Kompanija Aviation Parts Service, uz pomoć Tango Six Eventsa, organizovaće svoju prvu specijalizovanu konferenciju 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu. Konferencija pod nazivom SEGA (Southeast Europe General Aviation) zamišljena je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusirane na oblast generalne avijacije gde će učestvovati inostrani proizvođači i kompanije koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope, saopštio je danas APS.
– Želja nam je da pružimo priliku našim profesionalcima iz generalne avijacije da se bolje upoznaju sa svojim američkim i kolegama iz Evrope. Konferencija je namenjena za manji broj učesnika koji se pre svega profesionalno bave ovim sektorom. Ideja je da manji broj ljudi i kompanija dobije dovoljno prostora da sa gostima iz inostranstva razmeni iskustva i dogovori saradnju.
Stoga će i planirana agenda događaja biti fokusirana na prezentacije i organizovane razgovore između kompanija proizvođača/pružaoca usluga sa preduzećima i pojedincima koji su u sektoru generalne avijacije u regionu. Za sada su učešće na događaju potvrdile kompanije Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.
Posebno značajan segment SEGA koferencije su dragocene mogućnosti umrežavanja proizvođača delova za vazduhoplovstvo iz Sjedinjenih Američkih Država i Zapadne Evrope, koji će prezentovati svoje proizvode učesnicima kao potencijalnim kupcima i korisnicima usluga u regionu. – kaže za Tango Six Nenad Spasić, direktor APS-a.
Spasić ističe da će ceo događaj biti „B2B orijentisan“ i da će se program konferencije nakon prezentacija gostujućih kompanija iz inostranstva nastaviti na posebno ugovorenim B2B sesijama gde će možda neki proizvođači naći svoje nove regionalne klijente.
– Ovom prilikom bih želeo da pozovem sve regionalne kompanije koje posluju u sektoru generalne avijacije da nam se jave kako bi im detaljnije predstavili ideju SEGA konferencije i kako bismo uspostavili saradnju u pogledu njihovog prisustva, sastanaka sa inostranim kompanijama ili nastupa na konferenciji. – poručuje direktor APS-a.
Više informacija o učešću na konferenciji možete dobiti sajtu događaja www.sega.rs ili javljanjem na – info@sega.rs
Milovanov Srbislav
fenomenalna zamisao konpanije APS koju treba maksimalno podrzati Benefiti ovakvih konferencija Vazduhoplovnoj Privredi u domenu Poslovne a i Sportske Avijacije su neophodni U svakom slucaju sve pohvale konpaniji APS i njenom menadjmentu na celu sa generalnim direktorom gospodinom Spasicem
Vladimir Duboka
Ponuda. Javljam se iz grada Lazarevca radi poslovno-tehničke saradnje. Nudim patentna prava i Know Whov za izum Avion-Helikopter i Leteći automobil. Pronalazač Vladimir Duboka izumeo je dva potpuno nova tipa letilica Avion-Helikopter i Leteći automobil koji je zasnovan na postojećim putničkim i ostalim tipovima automobila, autobusa i kamiona. Avion-Helikoppter je jedinstvena letilica koja ima novu strukturu i konfiguraciju. Bitno nadmašuje sve, postojeće tipove letilica.
Baziran je na rešenju helikopterske dizalice. Letilice stvaraju uzgon na do danas nepoznat način, pomoću aerodinamičke rešetke. Aerodinamičku rešetku sačinjavaju aerodinamički tunel, u koji je ugrađeno talasasto krilo, sa propulzijom tipa Tu Delft i uređajem za vektorisanje potiska. Ugrađuje se na krov trupa aviona i automobila. Aerodinamička rešetka proizvodi maximalni uzgon i kada letilica miruje ili leti vertikalno ili horizontalno. Maximalna brzina letenja Avion-Helikoptera je 1 000km/h. Pogonski hibridni motori propulzije su turbomlazni, hibridni ili električni. Hibridni i električni napajaju se kao elektroželeznica ili od baterija.
Uređaj za vektorisanje potiska omogućava da letilica ima mogućnosti manevrisanja, pri letenju i kao avion i helikopter. Moguća je primena umesto svih tipova, veličina, nosivosti i brzina letenja postojećih aviona i helikoptera. Glavne prednosti: 1-Smanjena potrošnja goriva, približno 70%. 2-Smanjene gabaritne dimenzije, približno 50%. 3-Smanjena težina, približno 50%. 4-Višestruko povećana, korisna, nosivost, maximalno 3000 tona. 5-Maximalna brzina letenja Avion-Helikoptera je 1 000km/h. Izvodljivost je lako proveriti kompjuterskom simulacijom i izradom i ispitivanjem avionskog modela. Ukoliko vas izum interesuje dostavili bi vam tehnički opis, sa crtežima i uporednim proračunom uzgona, na bazi nosivosti Airbusa A380-800 i dijagramom Opseg potisaka raznih tipova rotora i avionskih krila(Dijagram Thrust range of various types of rotors and aircraft wings-Diagram Disc loading, grosse weight-thrust eria).
Molim da me obavestite da li ste primil mejl I kada će te poslati odgovor. Ukoliko vam ponuda ne odgovara molim da je prosledite vašim partnerima kojima bi odgovarala.
Pronalazač Vladimir Duboka nosioc Zlatne medalje Nikola Tesla.
12.9.22.
Prilog:
Fotokopija medalje.