BEG airport status
Praksa za studente Saobraćajnog fakulteta u Er Srbiji Praksa u Er Srbiji za studente završnih godina i master studija

Praksa za studente Saobraćajnog fakulteta u Er Srbiji

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom organizuje šestomesečnu praksu u odeljenju letačkog operativnog inžinjeringa za studente završnih godina i master studije. Rok za prijavu je 20. januar.

Kao uslovi za prijavu navode se:

– studiranje na modulu za vazdušni saobraćaj i transport
– napredni nivo korišćenja „Adobe Acrobat“ i „MS Office“ paketa
– tečno govorenje engleskog jezika

Zainteresovani studenti treba da pošalju biografiju, motivaciono pismo i broj indeksa na adresu vicedean.std@sf.bg.ac.rs sa naslovom „Air Serbia praksa u odeljenju letačko operativnog inžinjeringa“, saopštio je Saobraćajni fakultet.

Praksa je deo programa Er Srbije „Mladi na prvom mestu“.  U okviru njega potpisan je memorandum o saradnji sa Ekonomskim, Saobraćajnim, Elektrotehničkim i Mašinskim fakultetom Univerziteta u Beogradu i Vazduhoplovnom akademijom.

Program osim prakse obuhvata predavanja, radionice, periodične organizovane posete kompanij, rad na projektu, pisanje naučnih i diplomskih radova uz mentorstvo zaposlenog u kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj