BEG airport status
Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“ Kvantas se odlučio za Erbasovu gamu putničkih aviona

Najveća narudžbina putničkih letelica Erbas u istoriji australijske avijacije za avio-kompaniju Kvantas: „Konačno ispravljanje tiranije udaljenosti“

Australijska Kvantas Grupa potvrdila je da će naručiti 12 putničkih aviona A350-1000, 20 A220 i 20 A321XLR. Vest je najavljena na ceremoniji u Sidneju kojoj su prisustvovali direktor Kvantas Grupe Alan Džojs i Kristijan Šerer, direktor međunarodnog sektora kompanije Erbas i njen komercijalni direktor, saopštio je najveći evropski proizvođač letelica.

Putnički avion A350-1000 izabran je od strane Kvantasa, nacionalnog avio-prevoznika Australije, nakon njihove evaluacije pod nazivom Projekat Svitanje i obezbediće kompaniji da leti na najdužim putničkim letovima na planeti. Ti letovi će uključivati povezivanje Sidneja i Melburna sa destinacijama kao što su London i Njujork non-stop, bez međusletanja, po prvi put u istoriji ove avio-kompanije. Flota A350 biće opremljena premijum putničkom kabinom i biće korišćena od strane Kvantasa i na drugim međunarodnim destinacijama. A350-1000 biće pogonjen najnovijom generacijom motora Trent XWB proizvođača Rols-Rojs.

– U segmentu uskotrupnih putničkih aviona Kvantas je izabrao najnovije Erbasove letelice A220 i A321XLR nakon evaluacije tržišta pod nazovom Projekat Vinton. Letelice će biti korišćene od strane Kvantas Grupe na domaćim linijama širom Australije, koje u nekim slučajevima mogu vremenski trajati i preko 5 sati. Mogućnost otvaranja novih direktnih ruta kada je reč o letovima iz Australije za Jugoistočnu Aziju biće sada realnost uz pomoć aviona A321XLR koji ima veći dolet. Avioni A220 i A321XLR biće pogonjeni Pret end Vitni motorima nove „GTF“ generacije.

Najveća narudžbina u istoriji australijske civilne avijacije

Ovaj ugovor dodatak je postojećoj narudžbini od 109 primeraka A320neo familije putničkih aviona, koja uključuje A321XLR za Kvantasovu niskotarifnu avio-kompaniju Džetstar. – navodi se u saopštenju.

Direktor Kvantas Grupe Alan Džojs kazao je ovom prilikom:

– Novi tipovi letelica omogućuju nove stvari. To je ono što čini današnju objavu ugovora o kupovini letelica značajnu za nacionalnu avio-kompaniju i zemlju kao što je Australija gde je avio-saobraćaj ključan. A350 i Projekat Jutro učiniće da je bilo koji grad samo na jedan let daleko od Australije. Ovo predstavlja osvajanje poslednje granice i konačno ispravljanje tiranije udaljenosti.

A320 i A220 postaće kičme naše flote za domaće destinacije u sledećih 20 godina, pomažući nam da nastavimo da garantujemo da se ova zemlja kreće. Njihov dolet i ekonomija upotrebe omogućiće nove direktne rute. Odluka Upravnog odbora Grupe da odobri najveću narudžbinu putničkih letelica u istoriji australijske avijacije je jasan glas poverenja u budućnost Kvantasa. –

Kristijan Šerer, direktor međunarodnog sektora kompanije Erbas i njen komercijalni direktor izjavio je:

– Kvantas je ikona među globalnim avio-kompanijama, koja poseduje vizionarski duh od svog stvaranja pre više od 100 godina. Počastvovani smo što Kvantas daje svoje poverenje kompaniji Erbas i radujemo se što ćemo Grupi isporučiti jedne od najmodernijih, najefikasnijih i održivih flota. Ova odluka Kvantasa podvlači poziciju A350 kao referentne širokotrupne letelice za dugolinijski avio-saobraćaj.“

A220, A321XLR i A350 su vođe na tržištu u svojim kategorijama veličine. Pored toga što nude najviše nivoe putničkog komfora, letelice donose promenu u domenu efikasnosti, koristeći 25% manje goriva, slično smanjenje u emisiji ugljen dioksida i smanjenje buke od 50% u poređenju sa prethodnom generacijom putničkih letelica. –

Svi putnički avioni Erbasa trenutno u proizvodnji sertifikovani su da lete sa održivim avio-gorivom u mešavini do 50%, sa ciljem da se ona poveća na 100% do 2030. godine.                

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

i

Kakvi luzeri, da su vizionari uzeli bi MC-21 :D

Odgovori
M

@Ivan1
Šta znaju oni dole. Treba da se uzme i SSJ umesto A220. A može i novi IL96 umesto A350. 🤔

R

Mehaničar

To onda može i fiću uzeti staviti krila od utve

S

Besmisleni zajedljivi komentari.

Ovaj sajt treba da bude mesto gde ozbiljni ljudi diskutuju na temu vazduhoplovstva.

M

Dobar posao za Airbus. A350 je stvarno hit kao i 321XLR. Samo da ne ispadne posao kao sa podmornicama, ponuda Ujka Sema za Dreamliner-e koju ne mogu da odbiju?

Odgovori
B

A mogli su sve rusko u paketu, jel da?

F

Beduin

Kakve veze sa Rusima ima komentar o Dreamlineru i veoma verovatnoj Boingovoj akciji da se “ubedi” Kvantas da je njihova ponuda bolja?

L

Nikakve kao ni Airbus sa podmornicama.

G

Beduin
Ne zaboravi kako su francuze pod prtiskom amerike i….ali,da bi uzeli nukearne podmornice.A boing ima postrojenje u austraiji i austrakija koristi superhornet.BTW ne znam da li pratote Zutaci ce da prave bazu na solomonovim ostrvima na 1700km od australije,pa su osiji poludeli

M

@Feline
Zato što neće biti „veoma verovatne“ Boeing-ove/USA ponude da ubede Qantas da uzme B787. Prvo, jer je A350-1000 već zvanično poručen. Drugo, jer Qantas već ima 11+3 B787-9 u glavnoj floti, i 11 B787-8 u Jetstar low-cost floti. Treće, Qantas je za fazu ispitivanja Project Sunrise koristio B787-9 i shvatili su da im više odgovara A350-1000 jer ima bolje performanse u odnosu na B787-9 ili – 10.
A zadnje, Qantas je ozbiljna avio-kompanija koju ne mogu da ucenjuju kao nižerazredne kompanije poput AirSerbia.

Odgovori
M

Ajte, molim vas. Preveslali celu Australijsku vladu za podmornice, neće moći jedan Qantas.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

@алекса Nije to toliko vazno u koliko bi mi imali javno dostupne podatke putem skupstinskog odbora za odbranu i unutrasnje poslove. Godisnje podnesu izvestaj kako su zadovoljni sa tehnikom, kakve zahteve imaju po pitanju finansija itd. Mada mislim da je to daleko. Ovde i dalje vecina birackog tela je iz Ilija Cvorovic generacija koji mrtvi…

03. Oct 2022.Pogledaj

Vaste na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Oboreno je dva Miraza 2000 koliko se secam !? Cist dokaz da kakav god avion bio nije imun na PVO ako uzmes u obzir da je onda Miraz 2000 bio sto danas Rafal !

03. Oct 2022.Pogledaj

Dogma na: [EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

Uz sav trud i zalaganje ipak odrzavaju mrtvaka samo zarad marketinga!! Nije ni to bez efekta ali dugorocno gledano bacanje para u rupu, HR sa mnogo jacim turizmom i infrastrukturom pa ne mogu iz bunara da izadju! Na kraju ce se samo nagomilati dugovi koje ce jadan narod da placa a sve zarad necijeg propalog…

03. Oct 2022.Pogledaj

алекса na: [POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

Miloš77- Цитираш Вашингтон Пост. Наравно, тако треба. Сва сазнања о њиховој техници добијамо из њихових извора. О кваровима, поузданости, колики је проценат оперативних и спремних летелица по типу ...... све се зна. Код браће Руса и Кинеза све је топ, нема кварава, све је у фулу...на крају дај дрон из Ирана. Залуђују сопствени народ а…

03. Oct 2022.Pogledaj

Dragan Brankovic na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Ne bi nikad trebalo ( po mom mišljenju) avijaciju i raketne sisteme gledati crno- belo,jedni su ekstra,a drugi ne valjaju. Letenje aviona na malim visinama je problem,npr. u Bosni je oboren "iglom" ,miraž 2000,u to vremena veoma savremen avion ( ne znam da li je "rafal " bio operativan,ali znam da nije učestvovao u ratu.…

03. Oct 2022.Pogledaj

Send this to a friend