BEG airport status
Beogradski aerodrom izneo detalje o planovima za „poslovnu saradnju“ sa Muzejom vazduhoplovstva Zakup parkinga, korišćenje amfiteatra i promocija Muzeja kao dao buduće saradnje / Foto: Muzej jugoslovenskog ratnog vazduhoplovstva

Beogradski aerodrom izneo detalje o planovima za „poslovnu saradnju“ sa Muzejom vazduhoplovstva

Poseta ministra odbrane, Bratislava Gašića, Muzeju vazduhoplovstva-Beograd otvorila je niz pitanja – pravnu zasnovanost odluke Vlade Srbije o postavljanju novog rukovodstva, moguće nepravilnosti u radu bivše uprave, ali i mogućnost pružanja pomoći“ koju je tom prilikom nezvanično najavio vršilac dužnosti direktora Aerodroma Nikola Tesla, Saša Vlaisavljević.

U pisanom odgovoru za Tango Six, beogradski aerodrom zvanično je potvrdio da postoje planovi za saradnju na obostrani interes, a ne za „pružanje pomoći“ kako je bilo najavljeno.

– Aerodrom Nikola Tesla Beograd planira saradnju sa Muzejom vazduhoplovstva-Beograd u okviru koje će biti prepoznat i ostvaren obostrani komercijalni interes.

Precizirano je i šta bi budući planovi mogli da obuhvate.

– Saradnja bi obuhvatila zakup prostora parkinga, korišćenje amfiteatra Muzeja vazduhoplovstva za potrebe beogradskog aerodroma, kao i promociju Muzeja putnicima i posetiocima aerodroma, kao i sve ostale mogućnosti koje ćemo u zajedničkom interesu prepoznati. – navodi se u odgovoru Aerodroma Nikola Tesla.

Izostao je, jedino, odgovor na pitanje kada bi ovakva saradnja mogla da se očekuje.
 
Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi 

11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Добра замисао, док путници чекају превоз, или чекају у преседању, да прошетају, погледају музеј, попију кафу, купе сувенир…..што да не!

Што више садржаја на Николи Тесли, да личи ко светски аеродроми! И да се промовишемо.

Рецимо, многи аеродроми усвојим холовима имају изложбе својих уметника, поставке националних музеја, реплике, промоција туризма, културе, историје ..путницима који чекају авион итд.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj