BEG airport status
Školski centar „Prince Aviation“ najavljuje početak novih kurseva za obuku pilota Prijave se primaju do 28. marta / Foto: Prince Aviation

Školski centar „Prince Aviation“ najavljuje početak novih kurseva za obuku pilota

Obuka na kursevima za sportske (PPL) i saobracajne pilote (ATPL) u školskom centru „Prince Aviationa“ počinje 28. marta, saopštili su iz beogradske škole letenja.

Teoretski deo nastave održava se u prostorijama školskog centra na Novom Beogradu, dok će se letačka obuka budućih pilota sprovoditi na aerodromu Ečka  za sportske, odnosno na aerodromu Beograd za saobraćajne pilote.

Kandidati na početnoj obuci lete na vazduhoplovima Cessna 172N, dok su napredne faze obuke sprovode na vazduhoplovima Cessna 172R i Piper PA44-180 Seminole, koji su opremljeni Garminom 1000.

98
Teorija u Beogradu, letenje u Ečkoj / Foto: Prince Aviation

Školski centar Prince Aviationa ovlašćen je za sve vrste obuka od sportskog do saobraćajnog pilota, kao i za obuka na tipu za vazduhoplove iz porodice Cessna Citation. Takođe nudi i kurseve za rad u višečlanoj posadi (MCC), kao i testiranje znanja engleskog jezika u skladu sa ICAO standardima.

Upis je u toku, a zainteresovani kandidati sve potrebne informacije mogu dobiti telefonom 011/260 84 31 ili putem elektronske pošte ng@princeaviation.com

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj