BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] Aeromiting „Novi Sad 2013“

[VIDEO REPORTAŽA] Aeromiting „Novi Sad 2013“

NOVI SAD – Sedam „unlimited“ akrobata iz inostranstva, „Starsi“, dva Super galeba, jedan Fire Boss i vreme koje je išlo na ruku. Aeromiting „Novi Sad 2013“ održan je juče u Novom Sadu iznad Dunava na potezu između Varadinskog i mosta Slobode.

 
Prve fotografije objavili smo juče na Facebooku. Danas, za nestrpljive, emitujemo prvu video reportažu:
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Br

Znaci svaka cast svima koji su ucestvovali u organizaciji ovog dogadjaja. Bio je zaista predivan dan za sve ljubitelje avijacije u Novom Sadu. Nadam se da ce biti organizacije i narednih godina.

Odgovori
Al

Vreme za odrzavanje mitinga je bilo odlicno, po ovom videu se vidi da je bilo dosta ljudi.
Jedina zamerka je ta sto nije bilo MiG-a 21 i 29, mislim da bi oni malo prodrmali publiku i izmamili vise aplauza.
U svakom slucaju za prvi put je i vise nego odlicno, nadam se da ce u godinama koje dolaze sve biti jos bolje i lepse. Ostaje zal za tim sto se vise ne organizuje na Ceneju, gde je mnogo vise mesta i gde se sve brze odigrava.
Srecno !

Odgovori
Go

Da zato su tu bili G2 "stars" koji su naleteli na 100m i mahali krilima. Spektakularno.

Ni

Zoltan Veres objasnio neke stvari :)

Odgovori
Al

Zoltan Veres svaki put objasni sve stvari :D

М

Врх организације.Само је недостајао МИГ -21

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj