VRŠAC – SMATSA Aviation Academy (SAA) objavila je da su prijave za aprilsku klasu studenata otvorene. Rok za slanje prijava je 6. Mart 2014. godine.
Pilotska akademija iz Vršca pozvala buduće pilote da se za novu oktobarsku klasu prijave najkasnije do 6. Marta. Vazduhoplovna akademija za svoje buduće polaznike u svojoj pondudi ima sledeće programe: Dozvolu sportskog pilota (PPL), Dozvolu profesionalnog pilota (integrisani CPL) i Dozvolu saobraćajnog pilota aviona (integrisani ATPL).
Prijemni ispit biće održan 11. marta 2014. prema sledećoj satnici:
- 08:00 – 10:00 Registracija
- 10:00 – 11:00 Matematika (pismeni test)
- 11:30 – 12:30 Fizika (pismeni test)
- 12:30 – 13:30 Pauza
- 13:30 – 14:30 Engleski jezik (pismeni test)
- 14:45 – Informativni razgovor sa kandidatima
- Engleski jezik (usmeni test)
SMATSA Vazduhoplovna akademija takođe vrši upis za školovanje instruktra letenja koje traje oko 4 meseca.
Više informacija u vezi nove klase možete dobiti preko e-maila aviationacademy@smatsa.rs, broja telefona +381 13 830 185 ili preko SAA internet prezentacije.
SMATSA aviation academy (SAA) nalazi se u Vršcu, 80 kilometara severoistočno od Beograda i druga je po veličini pilotska Akademija u Evropi. SAA ima 40 zaposlenih: profesora, instruktora i administrativnih radnika. SAA je osnovana 1954. godine i odškolovala je preko 2000 pilota koji sada lete u avio-kompanijama širom Sveta. Poseduje sopstveni aerodrom na 300 hektara, 3 piste, kontrolni toranj opremljen najsavremenijom tehnologijom i 1700 kvadratnih kilometara vazdušnog prostora.
U floti SAA ima 20 aviona:
- -8 potpuno novih aviona Cessna 172 S
- -10 aviona Cessna 172 N
- -2 aviona Cessna 310 T
- -1 simulator Alsim ALX FNPT
SMATSA vazduhoplovna akademija potencijalnim pilotima nudi dve vrste kurseva:
- Modularni kursevi namenjeni su polaznicima koji žele da pojedinačno prođu sve faze u obuci profesionalnih pilota. Ovi kursevi idealni su za polaznike koji imaju stalan posao ili porodicu i brzina školovanja im ne predstavlja piroritet, pa žele postepenu obuku.
- Integrisani kursevi namenjeni su polaznicima koji žele da što pre postanu profesioalni piloti. Ovakvi kursevi zasnovani su na celodnevnoj teoretskoj i praktičnoj obuci kandidata, zbog čega se završavaju veoma brzo (za najviše 18 do 24 meseca).
Najnoviji komentari
Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede
Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…
Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…
Darko na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
i meni je to palo na pamet .Nije loša ideja.
Vojo na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Sve je to lijepo ali ni jedan avion ne mogu da naprave bez stranih para.
Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.