BEG airport status
[PRENOS] 1. dan Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope – SEAS Ove godine SEAS je online/hibridna konferencija. Besplatan je za gledanje, gosti dolaze u studio ili se uključuju putem interneta / Foto: Tango Six Events

[PRENOS] 1. dan Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope – SEAS

Treći po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne evrope počinje danas. Strim možete pratiti na YouTube linku ispod.

Agenda prvog dana:

10:00-10:01 – Welcome address by the organizer
10:01-10-14 – Canadian ambassador opening address
10:14-10:35 – Airbus cooperation with Serbia keynote
10:35-11:15 – Serbian MoD acqusitions and R&D within the aviation sector overview Keynote
11:15-11:25 – Comm. Break
11:25-11:45 – Belgrade airport CEO keynote with new „Nikol Tesla“ look premiere
11:45-12:05 – Air Serbia Head of commercial and strategy interview
12:05-12:25 – Avia Prime CEO interview
12:25-12:45 – MTU Serbia Head of HR interview
12:45-13:05 – Airports of Serbia CEO interview
13:05-13:15 – Comm. Break
13:15-14:00 – Air cargo in the „new normal“ panel: cargo-partner, Air Serbia and Airbus I sponsored by cargo-partner
14:00-14:40 – „Nikola Tesla“ airport concession process behind the scenes look panel
14:40-15:10 – Pink Research and Development Center keynote
15:15-15:35 – Air Montenegro CEO interview
15:35-15:50 – Airbus A220 keynote
15:50-16:05 – De Havilland keynote
16:05-16:45 – Embraer keynote
16:45-17:05 – ETF airways CEO interview
17:05-17:15 – Comm. Break
17:15-17:25 – FerroECOBlast Europe keynote
17:25-17:40 – Aviation Academy director interview
17:50-18:10 – APS – Aviation parts service CEO interview
18:10-18:20 – Comm. Break

Više detalja na: www.seas.rs I www.tangosix.rs
Additional information: www.seas.rs I www.tangosix.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pavle na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Verovatno si gledao na licu mesta, ili nedobog obavestavao? Za prvo ne verujem, za drugo se ne bih zacudio nimalo.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

@MArkus1463: Da, povećavaju daljinu na oko 60 km, pod uslovom da Su-34 leti visoko, i da u okolini sigurno nema neki ukrajinski S-300. Su-34 može da ponese 4 MPK/UMPK FAB-500. Ali i sam manevar izbacivanja bombi troši zmaj aviona, a učinak im je minimalan, jer ih je većina nevođena.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Većina tih "vođenih" bombi su zapravo modifikovane FAB-250 sa kontaktnim upaljačem, nemaju nikakvo navođenje i većina ih promaši cilj za 500 m minimum. Tek nedavno su počeli da stavljaju GPS navođenje, ali Ukrajinci su u stanju da ih ometaju. Zanimljivo je da je na je na ostacima jedne UMPK nađen GPS prijemnik, koje proizvodi firma…

09. Dec 2023.Pogledaj

НЛОС na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Од свих ваших 5000 коментара, овај о лаком распознавању макета 99' је убедљиво највећи нонсенс.

09. Dec 2023.Pogledaj