BEG airport status
Časopis „Air Transport World“ uručio Etihad ervejzu nagradu za kompaniju godine ATW se osvrnuo i na Etihadov sukob sa američkim kompanijama / Foto: Etihad Airways

Časopis „Air Transport World“ uručio Etihad ervejzu nagradu za kompaniju godine

Kao što je početkom decembra i najavljeno, kompaniji Etihad ervejz (Etihad Airways) uručena je nagradu za avio-kompaniju 2016. godine od strane  američkog časopisa specijalizovanog za teme iz oblasti avio-industrije “Air Transport world” (ATW).

– Nagrada predstavlja priznanje timu izvršnog rukovodstva Etihad ervejza za razvoj profitabilne strategije organskog rasta i jedinstvenih partnerstava sa udelom u vlasništvu, za uvođenje inovativnih proizvoda i usluga, uspostavljanje temelja za razvoj motivisane radne snage, kao i za diplomatsku i dostojanstvenu odbranu svog poslovnog modela nakon žestokog protivljenja američkih avio-prevoznika – rečeno je u Etihad ervejzu.

Nagrada je uručena na Gala večeri 42. godišnje ATW dodele nagrada za dostignuća u avio-industriji, uoči početka aeromitinga u Singapuru.

Navedeno je da se u konkurenciji našlo više od 100 avio-prevoznika iz celog sveta.

– Ova nagrada predstavlja priznanje za ono što smo pre 13 godina odlučili da postignemo kao avio-kompanija – da budemo bezbedan, profitabilan i jednostavno najbolji avio-prevoznik – izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan.

Etihad ervejz navodi da se uredništvo časopisa ATW osvrnulo na pojedine segmente poslovanja ove kompanije. Pohvaljenni su proizvodi i usluge, partnersko učešće u vlasništvu nad odabranim avio-kompanijama širom sveta, inicijativa sprovođenje agresivnog plana zapošljavanja građana UAE, kojih je sada 3.000, politika održivog razvoja i inicijativa usmerena na uštedu goriva.

– U pogledu optužbi američkih prevoznika da zalivske avio-kompanije deluju protivno konkurenciji, ATW je rekao da Džejms Hogan i njegov tim održavaju dostojanstvo doslednom odbranom poslovnog modela Etihad ervejza usredsređujući se na činjenice, a ne na lične napade. Urednici ATW su naročito istakli ponašanje Etihad ervejza po ovom pitanju – navode u Etihad ervejzu.

Izjavio je glavna i odgovorna urednica časopisa ATW, Karen Voker, izjavio je da se Etihad ervejz razlikuje od većine kompanija i da se kreće putem koji je sam zacrtao.

– Zadovoljstvo nam je da obeležimo uspehe Etihad ervejz tima na dodeli ATW nagrada za 2016. godinu. Kao što kaže Džejms Hogan – ne treba biti najveći, već treba biti najbolji – objasnio je Voker.

ATW je mesečni časopis koji se bavi globalnom avio-industrijom, avio-kompanijama i proizvodnjom u oblasti komercijalne avijacije.

Njegova nagrade za dostignuća u avio-industriji su prvi put dodeljene 1974. godine kao priznanje za izvrsnost u širokom spektru aktivnosti avio-kompanija. Sedište časopisa je u SAD, a njen uređivački tim pokriva čitav svet, saopštio je Etihad ervejz.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj