BEG airport status
Kurir za dostavu pošiljki, koji putuje avionom "Donesi.com" avionom / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kurir za dostavu pošiljki, koji putuje avionom

Kompanije koje se bave prevozom tereta avionom nude i jednu interesantnu uslugu – pratnju pošiljke od strane njihovog zaposlenog. Dragocene pošiljke, one koje su vremenski kritične ili posebne po raznim osnovama tako mogu biti prevezene avionom uz pratnju kurira. Interesantan način prevoza, još interesantniji posao (posebno za vazduhoplovne entuzijaste) i nešto o čemu se ne priča toliko u industriji.

Nebojša Đekić, direktor poslovnog razvoja kompanije cargo-partner za Srbiju pojašnjava za Tango Six koliko o čemu se zapravo radi i zbog čega je usluga ključna za pojedine, da ih tako nazovemo, ozbiljne biznise:

– Ekspertiza naše kompanije najviše se testira kada naši klijenti imaju potrebu za slanjem izuzetno bitnih i vremenski kritičnih pošiljki. Bilo da je potrebno hitno isporučiti lekove, organe za doniranje, rezervne delove za vozila i mašine koje su stale u ključnom trenutku na najnezgodnijoj lokaciji, rezervne sajle za žičaru bez koje ski-sezona ne počinje ili bilo koji ključni predmet za proizvodnu liniju neke fabrike.

Kada standardne opcije prevoza (ekonomska ponuda ili usluga prioriteta) za klijenta nisu dovoljno brze, tada naše hitne usluge ulaze u igru. Jedna od njih je usluga posebno određenog kurira. Ova posebno skrojena usluga bazinara je na višedecenijskom osluškivanju potreba pojedinačnih i korporativnih korisnika kao najbrži, najpouzdaniji i najbezbedniji način da se njihove pošiljke isporuče.

Usluga fizičke pratnje sastoji se od našeg špeditera specijaliste koji preuzima vašu pošiljku na lokaciji koja vam odgovara, lično je prati u izabranom vidu transporta što je obično komercijalni putnički let. Na ovaj način osiguravamo da pošiljka ne može biti skinuta sa leta budući da avio-kompanije uvek daju prioritet ličnom prtljagu koji se prevozi u kabini. Na ovaj način osetljiva roba dobija posebnu pažnju. – naglašava Đekić.

Usluga fizičke pratnje pošiljke obično se kreira prema potrebama klijenata, kažu u cargo-partneru. On bira gde i kada će pošiljka biti preuzeta što posebno štedi na vremenu koje se izgubi prilikom ličnog odlaska u poštu ili drugu lokaciju za predaju, posebno kada se radi o transportu više različitih pošiljaka u usto vreme.

– Naš specijalista koji će pratiti pošiljku preuzima je i putuje sa njom do željene destinacije. Svaki od naših specijalista prolazi potrebnu obuku i ima odgovarajuće iskustvo u ovoj vrsti špedicije. On se konstantno nalazi pored pošiljke tokom njenog putovanja što nam daje posebne mogućnosti izveštavanja o njenom statusu i trenutnol lokaciji na putovanju. Korporativni klijenti takođe cene našu uslugu fizičke pratnje pošiljke zbog jedinstvene mogućnosti da naš specijalista koji sa njom putuje i naše plansko odeljenje vremenski cilja trenutak pred otvaranje adrese i početka njenog radnog vremena. Jednostavno zamislite da ste ono što vam je u tom trenutku najvrednije poslali po osobi od najvećeg poverenja. Ta osoba nama, što znači u sledećem trenutku i Vama, javlja da je pošiljka uspešno predata i time se završavamo isporuku Vama vredne stvari na najpouzdaniji mogući način. –

Pribeležite sebi još jedan mogući posao ako volite putovanje avionom.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Gde da se prijavimo za ovakav posao?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pilot320 na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

Razlika je sto je EASA dozvola napravljena za Evropsko tržište, time ga štite, dok kod nas u Srbiji dobijes ICAO dozvolu koja je priznata u Aziji, Arici. ( Svuda osim u Evropi) Za konverziju polažeš 13 indentičnih predmeta. Samo uzimanje para.

02. Dec 2023.Pogledaj

Star_tr na: Kazahstan: Glasine o kupovini Rafala nisu tačne, “Su-30 je najbolji višenamenski borbeni avion na svetu“

@Feline Istina njihovi avioni nisu borbeno dokazani, ali zato ostatak njihove vojne industrije ime svega za ponuditi, od tenkova, oklopnjaka, artiljerije... A važno je i da bi se održavanje te tehnike moglo raditi preko Poljske koja polako postaje Europski centar južnokorejske vojne opreme.

02. Dec 2023.Pogledaj

Borna na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

ICAO je medjunarodna organizacija za civilno zrakoplovstvo, te sve zemlje koje su clanice ICAO-a, moraju imati dozvole uskladjene sa ICAO regulativom, a EASA je EU organizacija( nasljednica JAA, koje je Srbija bila clanica). Recimo da ICAO propisuje neki "minimum" kojih se sve zemlje clanice moraju pridrzavati. EASA ima jos nekih dodatnih uvjeta, slicno je i…

02. Dec 2023.Pogledaj

Marko na: Španci potpisali prvi ugovor za nabavku SIRTAP drona u čijem naoružavanju može učestvovati i Srbija

Čisto sumnjam da Srbija izvan NATO-a, a slizana s Rusima i Kinezima, može upasti u ovo. Ako se uspije - svaka čast!

02. Dec 2023.Pogledaj