BEG airport status
[VRŠAC 2014] AK „Falcons“: Kako postati akrobatski pilot u Srbiji?

[VRŠAC 2014] AK „Falcons“: Kako postati akrobatski pilot u Srbiji?

BEOGRAD – Ukoliko želite postati akrobatski pilot u Srbiji uskoro će postojati mogućnost da svoj ARB rejting dobijete i u Zrenjaninu. Pogledajte video intervju sa članovima trenutno najaktivnijeg akrobatskog aerokluba u zemlji čiji članovi ulažu sve svoje vreme i slobodne resurse u ovaj atraktivni vazduhoplovni sport.

 
 
IMG_7427
 
 
Aeroklub „Falcons“ baziran je na sportskom aerodromu Ečka pored Zrenjanina. U njihovom vlasništvu nalaze se dva Zlina 526F koji uz još jednog baziranog u Jagodini predstavljaju celokupnu flotu akrobatskih aviona u Srbiji. Nekada aktivna akro-scena spala je tako na nekoliko pilota i tri letelice koji se smenjuju ne propuštajući nastupe na domaćim vazduhoplovnim dešavanjima.
 
IMG_7556
 
 
Vladimir Bulat jedan je od retkih privatnih entuzijasta koji ulaže u ovaj skup sport i trenutno je u procesu formiranja škole akrobatskog letenja u okviru njegovog AK „Falcons“. Na aeromitingu Vršac 2014. pitali smo Vladu i njegovog budućeg učenika, kolegu pilota i akro-entuzijastu Pavla Markovića, kako se postaje akrobatski pilot u Srbiji, kada ARB škola počinje sa radom i koliko su spremni da pomognu mladim letačima koje zanima savlađivanje ove zahtevne adrenalinske veštine?
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj