BEG airport status
Vazduhoplovni klub „Vihor“ dobio zastupništvo za program Pipistrela

Vazduhoplovni klub „Vihor“ dobio zastupništvo za program Pipistrela

Jedan od najvećih privatnih aeroklubova u Srbiji od pre nekoliko nedelja postao je i zvanični zastupnik za celokupan proizvodni program slovenačkog Pipistrela. Vazduhoplovni klub „Vihor“ baziran na letelištu Vojka pored Nove Pazove postao je tako početna adresa za kupovinu Pipistrelove game ultralakih letelica za područje naše zemlje:

– Posle nekoliko godina podrške za programe kompanija Alpi Aviation i Air Creation na kojima se zasnivao rast srpske ultralake avijacije, pre nekoliko nedelja Vazduhoplovni klub „Vihor“ dobio je poverenje od još jednog renomiranog globalnog proizvođača rekreativnih letelica. Uspeli smo da dokažemo Pipistrelu svoju predanost i veliko iskustvo u dosadašnjem korišćenju ultralakih letelica koje se između ostalog manifestovalo i kroz podršku domaćim korisnicima kroz obuku, savete pri kupovini i svaku moguću vrstu pomoći. Nadamo se da će Pipistrelov program biti uspešan u Srbiji posebno imajući u vidu njihove najavljene revolucionarne projekte, nove letelice visokih performansi i već dobro poznatu gamu aviona za obuku koji su idealni za manje škole letenja. – rekli su nam u „Vihoru“.

Novi Virus SW u Srbiju stiže krajem godine.
Novi Virus SW u Srbiju stiže krajem godine.

U „Vihoru“ su nam takođe najavili da će njihov novi Virus SW po sadašnjem planu na letelište Vojka sleteti krajem ove godine kada će svi zainteresovani letači i entuzijasti moći da se uvere u njegove izuzetne performanse.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mr

Baš me raduje! Odličan avion, a u najluksuznijoj varijanti je perfektan! Leteo sam ga sat vremena i prezadovoljan sam!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj