se satanizuje, koriste se izrazi „NATO lobista“, „izdajnik“ itd.

Problem je sto ce sutra nekog klinca od 19. godina sesti u taj MIg-29″4+“ ili sklopociju koju je promovisao Jugoimport i taj neko ce poginuti jer ce protivnik raspolagati sa mnogo boljom opremom za koju je prosao mnogo bolju obuku(znamo vec taj scenario), a do tog trenutka cemo cuti samo hvalospeve, posle izgovore, a odgovornosti i kvalitativne promene nigde.

Petar je verovatno osetio potrebu da odgovori na takvo vredjanje inteligencije. Nije to prvi put da T6 tako nesto radi, to je bilo u vise slucajeva udesa u RV, to je bilo za vreme preuzimanja Aerodroma Nis, kada je ministarka vodila bukvalno „kampanju“ protiv T6 i bilo koga sa pola mozga zapravo…..

Da li bi mi mozda, kao citaoci, bolje prosli da se ta jeftina propaganda ignorise? Mozda bi, mozda i ne bi, ali konkretno sve vezano za vojno vazduhoplovstvo se u Srbiji u poslednje vreme provuce bas kroz kanale koji imaju politicki cilj….i sad nama ne ostaje nista naravno.

Mozda ste vi u pravu, jer ovde, barem po komentarima, ne vidim da ljudima dopire do mozga sta je problem, sta je pravi sistem i kako on izgleda i sta je resenje. Vidimo to i kada se dese tragedije kao sto je pogibija ljudi ili kada nas necija samovolja uvlaci u saveznistva sa bolesnim diktaturama koje nam rade o glavi(sto je ovaj tekst satiricno prikazao).

Ac

Turci izgleda hoce kosovare kao i Azere trenutno(protiv Jermena) da naoruzavaju i podrzavaju u nekom buducem sukobu sa nama.Znamo da Albanci sa KIM nisu sposobni da rukuju sofisticiranom opremom,ali Turci itekako jesu.Ali su se dosetili da im kao prodaju oruzje pa u nekom sukobu sa nama tu opremu kao Albanci koriste,a ne oni.Srbijo naoruzavaj se po hitnom postupku,pocelo mnogo da smdi.Iz iskustva znamo da nam kao Jermenima niko nece priskociti u pomoc.

Odgovori
Na

Zanimljiv komentar. Upravo je to najbitnije u svemu ovome, a ne svrstavanje na ovu ili onu stranu u unutrašnjoj politici. Ko ne shvati ozbiljnost situacije i geopoliticke promene, odnosno pokušaje promena, koje se upravo dešavaju imace velikih problema u buducnosti. Pokojnom Slobodanu i njegovoj supruzi Miri niko nije javio da je pao berlinski zid i da je komunizam u istocnoj Evropi propao, nemoj da nam se opet ponovi slična vrsta neobaveštenosti. Ko god da sedi u MO i MSP mora svoj posao da shvati ozbiljno, jer vremena su trusna.
Ostavimo politiku i komentare o uređivačkoj politici T6, potrebno je da i mi koji pratimo vojnu aviaciju damo svoj skromni doprinos komentarima i analizama jer ovaj portal i komentare na njemu vidim kao mesto za javnu raspravu o temama vezanim za vojsku i njen najelitniji deo, možda neko ko se nešto pita prati ovaj portal. Ako ne prati, mogao bi da počne jer može nešto i da se nauči.

De

@Aca

Vi ste toliko u pravu da ja ne mogu da pronadjem pravu rec da to opisem. Necu da detaljisem.
Kapa dole!

St

Pa dobro i mi konja za trku imamo i nasi oficiri se obucavaju ili su se obucavali na redimo S-400 i slicnim igrackama. Nemora da budu tu, nek dođu ako budu trebali. Za nas dovoljno, da imamo po neki simulator i na svake toliko otici nazad na izpit u samu Rusiju ;). Pa nek vide, ustvari nema tu Turci sta da vide, nek to vide ovi ostali pa nek jim lepo objasne oni, kako stoje stvari ovde.

O sumadiji necu vise, da pisem i pominjem :D

Cr

Srbija će u sledeći veliki rat ući nespremna..kao i 1914..1941.. istorija se ponavljaa jer iz nje ne učim lekcije.. generalno kaonarod smo dosta površni..itd

bb

koliko vidim, kad bude vojno guzvanje oko kosova, tango six ce biti u prvim redovima! samo da ovaj patriotizam nije instant i kratkotrajan…

Odgovori
St

Neznam sta je to sta bi Kosovari ili Albanci iz Albanije mogli vise da ponude toj Turskoj od same Srbije!? Ja u zadnje vreme ne primecujem, da bi se nasa drzava protivila interesima Turske na ovim prostorima, sta vise reklo bi se naprotiv. Al ajde ako se zivi od patriotizma neka bude tako. U slucaju i da se obistini i da nas ceka neki novi sukob kde bi akteri bili turski operateri, garant nebi vodili obe letilice iz Pristine nego pre iz same Albanije. Jedno je sigurno, moze neko da se mi smeje ili ne ali potamanili bi jih sa sve operaterima, kosti jim nebi nasli. Mozda se je nacin razmisljanja ljudi promenijo ali se gen nije. Gen koji je spreman ponovo, da ratuje ako bude bilo potrebno. Ako neverujete ili neznate ko bi i dali ima ko da ratuje. Napravite anketu među svim srednjeskolcima od 20-22 godina u Srbiji i navedite dali bi ratovali ukoliko bi pretnja bila Turska sa svojim pulenima. Ja se samo nadam, da do toga nece vise nikad doci. Zasto, bi Turska ulazila u rat ponovo na ovom prostoru, kad odlicno privredno surađuje, pogotovo u Srbiji.

Odgovori
Ku

Tako je.

Turskoj je veca reklama da Srbija kupi Bajraktara nego ‘Siptarel’..a i to ima svoju cijenu n akoju nasi igraju nadam se!

Mada sam ja za provjereno ‘Kinesko’…zna se Pterodaktil 3..

TT

Gde i kako je to Kinesko oruzije „provereno“?

Sr

@TT
Libija, Jemen….

Ku

Irak, Egipat…. jos prije 3,4 godine..

Cr

albanci imaju više mlađeg naroda nego srbija.. za nas je plus da se oni masovno iseljavaju na zapad.. Tako da nije za očekivati da se mlađe generacije albanaca vraćaju u većem borju nazad u primjeru nekog rata..

Ku

Hahha…mada jeste delegacija iz Srbije, ali Naslov jeste trik.

Kako god mislim da jeste malo i politika da jeste malo usluga Erdoganu, jer i on je uradio neke stvari za Srbiju…ali to je sve OK.
Po menije bitno to da je to dokazano sredstvo a niej ni toliko skupo. Cak stavise njima je bolj areklama da Srbij akupi Barjaktara nego Kosovo..a i to ima svoju cijenu. Na kraju krajeva ovi ‘siptareli’ ce da razgledaju svasta nesto ne samo u Turskoj.
Mada sam ja naravno za `Kinesko’… posle boze zdravlja J-10, JF-17, L-15…

Odgovori
fo

Štos iz režimskog medijskog klikbajt mulja. :) Na određene instance istog i adresirano. Obzirom ko su i kakvi su, teško da će da dopre poruka. Borba s vetrenjačama. A i autor ima puno, zakonom zagarantovano pravo da Džeki Čen, jer mu to garantuje 13. stranica priručnika o Pravima i obavezama komentatora na Internetima u tački 2.

Odgovori
Ma

Sarkasticno :). Odlicno!

Odgovori
Mi

Odlican sarkazam :-)
Nekako, i nakon nekoliko dana razmisljanja nemogu da nadjem opravdanje i razlog zasto bi se islo u nabavku Bajraktara. Jeste da ima nesto bolje TT specifikacije u odnosu na CH-92, ali ali mislim da nisu toliko bolje da bi se mogla opravdati nabavaka ove BBPL. Da li je moguce da su nam Kinezi otkazali buduce nabavke CH-92A kao i rad na novoj verziji Pegaza zbog Vasingtonskog sporazuma? Ako je tako onda nema nista ni od FK-3 , nazalost.

Odgovori
St

Ako nista drugo, da se sa njima dogovorimo mi vase bpl, vi tehnoloski park u okolini NS ;).

Drugo odlicno, ce posluziti za uvezbavanje napad/odbrana sa istima uz Pantsir i drugih sokocala koje razvijamo ili planiramo da kupijemo. Znaci za taktiko moze razvijamo vise scenarija i isti trening i obuku prodajemo bliskom istoku i africi.

Trece sta fali, da nasi iz VTIja malo isprobaju svoje znanje dobijeno od kineskih mentora i primene na nesto slicno nase. Ako zaglave tu su mentori, koji berujem da se nebi branili, da je u nase ime razstave, sastave, testiraju itd, da ne idem previse daleko :).

Ako mene pitate, Turke ovoga puta slobodno pustiti, da idu do Beca preko nas brez vece frke ali ne preko severa, nego preko Dunava na zapad :).

Sr

@Strela
Nek oni ne prave „parkove“ koji su nista drugo nego jos jedno mesto gde burazersko-kumovske firme globe pare gradjana. Manite se vise IT industrije i svega ostalog. Da radite u njoj znali bi da drzava treba STO DALJE da se skloni od iste! Jer kad god umesaju prste, naprave neku glupost, na stetu domacih firmi, a korist stranih.

67

Srbofil

Ovde se slazemo. Ljudi nemaju pojma sta se desava . Kao svaka siromasna nerazvijena zemlja nemamo nista od proizvodnje vec nudimo usluge I srafciger usluge. U zadnjih 8 godina imamo 40.000 srednjoskolaca manje, nista ova garnitura nije uspela da promeni po tom pitanju.

U vojsku na zalost ide Samo sirotinja sada, mladjariju interesuje normalan zivot a ne glava u torbi zarad interesa lopova na vlasti. Ja svom sinus nisam dozvolio da ima ikakve veze sa vojskom u kojoj Sam ja proveo iha ha…

Pa

manite se it industrije…

kazi to 25 godisnjaku koji bez problema ubaci u dzep neto 2.5 – 3 hiljade eura. cime se vi bavite zapravo?

Sr

@Pavle
Ne obeshrabrujem ja ljude od nekog poziva, nego obeshrabrujem misljenje da drzava treba da se petlja tamo gde joj nije mesto. Tako misljenje mogu da imaju samo ljudi koji nemaju dodirnih tacaka sa tom industrijom jer kad god se petlja, naprave samo stetu domacim, a neku korist strancima ili sebi licno.

ma

Mini Sengen u praksi.😄😄😄😄😄
Jednom recju jadno, tuzno i bedno.
Ova takozvana nabavka Bajraktara je usko vezana sa politikom to je ocigledno pa i ova tema zahteva sllicne komentare. Nadam se da ce ovog puta T6 biti tolerantniji na vojnopoliticke komentare.
Bajraktar kao dronovi za unistavanje tehnike i zive sile ocigledno spadaju u samom svetskom vrhu. Ispostavilo se ipak da turci nisu jos u mogucnosti da potpuno sami izrade neke komponente koje koriste BPL. Drugo oni ce laznu drzavu Kosovo snabdevati sakom i kapom ubuduce i u granicama svojih mogucnosti. Postoji mali promil mogucnosti da im Tramp pomrsi racune ako ostane u Beloj kuci. Sve zavisi da li im se interesi i dalje podudaraju dole na KiM.
Ako smo vec poceli kupovati od kineza dronove onda tu kupovinu treba i nastaviti u vecim kolicinama.
Da je pameti ove vrhuske trebalo bi se usredsrediti na pronalazenju i kupovini sistema za neutralizaciju dronova kategorije Bajraktar a ne kupovati iste. Pasars mi na zalost nimalo ne uliva poverenje u tom domenu. Mi jos uvek nemamo nijedan ozbiljan sistem za PED.
Da li sevisplati kupovina nekoliko Bajraktara za nase prilike skupih igracaka da bi se nesto tamo proucavalo ili mozda upotrebilo 5-6 dronova protiv tamo nekog? A ta brojka dronova apsolutno nista ne znace za bilo koji sukob.
Protiv nekih terorista?
Tesko. Teroristi se veoma dobro skrivaju, koriste utvrdjene objekte, sumu, stambene zgrade, civilne taoce itd…
Dronovi kao sto su Bajraktari svedoci smo da se iskljucivo koriste protiv armija i nekih vecih vojnih formacija. Opet primeri Sirija, Libija, Jermenija, dakle ne napadaju teroriste vec leguralne armije drzava. Protiv koje vojske bi mi upotrebili 5 Bajraktara neka ih bude i 10 opet je to nedovoljno za neku uspesniju upotrebu. A mi nemamo nameru niti bi bili u mogucnosti da ih koristimo po drzavi agresora. A pare otisle, gde? Ekonomisti govore da smo zaduzeni preko guse.
Treba traziti odgovor za opasne dronove a ne kupovati sve i svasta kako vetar duva i od onih koji nikada nam nece biti naklonjeni ma sta god uradili. Turci se nece tako lako zaustaviti a posebno ne dobrovoljno dok ne izbije neki beci belaj. Otrgli su se kontroli i zapadu mada ima misljenja i da ih koristi duboka drzava za obuzdavanje Rusije. Mada mislim da su rano poceli u svojim osvajackim namerama. U nekom trenutku ubuduce mogu da nam stvore velikih problema preko svojih marioneta ako se ne uzmemo u pamet. Bez obzira na necija privatna prijateljstva.
Ponavljam da su nam sada preci sistemi za eliminaciju dronova i ostalih letecih objekata.

Odgovori

Da biste shvatili ovaj tekst treba biti malo upucen u niz tekstova koji su se pre par dana pojavili u medijima da je srpska delegacija obisla tvornicu Barjaktara (bez bilo kakve kredibilne informacije i fotografije) Naravno da je to za rezultat imalo gomilu komentara u kojima vec Barjaktari lete i Panciri vezbaju da ih obaraju ( u stilu oooo kurjaci….buuuum ).
Ovo je tekst u kojem je isnesena proverena konkretna informacija prozeta satiricnim naslovom i skrivenom kritikom nacina na koji odredjeni mediji informisu. Bravo!

Go

А тек наслов… Обишли беспилотну летелицу… Као да се разболела, па хајде да је обиђу да виде како је.

Odgovori
Pe

Eto jedne validne kritike. U pravu ste, moglo je pismenije.

Iv

Tekst je odlican. Svaka cast autoru. Da je srece svi ovako da pisu.

Odgovori
Pa

Bratepetrevojinovicusvakacastzatekstsvidjamiseovoavijončeturskodizajnerskijepravastrujanemoždapoveruješalineznamstosesviodjednomzezajuspolitcarimavidisdaonijediniradeiprimajuplatuamiostalineradniciimsamokvarimoprosekdanemanasprosekbibioveciopetsvakacastzaslovauovajnatpiszajebalistesveipopismenosipoentzijazamzazebanciju. I tebi Mile svaka čast. Nisi ti jedini kome brišu komentare. Samo što se ja ne ljutim jer su u pravu .

Odgovori
Sr

Ovo nije nista novo .Godinama se albanci sa kosmeta obucavaju u Turskoj,vec duzi vremenski period ,i imaju priliku da obilaze fabrike razne vojne opreme ,turci su im dosta toga donirali ,poput oklopnih vozila „Otokar Kobra“…Samo ne znam od kada ste vi poceli da izvestavate na osnovu tabloidnih i „mejn strim“ medija u Srbiji?! Ovakav tekst ste mogli i godinama ranije da objavite ,jer su takodje albanci sa kosova isli u obilazak ,fabirka i svojih ljudi na obuci ,dobijali donacije…Ne jasna je tajming samog teksta i vrlo tendeciozna kao i vasi komentari ,i odogovri drugim ljudima koji su ovaj test videli u negativnom svetlu.Samo sto niste napisali „da ste vi nekakva institucija sami za sebe“ i da vam puca ,sada da ne kazem sta za one koji komentarisu ?!

To je bila prica za prodaju novina ,naravno kada je rec o prici o nabavci „Brajaktar“ bespilotnih letelica…I da se o tome o toj nabavci „eventalno mozda razmislja“… Srbija verovatno ima mogucnosti za kupovinu ovakvih letelica,da li ce se to zaista i desiti videcemo.Na zalost iz tih tabloidnih“mejn strim“ medija je u zadnjih 5-6 godina od MIG-29 aviona ,do Pancira i kineskih bespilotnih letelica ,domaceg Pasars sistema PVO,helikoptera…Uglavnom iako je to podrugljivo posmatrano ,kao lazne vesti ,kao sto mozemo videti vecina toga je do sada nabavljeno ili ce se nabaviti.Ne znam samo kako ce ovaj vas maliciozan tekst ,proci i kako ce na njega gledati ,ako ziasta dodje do nabavke „Barjaktara“ za VS ?! Zaista ne mogu da razumem vasu dugogodisnju profesionalnost ,ukaljate jednim ovako bednim tekstom ?! Kao sada navodno srpska delagacija“nije bila u Turskoj“ vec su albanci prvi dosli,“jer jel te imate slike,kao dozkaz“ koje su sam po sebi podrugljive za zemlju u kojoj zivite,ali vi ste ih uz opskuran tekst objavili na vasem portalu?! Aludirajuci na nesto samo vama znano ,verovatno iz nisko politickih pobuda,da ce sada navodno jel te albanci da kupe pomenute turske bespilotne letelice.A „mejn strim“ mediji objavili da ce Srbija da kupi .Pa ste vi dosli do“eureke“ nece Vojska Srbije da kupi nego albanci iz juzne srpske pokrajine ?! Potpuno su ne jasne vase pobude ?! Posto ste imali zaista dobre i strucne tekstove,i cesto sam vas , i nisam jedini pohvaljivao zbog toga , i trebalo je da se zadrzite,na strucnim komenatarima,da se ne peteljate u politku,nego da govrite o perforamansama samih vazduhoplova,i svega ostalog u domenu vaseg portala…Nisam hteo da pisem o tome ranije, iako ste i ranije imali tendeciju,koketiranja sa „jugoslovenskim ,jugo-komunistickim“ i nekim drugim uglavnom anti-srpskim auto-sovinistickim elementima na samom vasem portalu,ovo ipak prelazi neke granice.Takodje i citiranja takozvanog „vojnog analiticara“ Radica sa slicnim anti-srpskim pobudama,i objavljivanjem njegovih tekstova ,pozivajucii ce se cak na jednu takvu nesolidnu licnost,to je daleko ispod nivoa vaseg portala…Vas tekst kako vidim ,sudeci po komentarima se jasno svideo,po najvise ljudima iz regiona posebno iz hrvatske.Pa cete po tome i videti vrednost ovog teksta ,ako se njima dopao?! Znajuci koliko oni zaista „misle dobro“ Srbiji i srpskom RV I PVO….Nisam tako cesto komentarisao na vasem portalu,ali kao i u slucaju gospodina iz Banja Luke ,i meni ce biti ovo poslednji komentar.

Odgovori
67

Odlicno,

Bolje vas da ne citamo. Ni tkzv Banja Luku gde Sam im spasavao guzice citav tok rata.

Dok Sam ja leteo 99-te neko je sebi sklepao stan, a Taj isti sada sebi dao za pravo da se nesto pita. Gde god je bio Srba tamo vise nema.

Moja deca na zalost nece dati krv za ove nepismene na vlasti. Ja Samo odradio za njih. A o glupostima u vojsci Vam mogu pricati iz sopstvenog iskustva , a Dana’s je 100 puta gore nego za vreme mog sluzbovanja.

Ma

Sta vam nije jasno. Tango six je preuzeo SNS kartel i ima da pisu kako oni kazu. A ponasanje urednika je malogradjansko i nadobudno. Vi treba da se bavite analizom,a ne politikom. Kao sto rekoh preuzeli su vas SNS bratija. Automatski se prepozba njihov primitivni rukopis. Svim komentatorima bih skrenuo paznju na to,da je velika verovatnoca da se ne dopisuju sa urednikom tango six ,vec sa nekim nepoznatim likom koji je preuzeo portal. Otuda takav vokabular „urednika“.

Odgovori
Dr

Ne vidim nista sporno u tekstu. Sve je napisano tacno od reci do reci. Urednik sajta je drzavljanin drzave u cijem ustavu i srcima vecine gradjana pise da je teritorija Kosovo sastavni deo Srbije. Ovo nema nikakve veze sa unutrasnjom politikom (vlast-opozicija). Ja sam mislio da je za vecinu Srba Kosovo sastavni deo Srbije i da se to ne dovodi u pitanje. Ovde vecinu komentara kao da su pisale Sonja Biserko, Natasa Kandic i ostale autoimune i autosovinisticke metastaze ovog drustva. Cestitam na hrabrosti i doslednosti autoru teksta i uredniku sajta.

Odgovori
Ig

TangoSix reality show :D ..sta ce nama Farma i Parovi pored ovakvih komentara (naravno ima i i smislenih, izuzeci uvek potvrdjuju pravila). Da se pridruzim sa mojim komentarom: sarkazam autora texta i ironija na opstu drustvenu klimu koja se odnosi i na desavanja u tematici odnosno avijaciji je ocigledno u ovom slucaju prosla neshvaceno kod mnogih. Jer ako nisi za nas, onda si protiv nas, zar ne ?

Odgovori
Te

Being auto ironic is a sign of great intelligence.

Al

Postali ste tabloid, a mozda ste to i hteli ?

Odgovori
de

Ne, nego ismeva tabloide jednom jedinom slikom. Nije trebao nista ni napisati pored slike. Ovi sto se ljute na T6 bolje neka se ljute na same sebe sto nasedaju na ispiranje mozga tabloida.

Mi

Kakav članak. Ovaj ću da pamtim. Razumem kritiku, al nisam razocaran. Zasto bi bio? Dve vesti u jednoj temi, a istina i suština objasnjna jednom slikom. Popunjava prostor izmedju dobrih duzih analiza, lepsih vesti, i reportaža zbog kojih dolazim i dolazi cu i dalje.

Osecaju se promene ne samo u stilu T6 (prirodno) ali jos vise i u komentarima doticnih koje dugo citamo. Vremena hebena. Ja krivim predsednika vucica i trampa pola pola. Jesu vala!

Odgovori
St

Genijalno :-) Nego koj ce nam djavo barjaktari koga cemo mi da bombardujemo? Nama treba jaka lovacka avijacija, bolje da se orjentisemo na nabavku borbenih aviona a ne ovih igrackica.

Odgovori
Bo

Ne znam sta da kazem. Sta ako je nasa delegacija stvarno bila i dogovarala se oko kupovine BL. Sta ako je ova slika nacinjena u nekom drugom vremenu, Recimo prlikom dolaska pilota Kosova na obuku u Turskoj. Vreme ce pokazati ko je bio u pravu. Iskreno se nadam da cemo mi kupiti BL a ne Kosovo.

Odgovori
Te
Sa

Nedostatak ofanzivnog oruzja nam se uvijek obijao o glavu i opet ce izgleda. Dozvolili smo sebi da se izivljava nad nama ko stigne sa areodroma u albaniji, bosni i sa teritorije makedonije 99. godine. To se moze i dalje ocekivati jer mi nemamo cime da odgovorimo. Umjesto da se da ultimatum vladi navedenih drzava rok 72 sata da se obustave dejstva strane vojske sa njihove teritorije na Srbiju u suprotnom sravnicemo i Sarajevo i Tiranu i Skoplje pa vi vidite. Ali niti ko ima muda to uradi niti se ima cime. Bitno je da mi imamo pasarse da se branimo. Vazda smo bili jadni i ostali. E sad imamo 9 dronova, „sila“. Kad cujem te cifre u stotinama to ce biti respektabilno, jer to je potrosna roba, samo nek istrese sto treba pa i ne mora da se vraca. I sve dok se bude gledalo cost/effective ucinak nista nece biti od nas. Sumadija nama treba, stotine lansera pa se onda moze pricati sa bilo kim sa ljepsih pozicija, ovo ostalo je sve naklapanje bez ikakvog cilja. Svi znamo da ce prije ili kasnije KiM da se rjesava vojno, pa onda je zdrav razum i da budemo spremni za taj momenat. Mada ne vidim da opet se ista promjenilo u razmisljanju vojske tako da od toga nema nista.

Odgovori
al

Bravo majstore. Raspali po civilima – to je resenje svih nasih bezbedonosnih pretnji. Takva razmisljanja su nas dovela da nas smatraju genocidnom nacijom oni koji su mnogo gori od nas po tom pitanju. Ali sto da oni budu gori kad mozemo mi da budemo dno dna…

no

Kosovo se ne moze i nece vojno rijesavati.
U toku pristupanja EU Srbija ce (morati) normalizovati odnose s Kosovom.
Za ostalo vam je vec alexanto odgovorio.

М

Наслов је одличан и тачан.
Текст је на тренутке збуњујући и могао је да буде ефектнији са истом поентом али добро… Т6 нам доноси толико квалитета да ћемо опростити :)

Odgovori
Mi

petr sta bi se desilo da si u americi i objavis zastavu takozvanog teksasa,kao sto si kosova.objavi tako zvani novinaru ovo.
Mnogi su se kurcili po Srbiji i na kraju pobegli

Odgovori
de

Teksas nije takozvani vec je jedna od saveznih drzava. Njihova zastava se nalazi svuda po Teksasu. PRomasio si ceo fudbal s usporedbom.

Al

Sjedi dje si , ni za dje si nisi !!

Odgovori
А

Odlično / Одлично !!!

Odgovori
Mi

Aleksa to vazi za tebe

Odgovori
Te

Kosovo nema veze sa Srbijom, polako postajete jedna od verzija tipa kurir,telegraf,informer …

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj