BEG airport status
Zvanično uveden „Air Serbia Wi-Fly“ – Internet i mobilna telefonija dostupni u tri aviona Do kraja godine svim putnicima u Biznis klasi besplatan vaučer za Internet u trajanju od 30 minuta / Foto: Petar Vojinović

Zvanično uveden „Air Serbia Wi-Fly“ – Internet i mobilna telefonija dostupni u tri aviona

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) započela je postepeno uvođenje usluga Interneta i mobilne telefonije „Air Serbia Wi-Fly“ širom svoje flote putničkih aviona Erbas A319 i A320,  saopštio je nacionalni avio-prevoznik.

Ova usluga se zvanično uvodi u rad nakon što je uspešno završen produženi period javnog testiranja, koji je tokom prošle nedelje sproveden na jednom od Erbasovih aviona Er Srbije (JU-APJ), kada su pripadnici srpske onlajn i ICT zajednice, kao i redovni putnici na letovima, imali priliku da testiraju funkcionisanje novog sistema.

Usluga će biti na raspolaganju na svim letovima dužim od jednog časa i dvadeset minuta a osim u letelici „Dejan Stanković“ dostupna je u još dva aviona (JU-APH i JU-APB).

Očekuje se da će se još jedan avion pridružiti floti „Air Serbia Wi-Fly“ 15. oktobra, do kada će ova usluga biti u potpunosti primenjena na ukupno četiri aviona.

Najavljeno je i da će usluga biti omogućena na celoj floti Erbas aviona Er Srbije do kraja prvog kvartala 2016. godine.

Iz bezbednosnih razloga, korišćenje Interneta i mobilne telefonije će biti moguća samo kada su znaci za vezivanje pojaseva isključeni i kada avion dostigne visinu krstarenja.

Usluga povezivanja takođe podrazumeva i Air Serbia „Wi-Fly“ portal, na srpskom i engleskom jeziku, koji će putnici moći besplatno da pretražuju i da pristupe najnovijim vestima, prognozi vremena i informacijama o Er Srbiji, njenoj mreži destinacija i partnerskim avio-kompanijama.

Povodom uvođenja usluge, svi gosti u Biznis klasi će do kraja godine dobijati besplatan vaučer za pristup internetu u trajanju od 30 minuta.

– Ovim dostignućem našim klijentima sada zaista pružamo vrhunske usluge u avio-industriji, čime ispunjavamo svoju obavezu da kontinuirano uvodimo inovacije u našu ponudu i da našim gostima pružimo još veći izbor, više pogodnosti i zabave. Sistem ‘Air Serbia Wi-Fly’ će našim gostima omogućiti konekcije koje su slične onima na koje navikli kod kuće ili na poslu – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj