BEG airport status
[SEAS 2021 premijera] Air cargo izazovi u doba Korone Predstavnik kompanije cargo-partner podelio je iskustva ove kompanije tokom Korona krize

[SEAS 2021 premijera] Air cargo izazovi u doba Korone

Kompanija cargo-partner, vodeći globalni provajder logističkih rešenja, podržala je ovogodišnji Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope idejom održavanja panela namenjenog priči o air-cargo segmentu naše industrije.

U sklopu panela, pored jednog od direktora cargo-partnera Joa Feiksa, ugostili smo vođu air-cargo sektora u kompaniji Er Srbija Veselina Đorđevića kao i Džona Skelija iz kompanije Erbas. Danas imate priliku da pogledate prezentaciju predstavnika cargo-partnera kao i intervju sa Veselinom Đorđevićem o poslovanju nacionalne avio-kompanije u ovom segmentu, dok vas u ponedeljak čeka interesantna prezentacija kompanije Erbas o njihovom proizvodnom programu teretnih aviona i P2F (passanger to freighter) konverzijama.

Predstavnik kompanije cargo-partner pričao je o interesantnim momentima Korona krize, kako je ona uticala na promenu globalne paradigme prevoza tereta, kako je vazdušni transport tu odigrao ključnu ulogu i na koji način su se kompanije koje prevoze teret vazduhom adaptirale na situaciju koja se konstantno menjala.

 
Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend