BEG airport status
Na aerodromu „Morava“ uskoro linija Frankfurt – Lađevci – Istanbul? Najavljena linija Frankfurt-Lađevci-Istanbul

Na aerodromu „Morava“ uskoro linija Frankfurt – Lađevci – Istanbul?

Aerodrom „Morava“ u Lađevcima bi uskoro mogao da počne sa radom. Ovu odluku doneli su načelnici upravnih okruga iz centralne Srbije na nedavno održanom sastanku u Kraljevu koji je inicirao načelnik Raškog upravnog okruga Nebojša Simović, prenosi kraljevački portal.

Kako prenosi Kraljevo Online, inicijator ovog sastanka, načelnik Raškog upravnog okruga Nebojša Simović, tom prilikom je preneo informacije sa razgovora koje je ranije vodio sa predstavnicima Direktorata za civilno vazduhoplovstvo. Njihova komisija trebalo je da dođe odmah posle uskršnjih praznika i započne procedure neophodne za davanje dozvola kojima će biti omogućeno da u drugoj polovini godine otpočne saobraćaj, navodi portal.

Navodi se i da je Simović imao susrete sa predstavnicima nemačke kompanije iz Frankfurta koja će, u saradnji sa Aerodromom Nikola Tesla i Vladom Srbije, u formi javno-privatnog partnerstva organizovati, za početak sa deset novih vazduhoplova, saobraćaj na relaciji Frankfurt – Lađevci – Istanbul.

Razgovori su vođeni i sa predstavnicima američke kompanije „Nobl Environmental“. Blizina njihove nove fabrike u Tavniku, u neposrednoj blizini aerodroma „Morava“, je po rečima Simovića uticala da se projekat u Lađevcima ubrza.

– Ova kompanija već širi svoje proizvodne kapacitete, jer nema problema sa plasmanom svojih eko-panela, i ima nameru da svoju evropsku centralu iz Švajcarske preseli ovde zapošljavajući potom još 1.000 radnika. – navodi se na sajtu Kraljevo Online.

Prenete su i informacije da su gradovi opština centralne Srbije posebno zainteresovani za osposobljavanje aerodroma „Morava“ za kargo letove i spremni su da, zajednički, podrže stvaranje kargo-zone na površini od 300 do 400 hektara u neposrednoj blizini aerodroma. To će biti tema narednog sastanka koga će, kako se navodi, uskoro organizovati načelnici upravnih okruga iz centralne Srbije.

U želji da navode iz teksta proverimo, ali dobijemo i odgovore na pitanja da li je komisija Direktorata za civilno vazduhoplovstvo posetila aerodrom „Morava“ kao i koja će biti uloga američke kompanije „Nobl Environmental“, obratili smo se Raškom upravnom okrugu. 

U razgovoru sa zaposlenima dobili smo informaciju da je načelnik Nebojša Simović pročitao naša pitanja, ali da trenutno nema vremena da na njih odgovori.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Ovo mi sve liči na težak spin. Kompanija se deset novih aviona, a linija Frankfurt-Lađevci-Istanbul??!! Za tu liniju dosta je jedan avion, a dva su više nego dovoljna. I koja je to kompanija?
Načelnik ima vremena da ispriča ovu lepu bajku, a nema vremena da odgovori na pitanja javnosti. Već viđeno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj