BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“: Sledeće nedelje ponovo letimo "Ulaz u pristanišnu zgradu aerodroma će biti dozvoljen samo putnicima, kao i licima koja su u pratnji putnika sa smanjenom pokretljivošću i nepraćene dece." / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Aerodrom „Nikola Tesla“: Sledeće nedelje ponovo letimo

Postepena obnova putničkog saobraćaja počeće tokom naredne nedelje, beogradski aerodrom u potpunosti je spreman.

Kako je danas saopšteno danas iz Aerodroma Nikola Tеsla Beograd, oni su spremni za doček putnika i avio-kompanija:

– Sledeće nedelje nacionalna avio-kompanija Air Serbia obnoviće letove za Frankfurt, Cirih, Beč i London Hitrou, avio-kompanija Belavia letove za Minsk, a avio-kompanija Wizz Air letove za London Luton. Očekuje se da će u narednom periodu, u zavisnosti od regulative i razvoja situacije, još veći broj avio-kompanija ponovo uspostaviti letove ka većem broju destinacija.

Na beogradskom aerodromu u toku je implementacija odgovarajućih procedura i mera koje će, uz sanitarne mere koje primenjuju avio-kompanije, osigurati bezbednost svih putnika, partnera i zaposlenih od trenutka kada se uspostave prvi letovi. Ove procedure, između ostalog, obuhvataju organizaciju tokova putnika, postavljanje oznaka i informacija u zgradi terminala i pojačane mere higijene i dezinfekcije prostora, i usaglašene su sa međunarodnom i domaćom regulativom.

Pripreme na „Tesli“ pred početak saobraćaja od ponedeljka / Foto: Aerodrom „Nikola Tesla“

Kako bi se putnici i javnost na vreme upoznali sa propisanim načinom ponašanja prilikom boravka u zgradi terminala, kompanija VINCI Airports pokrenula je edukativnu kampanju pod nazivom „Čuvamo jedni druge“ na svih 45 aerodroma širom sveta kojima upravlja, a koju će i beogradski aerodrom redovno komunicirati putem svojih zvaničnih kanala.

Ulaz u pristanišnu zgradu aerodroma će biti dozvoljen samo putnicima, kao i licima koja su u pratnji putnika sa smanjenom pokretljivošću i nepraćene dece. Obavezno je nošenje zaštitne maske tokom boravka na putničkom terminalu, kao i održavanje minimalnog međusobnog rastojanja, što je na aerodromu obeleženo odgovarajućim podnim i drugim oznakama. Putnicima se preporučuje da često peru ruke sapunom i sredstvom za dezinfekciju postavljenim na vidno obeleženim lokacijama. Odgovore na najčešća pitanja putnici mogu da pronađu na www.beg.aero, putem e-mail adrese customer.care@beg.aero i broja telefona Info centra 011 209 4444.

Aerodrom Nikola Tesla Beograd nastaviće da primenjuje sve mere prevencije, u skladu sa daljim definisanjem procedura i preporuka sa međunarodnim i domaćim propisima, kao i sa avio-kompanijama, u zavisnosti od razvoja epidemiološke situacije. – navodi se u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ga

Ovo je sve velika zbrka. Evo moj primer. Putujem sa americkim pasosem. Drzavljanstvo Srbije za koje sam podneo zahtev prosle godine je odobreno ali me ceka u Kragujevcu da bih potpisao i mogao biti upisan. Do tad nisam drzavljanin. Imam let iz Cikaga preko Istanbula 29 maja. Srbija me tretira kao stranog drzavljanina, sto znaci moram imati negativan pcr test i odobrenje ministarstva srbije za ulazak. Sto se tice pcr testa, ovde ga niko ne radi osim ako nemate simptome ili radite negde gde je potreban tipa bolnica, starcki dom, itd. I kad se neko testira, samo dobiju email u kojem pise da su negativni, nikakav zvanican dokument. Sto se tice odobrenja ministarstva, rekli su mi da moram da kontaktiram americku ambasadu u beogradu koji ce u moje ime da traze odobrenje od mupa srbije.

Kao sto vidite, gotovo nemocu je uci ako niste drzavljanin. Sa Turkish airlines ne mogu da stupim u kontakt a i pokusaji da promenim datum putovanja preko neta nisu uspesni.

Prosto ne mogu da shvatim sta se desava sa medjunarodnim letovima.

Odgovori
Za

sve si to mogao da uradis u ambasadi ili konzulatu Srbije , ma gdje bio…..

An

@Gambi

Izgleda da postoji mogućnost testiranja na nekim evropskim aerodromima, npr. Beču (test košta 100 i nešto evra). Ako vam je baš nužno da idete skoro u Srbiju, pokušajte da promenite kartu da ide do Beča recimo (ili neke slične destinacije), uradite tamo test, sačekajte rezultate, i dođite u Beograd.

Mi

Turkish airlines je obustavio sve letove krajem marta, svi aerodromi u Turskoj su zatvoreni. Ja sam se vratio iz Istanbula za Beograd sredinom marta, u poslednji čas. Turska ima ogroman broj zaraženih, 152.000 na današnji dan, tako da je neizvesno kada će se aerodromi u Turskoj otvoriti. Moj savet je da tražite pare nazad od Turkisha. Mislim da će Air Serbia pre otvoriti let za Njujork, pošto je kod nas u Srbiji malo zaraženih i već se sve vraća u normalu, već su krenuli letovi Air Serbie i Wizz air od ponedeljka 18.Maja za London, Frankfurt, Cirih i Beč. Etihad airlines takođe leti iz Abu Dhabi za Beograd svaki drugi dan. Najavljuju se novi letovi, pratite sajt Beogradskog aerodroma https://beg.aero/lat/letovi#arrivals. i Air Serbia najava novih letova, https://www.airserbia.com/en/information/flights/relaunched-services-and-regular-flight-schedule. Srećan put!

An

Takođe pitajte Turkish da li je moguće testirati se u Istanbulu, pa da ostanete 2-3 dana tamo, sačekate rezultat i onda dođete u Beograd. Recimo…

Odgovori
An

Što se tiče ove politike da je potreban test pre ulaska u avion: to možda ima smisla trenutno, i imaće još možda 15-20 dana, jer su trenutno avioni (bar) poluprazni, a aerodromi skoro potpuno prazni, a u skoro svim zapadnim zemljama se i dalje sedi kod kuće…tako da je trenutno mala šansa da će se neko zaraziti na aerodromu ili u avionu.

Ali kada masovnije krene kretanje i putovanje, mera će biti besmislena, jer će biti mnogo veća verovatnoća da se neko zarazi u avionu ili na aerodromu nego pre toga…dakle jedino će test na aerodromu, i čekanje u izolaciji dok se ne dobije rezultat, imati smisla.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Samo budala će prodaje sve više i više Nore pa i bilo šta drugo u datim okolnostima pri tome mislim i na municiju a da nije sebe snabdeo i to ne mislim par komada ovog par komada ovog a tamo se izvoze divizije...EU i ko zna ko drugi priča o nekih 800-900 milijardi, samo pitam…

13. Mar 2025.Pogledaj

Deki na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Britanci su placali A400 188 miliona $ po avionu. Puno previse za Srbiju za nesto sto ni izbliza nece koristiti. Manite me samo bajki o iznajmljivanju..

13. Mar 2025.Pogledaj

Dusan Jevtic na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

U slučaju elektro magnetnog pulsa ti stari analogni avioni lete idalje. A ovi novi compjuteri sa krilima se pretvaraju u cigle ili najboljem slučaju jedrilica.

13. Mar 2025.Pogledaj

Micko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Bre koliko pametnjakovica....lKontekst nabavke A 4000 i doouna su varijanta prikljucenja evrooskim snagama.NATO je ćao.....

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Pa većina njih fabrički dolazi sa tim cevima. Uključujući i Rafale. Nisu opcija, opcija je da se skinu. Što ironičćno diže cenu jer je u pitanju prepravka.

13. Mar 2025.Pogledaj