BEG airport status
Poništena odluka o prodaji Aviogenexovog aviona YU-ANP Čeka se nova odluka suda

Poništena odluka o prodaji Aviogenexovog aviona YU-ANP

Privredni sud u Beogradu ukinuo je zaključak izvršioca na osnovu kog je avion Aviogenexa YU-ANP prodat na aukciji, navodi se na zvaničnoj Facebook stranici Aviogenexa.

– Privredni sud u Beogradu doneo je rešenje da se usvaja prigovor izvršnog dužnika (Aviogenex) od 07. aprila 2015. godine i ukida se rešenje ION 5/15 Privrednog suda od 25. marta 2015. godine po kome je odbijena prvobitna žalba dužnika. Ukida se i zaključak izvršioca Ivana Mladenovića od 3. novembra 2014. godine kojim se određuje sprovođenje izvršenja na vazduhoplovu, to jest po kome se kasnije avion YU-ANP popisuje i daje na prodaju putem aukcije radi namirenja duga prema AP N.T. – piše na njihovoj stranici.

Naveden je i poslednji deo rešenja:

– U daljem toku postupka sud će na osnovu celokupnog utvrdjenog činjeničnog stanja odlučiti o zahtevu izvršnog dužnika za otklanjanje nepravilnosti i za svoju odluku će dati jasne i potpune razloge. –

Kako Tango Six saznaje, zastupnik Aviogenexa se na sudu pozvao na Zakon o obligacionim odnosima koji zabranjuje prodaju osnovnih sredstava za rad, u ovom slučaju aviona YU-ANP. Iako je suprotna strana tvrdila da avion bez AOC-a ne može da se definiše kao osnovno sredstvo za rad, presuđeno je u korist nekadašnjih radnika ove kompanije.

Bivši radnici Aviogenexa, koji su se inače protivili odluci da se avion proda, smatraju da bi avion YU-ANP mogao da postane deo flote Er Srbije (Air Serbia) u okviru Avioleta. Na taj način bi se, kažu, isplatio dug. Kako Tango Six saznaje, rešenje vide i u tome da piloti i tehnički radnici dobiju radna mesta u srpskoj avio-kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Konacno jedna dobra vest,Aviogenex nije zasluzio da ode bez traga,ako vec mora,neka ponesu avion u miraz Air Serbia-i,i tamo rade u njihovom Avioletu.Ionako bi ih bilo 20-ak,a avion ipak vredi,jer je ulozeno milion dolara u njega i to drzavnih para.

Odgovori
М

Авиогенекс би требао да постане Државна чартер компанија, и да се државни авиони који су остали од ЈАТ-а прикључе Авиоенексу.
То би било добро и због конкурнсцијс ско би је било…

Ал какав смо народ, само укидамо компаније са традицијом, или дајемо на тацну странцима..

Odgovori
mr

bravo!

Ca

Pa samo brend AVIOGENEX, vredi vise od svega,alo kome to objasniti.
Nas premijer od Air serbie,i zelezare ne vidi nista drugo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj