BEG airport status
Prvi dan na CIAV-u 2015 MiG-21UMD, popularna "Kockica". Foto: Dragan Trifunović

Prvi dan na CIAV-u 2015

Pokroviteljstvo predsednice države (protokolarno), dve akro-grupe, solo nastupi dva nadzvučna aviona, prva veća premijera novog policijskog helikoptera pred publikom.

Odlično organizovan, raznosvrstan i u odnosu na 2011. godinu dosta više posećen, CIAV 2015 opravdao je očekivanja najzanimljivijeg vazduhoplovnog dešavanja ove godine kako u Hrvatskoj tako i u regiji.

Uprkos internim problemima na samom aerodromu, organizator CIAV-a, Aeroklub „Varaždin“ ove godine proslavlja 85 godina aktivnog rada. Posvećena grupa entuzijasta, betonska pista i infrastruktura na kojoj bi mnogi pozavideli.

"Krila oluje". Foto: Dragan Trifunović
„Krila oluje“. Foto: Dragan Trifunović

 

"Baltic Bees". Foto: Dragan Trifunović
„Baltic Bees“. Foto: Dragan Trifunović

Drugi dan priredbe biće identičan jučerašnjem i Tango Six će vam preneti najzanimljivije delove akcije u vazduhu i na zemlji.

Prve fotografije pogledajte na našem Fan Pageu.

U narednim danima donosimo vam intervju sa novom postavom akro-grupe hrvatskog ratnog vazduhoplovstva „Krila Oluje“, intervju sa više nego zanimljivom privatnom akro-grupom „Baltic Bees“ iz Letonije i ostalim, ne manije zanimljivim, učesnicima CIAV-a.

Tango Six izveštava sa CIAV-a 2015. Fotografije sa događaja objavljivaćemo na našem Facebook Fan Pageu dok sve postove možete pronaći na jednom mestu klikom na baner:

xxx

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj