BEG airport status
[NAJAVA] Prvi vojni međunarodni aeromiting u Hrvatskoj CROIMAS održaće se u Zadru 30. maja 2020. HRZ će učestvovati sa gotovo svim tipovima vazduhoplova / Foto: Dimitrije Ostojić

[NAJAVA] Prvi vojni međunarodni aeromiting u Hrvatskoj CROIMAS održaće se u Zadru 30. maja 2020.

Na službenom internet sajtu hrvatske turističke zajednice objavljena je stranica posvećena prvom međunarodnom vojnom vazduhoplovnom mitingu u Republici Hrvatskoj CROIMAS 2020 (Croatian International Military Airshow) koji će se, povodom 30. godina dana državnosti Hrvatske i 15. godina akro-grupe hrvatskog RV-a ‘’Krila oluje’’ 30. maja ove godine održati u Zadru.

Pokrovitelj aeromitinga je Vlada Hrvatske a nosilac organizacije je Ministarstvo odbrane u saradnji sa zadarskom županijom i gradom Zadrom. Letački program odvijaće se u poslepodnevnim časovima 30. maja iznad morske površine zadarskog kanala dok će dan ranije biti održane generalne probe svih učesnika aeromitinga. Letenje će se moći pratiti sa brojnih lokacija i javnih površina u gradu Zadru a centralni prostor za gledaoce će biti organizovan na zadarskoj rivi odnosno obali Kralja Petra Krešimira IV.

Izožbeni prostor hrvatskog ministarstva odbrane i hrvatske vojske biće postavljen na istarskoj i luburskoj obali zadarskog Poluotoka. Kako je saopšteno, u cilju povećanja sigurnosti publike, pripadnici PU Zadar kontrolisače protok posetioca kako bi u svakom trenutku broj gledalaca u centralnom prostoru predviđenom za njih bio manji od zadate maksimalne vrednosti.

Objavljena lista učesnika koji su se do sada prijavili a detaljna satnica dešavanja na kome će ulaz biti besplatan biće objavljena početkom maja. Osim gotovo svih tipova vazduhoplova hrvatskog Ratnog vazduhoplovstva među kojima su školski avioni Zlin 242L i PC-9M, borbenih MiG-21, vatrogasnih AT-802 i CL-415, školski helikopteri Bell 206B-3, izviđačko-borbenih OH-58D, srednjih transportnih višenamenskih Mi-8MTV-1 i Mi-171Š kao i akro grupe ‘’Krila oluje’’, učešće na aeromitingu je za sada potvrdilo još pet država.

Austrija će u solo prikazu imati jedan mlazni školsko-borbeni SAAB 105, Danska će takođe imati solo nastup svog borbenog aviona F-16, Francuzi će stići sa akro-grupom „Patrouille de France“, Slovenci sa solo nastupom PC-9M a najavljen je i dolazak još jedne akro-grupe, švajcarske “Patrouille Suisse”.

Lista učesnika biće ažurirana do 31. marta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

francuska i švicarska akro grupa obećavaju…

Odgovori
jo

Da smo normalne komšije pa da naši nastupe sa 2 29-tke ali…

Odgovori
Fi

Bilo bi lijepo…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj