BEG airport status
Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti Na konferenciji za medije povodom najave leta za Njujork nije bilo zvaničnih komentara o finansijskoj kontrukciji / Foto: Dušan Atlagić

Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić osvrnuo se danas prilikom posete novootvorenom regionalnom centru kompanije Koka-kola na planirano uspostavljanje linije Beograd-Njujork nacionalne avio-kompanije i tom prilikom izjavio:

– Za Njujork krećemo da letimo od juna i da znate odmah, to nije profitabilna linija. Bar tri godine neće biti. Letimo tamo zbog imidža, zbog prestiža, da bi bili centar cele Jugoistočne Evrope. Direktnih letova za Ameriku nema iz Grčke, Atine, ni iz Sofije a mislim, ispravite me ako grešim, da ih nema ni iz Bukurešta.

To će biti velika komparativna prednost, pokuzajemo da smo u stanju to da postignemo. Imaćete let sa Aerodroma „Nikola Tesla“ direktno za „JFK“, nećemo više gubiti po tri sata vremena presedajući u Frankfurtu ili Minhenu kao do sada. Ova linija će doprineti i novom dolasku američkih investitora. – rekao je Vučić.

Kada je reč o finansijskoj kontrukciji letova za Njujork kompanija Er Srbija do sada nije izašla ni sa jednim zvaničnim saopštenjem ili komentarem o ovoj temi.

Prilikom zvanične najave nove linije 9. novembra prošle godine jedino što je direktor nacionalne avio-kompanije izjavio bila je potvrda da će se pet letova nedeljno odvijati avionom srpskog nacionalnog avio-prevoznika dok će se preostala dva dana u nedelji za ovu rutu koristiti kod-šer letovi kompanije Erberlin (Air Berlin) iz Dizeldorfa i Berlina. On je tada izjavio i da će kompanija za prekookeanske letove pokušati da unapred nabavi određenu količinu goriva po fiksnoj ceni.

Predsednik Nadzornog odbora Er Srbije Siniša Mali izjavio je 18. decembra prošle godine da će avio-karta do Njujorka biti konkurentna:

– U februaru naredne godine počeće marketing kampanja i promocija cena. Karta će biti povoljna i cena potpuno konkurentna. Er Srbija ne želi da bude najjeftinija kompanija u regionu, to ostavljamo za lou kost kompanije kao Viz er i druge. – rekao je tada Mali i posle komentara o izboru idealnog terminala na „JFK-u“ dodao:

– To su, ipak, slatke muke, pošto ne pričamo više o tome da li imamo novaca i stabilnu avio-kompaniju koja može da leti do Njujorka i da li imamo biznis-plan za to. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Kao sto je neko vec komentarisao, americki investitori su spremni ko zapete puske, samo im je direktna linija falila…

Generalno, radujem se mogucnosti direktnih letova za Severnu Ameriku, pogotovo ako bude bilo jos destinacija, ali sve bi to moralo da bude transparetno, a ne ovako…

Odgovori
Za

Izdrazite samo jos tri godine a do tada milionske gubitke ce da placaju srbski poreznici

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad na: [POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

@PetrovicDusan Jeste, bas si ti to pametni smislio. Srbija da otme NIS od Rusa a onda ce sutradan kad se Rusi pomire sa EU tamo neka evropska komisija da nalozi Srbiji da izvrsi restituciju vlasnistva i isplati Rusima debelu odštetu. Republika Srbija i dan danas ima nereseno restitucijsko pitanje iz WW2.

24. Jan 2025.Pogledaj

Ivan na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Zato je Amerika i njeni saveznici za 20 godina uspeli da osvoje 70% Avganistana koji je mnogo manji od Ukrajne i na kraju izgube od talibana koji su protiv njih ratovali zardjalim puskama i i gumenim sandalama

24. Jan 2025.Pogledaj

nebitan na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Ko ce posle tih taktickih nuklearnih udara da zaposedne tu teritoriju, koja vojska ce uci na kontaminirani teren, koji ljudi ce tu kasnije da zive i rade? Jezivo je besmisleno to sto pises, kriv je mozda sistem koji te je odgojio da budes ekstremista, roditelji koji te nisu voleli i onaj ko ti daje prostor…

24. Jan 2025.Pogledaj

Miki na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Čim su tu u davanju podataka učestvovali Ukrajinci odmah piši propalo jer oni su samo naučili da tudje uspehe smanjuju a svoja preuveličavaju. Godina 2024. g. nije bila obična godina već ratna godina. kad je tako obično namenska industrija udvostruči kapacitete. Prema tome ove iznete procene možda bi odgovarale za mirnodopskih proizvodnju ali sam siguran…

24. Jan 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

P&W F135, motor aviona F-35 i jedan od najboljih motora USAF nije pravljen da bude stealth niti za superkrstarenje. Sta vise ima velika ogranicenja od sposobnosti do pregrevanja. Ti novi motori za Su-57 (Izdelie 30) su potrebni kao razvojni tehnoloski korak u napred. Ja ne vidim neku hitnu prakticnu potrebu za istima, na osnovu toga…

24. Jan 2025.Pogledaj