BEG airport status
Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo Dragi Stojanoski, novi direktor makedonske agencije za civilno vazduhoplovstvo / Foto: netpress.com.mk

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

Odlukom Upravnog odbora, makedonska Agencija za civilno vazduhoplovstvo (ACV) dobila je novog direktora. Nakon ostavke Tomislava Tunteva, na ovu funkciju postavljen je Dragi Stojanoski.

Prema njegovoj biografiji, Stojanoski ima višegodišnje radno iskustvo u vazduhoplovnom sektoru. Diplomirao je na Tehnološkom fakultetu u Skoplju, a prvi kontakt sa avijacijom imao je sa 18 godina, kada je počeo da se obučava za pilota paraglajdera.

Potom je stekao licencu pilota jedrilice, licencu pilota ultralakog aviona sa stečenim ovlašćenjem instruktora i opitnog pilota ultralakih aviona, kao i licencu profesionalnog pilota aviona sa ovlašćenjem za letenje u instrumentalnim uslovima na višemotornim avionima.

Od 2007. do 2010. godine Stojanoski je bio vazduhoplovni inspektor u odeljenju za letne operacije Agencije za civilno vazduhoplovstvo. Od 2010. do 2019. godine, pored rukovodećih pozicija u ACV-u, obavljao je i funkciju predsednika Upravnog odbora ACV-a, a 2011. godine imenovan je za Nacionalnog koordinatora za standardizaciju i saradnju sa EASA.

U periodu od 2011. do 2015. godine bio je načelnik Sektora za bezbednost vazduhoplovstva, a odmah nakon toga, u avgustu 2015. godine, unapređen je u načelnika Odeljenja za bezbednost letačkih operacija i vazduhoplovnu navigaciju. U periodu od 2019. do 30. maja 2024. obavlja dužnost načelnika sektora vazdušnog saobraćaja, a od 30. maja ove godine imenovan je za vršioca dužnosti direktora Agencije za civilno vazduhoplovstvo.

Stojanoski je, pored brojnih završenih obuka u renomiranim svetski priznatim centrima iz oblasti vazduhoplovstva, 2021. godine stekao i diplomu menadžmenta civilnog vazduhoplovstva na jednoj od najprestižnijih svetskih akademija iz oblasti civilnog vazduhoplovstva – Singapore Aviation Academy.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pa

E pa kolega sretno!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj