BEG airport status
Inspektori DCV sutra u Erbasu A319 kompanije Air Serbia

Inspektori DCV sutra u Erbasu A319 kompanije Air Serbia

BEOGRAD – Inspektorski tim Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije sutra će, na demonstracionom letu, obaviti pregled novog Erbasa A319 kompanije Air Serbia.

STF_6887

Demonstracioni let će biti obavjen na relaciji Beograd – Niš – Beograd, a planiran je za 11h. Cilj demonstracionog leta je da se proveri bezbednost i sigurnost aviona pre prvog leta najavljenog za subotu, 26. oktobar. Ovo je deo uobičajne prakse kada neka avio kompanija uvodi novi avion u svoju flotu, a  od poslednjeg demonstracionog leta velikog putničkog aviona  prošlo je više od 20 godina. Tada je u flotu Jat ervejza ušao avion tipa ATR, stoji u saopštenju DCV-a.

Demonstracioni let će uslediti nakon obimnog  posla i niza provera koje su  vazduhoplovni stručnjaci  Direktorata civilnog vazduhoplovstva obavili po najsavremenijim evropskim standardima i procedurama predviđenim  u situacijama kada avio – kompanija uvodi novi tip aviona u svoju flotu. Inspektori Direktorata proveravaće procedure koje se sprovode u fazi pripreme leta, proračun performansi, procedure letačkog i kabinskog osoblja u toku leta, tehničku ispravnost aviona, operativni priručnik i mnogo toga još što čini sastavni deo provere aviona koji se prvi put uvodi u flotu neke avio – kompanije, navode u Direktoratu.

FOTO: Ministarstvo odbrane

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    wa

    Bez omalovazavanja. Ko je posada, jer nasa?

    Odgovori
    Mi

    Nije nasa posada, wet lease…

    Sl

    Pa da smo mi normalna zemlja, naravno da bi prvi let letela nasa posada, ima ih po inostranstvu najmanje 20, ali posto nije nas ni management, zasto bi bila nasa posada, ustvari pozeljno je da lete stranci, posto stranci sede I po kancelarijama.

    Kv

    Ne!Iz Croatia airlines-a oni to vec dugo lete! hahaha

    je

    Slatko sam se nasmejao zbog samo jedne rečenice u tekstu! Naravno, neću reći koje!

    Odgovori
    Al

    Jel se zna kad sleće u Niš ?

    Odgovori
    av

    moram komentirati, znam da su drugi ljudi u dcv-ju i da srbija ide u eu, zašto rade po eu standardima kad se zna da su jugo standardi bili daleko iznad eu-ovih.

    Odgovori
    sa

    DA bas kao i sto je nasa vojska, skolovanje, zdravstvo, kultura….ma nemam rijeci…

    st

    mislim da se jetfreak nasmejao zbog ove recenice "…vazduhoplovni stručnjaci Direktorata civilnog vazduhoplovstva …" jer se evo i ja upisah od smeha. :)

    Odgovori
    dj

    ДЦВ партијска установа и све друго, него ваздухопловна. И ја се уписах од смеха!

    Sr

    Nakon ovih i mnogih ranijih komentara zakljucujem da su najveci "vazduhoplovni strucnjaci" upravo oni koji komentarisu ovde , a nikako u DCV, Jatu i u drugim vazduhoplovnim subjektima u Srbiji,pa bih predlozio da se njihovo znanje ,iskustvo i sposobnosti i primene negde a ne samo na tastaruri

    Odgovori
    ET

    Srdjane srbine,prestani vise sa tim srpskim naj ovo naj ono..Odgovorno
    ti kazem tekst gore je smesan,strucnjaci direktorata srpskpg i jata smesni,a pozdravljam gore strucnjaka(tako se potpisao)i kazem isto kao i on..upisao sam se od smeha na ovaj opsti cirkus..aj cao

    Sr

    Prijatelju,
    kao prvo ne znam gde smo se mi upoznali pa da mi se tako obracas ,
    kao drugo, nisam bas siguran da si moj komentar dobro procitao , a kao trece i najvaznije

    Da bi neko komentarisao (ne)strucnost zaposlenih u vazduhoplovnim institucijama Srbije, dakle DCV,JAT i ostalima mora imati izvesnu strucnu podlogu o istom, ili neka licna iskustva sa pomenutima ,ili neka (pred)znanja o materiji a ja iz tvoga ( pa i iz nekih drugih) komentara to bas i ne vidim, a bas ako te zanima ja jesam iz vazduhoplovne struke i radim u Srbiji ( ali ne u DCV i JAT-u ) i "pomalo" imam pojma o materiji te stoga bas i ne podrzavam sve stavove dokonih, isfrustriranih, neuspesnih i kakvih god hoces" strucnjaka" a za razumnu,strucnu i konstruktivnu kritiku pojedinaca i institucija uvek ima mesta, pa i ovde i ovako

    ET

    Gde su rezultati te strucne podloge. Nisam ni ja u dcv -u ni u jatu,srecom…posedujem prilicnu podlogu ali srecom ne u Srbiji. Osnovni problem je pre svega attitude problem pa onda krecu i politicke relacije,i strucnost itd. U Srbiji je potrebno,u civilnom vazduhoplovstvu,pod hitno izbegavanje arogancije. Trebace jos dugo vremena da stvari legnu na svoje mesto. A avijacija,posao ko posao,nikakav big deal kako ga u Srbiji predstavljaju. Nista licno za tebe

    st

    Mi bismo vrlo rado, ali ne mozemo da stignemo na red od ovih pravih strucnjaka koji su se vec ustolicili u svakoj pori naseg vazduhoplovstva. Evo ja se odmah prijavljujem na neki od konkursa za posao u DCV-u. Mislim cim ga raspisu. Ali sigurno ce uskoro, ako je bio svake godine u poslednjih 20 god, kada su se svi ti strucnjaci i zaposlili, nema razloga da ne bude i ove godine, zar ne? :-)

    Av

    Ovim je zaokruzena poglavlje o transformaciji nacionalnog avioprevoznika. Ima tu i dobrih i losih strana (po kvantitetu mozda malo vise losih, po kvalitetu tek treba da pocenim), ali vremenom cemo videti da li je uradjeno sve kako treba, ili je opet na delu bahatost gora od prethodnika.

    Odgovori
    De

    Jedna od loših stvari je svakako i program lojalnosti, odnosno korišćenje Etihadovog programa. Naime, reč je o velikim bazama podataka o građanima Srbije, i kao takvo bi trebalo da se dobije saglasnost od poverenika za zaštitu podataka o ličnosti – naročito jer se podaci šalju van Srbije i van Evropske Unije gde postoji zakonodavstvo koje reguliše upravljanje tim podacima. Nadajmo se da ovo nije veliko kršenje našeg zakona.

    Odgovori
    Se

    Viđena formacija danas oko 15 časova iznad Sremske Kamenice u pravcu
    Subotice: A-319 a sa jedne strane jedan MiG-29B, sa druge MiG-29UB verzija. Posle
    izvesnog vremena formacija ide prema Beogradu a sada su oba MiG-a bila sa
    desne strane "velikog belog", a sa malo većeg rastojanja je paralelno leteo još
    jedan avion što mislim da je bio J-22.

    Odgovori
    dj

    Hoce li mi neko iz g DCV-a objasniti koja je to kompnija AIR Serbia, i zasto inspektori krse zakon i lete navodnom kompanijom jer joj sami NISU IZDALI AOC, bar ne zvanicno na svom saitu!!!
    Kakva drzava takav direktorat, inspektori i kompanija, SRAMOTA!!!

    Odgovori
    dj

    mozete ovde proveriti…. http://www.cad.gov.rs/docs/operations/Registar%20

    a koliko vidim ni ovde se ne spominje AIR SERIJA
    http://www.cad.gov.rs/vesti.php#24102013,

    MMMNOGOOOO nejasnih stvari, zar ne??

    Vl

    Nejasnih stvari ili stvari koje ti Djoko ne razumes?

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    "Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj