BEG airport status
Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju Novi premijum salon i A380 sa Etihad Rezidencijom na letu do Melburna/ Foto: Etihad Airways

Hogan: Investiranje u druge kompanije promoviše konkurenciju

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) najavila je da će u maju otvoriti premijum salon na aerdoromu u Melburnu, kao i da će od 1. juna uvesti letove do ovog grada avionom A380 sa Etihad Rezidencijom.

Poslovni ručak u Melburnu – „City Business Luncheon“  Etihad je iskoristio i za promociju sopstvenog modela poslovanja. Predsednik i generalni direktor Etihada, Džejms Hogan je u obraćanju grupi od 500 gostiju u prostorijama fudbalskog kluba Melburn siti još jednom istakao da je „model investiranja u vlasničke udele u drugim avio-kompanijama stvorio novu snagu u globalnom avio-saobraćaju koja štiti i promoviše konkurenciju“.

Iako je konkurentnost Etihada često pod optužbama da je nelegalna zbog mogućih državnih subvencija Ujedinjenih Arapskih Emirata, Hogan koristi svaku priliku da je ispromoviše, što je nesumnjivo samo još jedan trn u oku američkim prevoznicima, ali sve više i evropskim vlastima.

– U svetu mega-konektora i mega-alijansi, nemoguće je takmičiti se sam na globalnoj sceni. Regulatorna ograničenja, visoki troškovi ulaska i moć etabliranih avio-prevoznika stvaraju visoke barijere.

Etihad ervejz je morao da sve izgradi od nule i da investira u celokupnu infrastrukturu koja je potrebna jednoj globalnoj avio-kompaniji. Prema tome, osim očigledne investicije u iznosu od više milijardi dolara u vazduhoplove i motore, to znači i investiranje u ljude, investiranje u tehnologiju, investiranje u nepokretnu imovinu i investiranje u naš brend. Za Etihad ervejz, to je takođe značilo investiranje u partnere – izjavio je Hogan.

Iz kompanije poručuju da je Etihad uspostavio kod-šer saradnju sa 49 avio-kompanija i stekao  manjinske udele u kompanijama Virdžin Australija, Alitalija, Džet ervejz Er Srbija, Er Sejšeli i Er Berlinom.

Podsećamo, nemački sud je krajem 2015. godine prvobitno zabranio 26 od ukupno 31 kod-šer leta Er Berlina i Etihada, što je driektno posledica tenzije koja postoji između američkih i evropskih avio-kompanija sa jedne strane i naglo rastućih, bliskoistočnih prevoznika – Etihada, Emirata (Emirates) i Katar ervejza (Qatar Airways) sa druge strane.

Odluka je na kraju ipak preinačena i dozvoljeno je da se kod-šer letovi obavljaju do kraja zimske sezone – 26. marta.

U Etihadu, međutim, navode  da sva njihova kod-šer partnerstva opstaju na korist oba avio-prevoznika, kao i da je povećanje prometa obostrano.

–  Virdžin Australija, na primer, već duže vreme prima više putnika iz naše mreže nego što joj donosi. Zatim, Alitalija je 2014. godine bila na rubu propasti. Nalazimo se na trogodišnjem putovanju sa Alitalijom i postižemo sve ciljeve. To je sada kompanija koja je neprepoznatljiva u odnosu na prethodno stanje – i koja nudi nov konkurentski izbor za putnike ka Italiji i iz ove zemlje – objasnio je Hogan.

Kliknite na baner za grupisane postove o sukobu američkih i bliskoistočnih aviokompanija:

47480602101798.GDxMxgR7O5ASynyZVN0w_height640

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj