BEG airport status
[NAJAVA] Obeležavanje 60-te godišnjice prvog leta Galeba G-2 na aerodromu Ečka N-60 TOC-a, jedini, donedavno, operativni G-2 u RV i PVO

[NAJAVA] Obeležavanje 60-te godišnjice prvog leta Galeba G-2 na aerodromu Ečka

Udruženje letača Galeb i Muzej vazduhoplovstva najavili su za subotu 3. jul druženje na aerodromu Ečka kod Zrenjanina povodom obeležavanja 60-te godišnjice od prvog leta školskog aviona Galeb.

Kako je najavljeno, #GalebDan će početi ove subote u 12 časova na aerodromu Ečka. Organizatori najavljuju izlaganje prvog prototipa aviona Galeb „23001“, zatim još jednog koji će izvesti i nekoliko letova, izložbu fotografija koju je priredio Muzej vazduhoplovstva i promociju knjige „Galeb“, nove publikacije posvećene godišnjci sa do sada neobjavljenim fotografijama prvog domaćeg mlaznog školskog aviona.

Događaju će, prema najavi, prisustvovati dosadašnji piloti koji su leteli na ovom tipu aviona, kustosi Muzeja vazduhoplovstva, njegovi operateri i restauratori.

Na aerodormu Ečka posetioci će moći da vide i premijeru nove kolekcije Eskadrila brenda, sa posebnim popustom za majice sa novim Galeb motivima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Da li je i Travoltin Galeb u „životu“ ?

Odgovori
Lu

Prvi serijski Gaša. Odavno nije kod Travolte a registracija mu ističe ove godine. Ovde ima dosta fotografija i snimaka od pre nekoliko godina:

https://www.facebook.com/peter.ireland.90

ra

Gaša je besmrtan!!!

Odgovori
Al

Da li će biti letačkog programa?

Odgovori
Se

Pise gore , vidi:“Kako je najavljeno, #GalebDan će početi ove subote u 12 časova na aerodromu Ečka. Organizatori najavljuju izlaganje prvog prototipa aviona Galeb „23001“, zatim još jednog koji će izvesti i nekoliko letova, izložbu fotografija koju je priredio Muzej vazduhoplovstva i promociju knjige „Galeb“, nove publikacije posvećene godišnjci sa do sada neobjavljenim fotografijama prvog domaćeg mlaznog školskog aviona.“

Se

Na zalost ne mogu stici do Subote u podne :-(
Na njemu sam zanat naucio… Bas bih voleo da se posle , huh…koliko godina bese…1986-7 do danas…34-35….:-(, voleo bih da se podsetim <3

Pe

Hoće li biti letačkog programa?

Odgovori
Zd

Poštovanje i pozdrav iz Slovenije,
Bio sam mehaničar za G-2 u 1076/1977-školovanje u Somboru.
Da li postoji mogućnost narućivanja knjige iz Slovenije?
Hvala i pozdrav svima, koji su smeli i mogli da maze taj lepi avion.
Zdravko

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj