BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije Srđan Čokorilo, pomoćnik direktora Vazduhoplovne akademije i Tiana Darijević, vođa tima za akviziciju talenata kompanije Belgrade Airport / Foto: Vazduhoplovna akademija

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio mogućnosti za zapošljavanje učenicima Vazduhoplovne akademije

Koncesionar i operater beogradskog aerodroma kompanija Belgrade Airport održala je juče prezentaciju o mogućnostima zapošljavanja učenicima Vazduhoplovne akademije. Prezentaciju je održala Tiana Darijević, vođa tima za akviziciju talenata beogradske vazdušne luke. Događaju je prisustvovala pomoćnica ministra obrazovanja za dualno obrazovanje Gabrijela Grujić i pomoćnik direktora Vazduhoplovne akademije Srđan Čokorilo, stoji u saopštenju Vazduhoplovne akademije.

Kako se navodi, tim beogradskog aerodroma predstavio je okupljenim đacima završne godine srednje škole Vazduhoplovne akademije profile poslova na „Nikoli Tesli“ uz detaljnije opise njihovih zaduženja i uslova rada. Kako su saopštili iz Vazduhoplovne akademije, maturanti su imali priliku da se još jednom informišu o ponudi poslova na aerodromu uz otvoren poziv za posao onima koji se odluče za ovaj karijerni pravac.

Srednja škola Vazduhoplovne akademije trenutno školuje nekoliko profila koji mogu očekivati zaposlenje na civilnim aerodromima, podsećaju iz ove institucije. To su Tehničar vadzušnog saobraćaja, Tehničar vazdušnog saobraćaja za bezbednost, Tehničar za bezbednost informaciono-komunikacionih sistema u vazdušnom saobraćaju i Tehničar vazdušnog saobraćaja za spasavanje.

Prezentacija je održana đacima poslednje godine srednje škole Vazduhoplovne akademije / Foto: Vazduhoplovna akademija

– Đaci naše srednje škole već su dobro upoznati sa mnoštvom poslova koje su im na raspolaganju na našem najvećem aerodormu, budući da je većina njih već imala priliku da prođe kroz praktičnu nastavu na „Nikoli Tesli“. Današnja prezentacija sledeći je korak dugogodišnje saradnje Vazduhoplovne akademije i kompanije Belgrade Airport prema kojoj će zainteresovanim đacima biti ponuđeno zaposlenje. Time je kroz dualni model obrazovanja đacima Vazduhoplovne akademije praktično garantovano zaposlenje po završetku naše škole, ukoliko požele da se bave profilima poslova zastupljenim na aerodromu. Ponosni smo da smo deo šireg truda Ministarstva prosvete i države u pružanju adekvatnih uslova i mogućnosti za ostanak naših mladih u zemlji, posbno u vazduhoplovnoj industriji koja u poslednjih nekoliko godina beleži stabilan rast. – kazao je Srđan Čokorilo, pomoćnik direktora Vazduhoplovne akademije.

Pomoćnica ministra prosvete za dualno obrazovanje Gabrijela Grujić kazala je da jučerašnji dan i prezentacija kojoj su đaci Akademije prisustvovali predstavljaju uspeh platforme dualnog obrazovanja:

– Ova platforma je u sebi, na vreme, umrežila teorijska i praktična znanja. Njom doprinosimo višem nivou samopouzdanja mladih ljudi koji sada vide da njihovo znanje vredi, da najveće kompanije iz oblasti vazduhoplovne industrije, kao što je Belgrade Airport, dolaze da im ponude posao. Podsetiću da je saradnja Vazduhoplovne akademije sa subjektima domaće vazduhoplovne industrije proširena i na nemačku kompaniju MTU koja će u našoj zemlji uskoro otvoriti svoje postrojenje za reparaciju mlaznih motora. Sistem dualnog obrazovanja donosi savremene obrazovne programe ali i obuke što je, pored MTU-a, prepoznala i najveća evropska vazduhoplovna kompanija Erbas sa kojom smo nedavno potpisali i Memorandum o saradnji.

Vazduhoplovna akademija svojim đacima nudi i integrisano srednje i visoko obrazovanje na istom mestu, posebno uz eksternu bazu aerodroma u Vršcu gde se dodatno osigurava kvalitet stečenih kompetencija za vreme formalnog obrazovanja, odnosno umreženost znanja, veština, sposobnosti i stavova. – istakla je Grujić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

De

Velika prilika za klince. Da odmah, dok su „svezi“ iz klupa pocnu da primenjuju znanje. Ja sam malo stariji pa se secam vremena kad si upisivao fakultet samo zato sto si znao da posla nigde nema. I jos da se „druzis“ druzis sa avionima po 8 sati na dan… neprocenjivo

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj