BEG airport status
Odobren Preventivni sistem automatskog kočenja na A330 Posle „A380“, „A350 XWB“ i „A320“, Preventivni sistem automatskog kočenja na pisti i za „A330“ / Foto: Airbus

Odobren Preventivni sistem automatskog kočenja na A330

Preventivni sistem automatskog kočenja na pisti (Runway Overrun Prevention System – ROPS) od sada će biti i deo konfiguracije Erbasovih (Airbus) aviona A330. ROPS na ovim letelicama sertifikovala je Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (European Aviation Safety Agency – EASA).

Kako je saopštila kompanija Erbas, ovaj preventivni sistem za smanjenje rizika od digresije na pisti na svojim A330 prva će početi da koristi kompanija Korian er (Korean Air).

– EASA sertifikat za ROPS na A330 porodici letilica je primer susretanja inovativne tehnologije i usluge u korist operatera i bezbednosti vazduhoplovstva, pa tako predstavlja važan korak ka poboljšanju operativne prednosti kod svih naših aviona – kaže Didije Luks, potpredsednik sektora korisničkih usluga kompanije Airbus.

EASA je prvobitno odobrila ROPS na „A380“ u oktobru 2009. godine.  Ovaj sistem osnovni je deo konfiguracije letelice „A350 XWB“, a od avgusta 2013. godine i aviona iz porodice „A320“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor