BEG airport status
Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ od 700 miliona dolara nagrađena za inovativnost Priznanje EAP-u za inovativnu transakciju godine po oceni "Airfinance Journal" / Foto: Etihad Airways

Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ od 700 miliona dolara nagrađena za inovativnost

Finansijska transakcija grupacije „Etihad Airways Partners“ (EAP) u vrednosti od 700 miliona dolara iz 2015. godine dobila je treću po redu međunarodnu nagradu – priznanje za inovativnu transakciju godine od publikacije „Airfinance Journal“, saopštio je bliskoistočni prevoznik.

Nagrađeni sporazum o izdavanju obveznica sa rokom dospeća od pet godina obuhvata Etihad ervejz, njegov ogranak „Etihad Airport Services“ i pet avio-kompanija, strateških partnera Etihad ervejza – Er Berlin, Er Srbiju, Er Sejšele, Alitaliju i Džet erevejz – u okviru grupacije EAP.

Iz Etihada podsećaju da je putem instrumenta za finansiranje pod nazivom „Etihad ervejz partners BV“, grupacija uspešno prikupila 500 miliona dolara, a potom i dodatnih 200 miliona dolara koji će biti iskorišćeni kako za kapitalna ulaganja tako i za investicije u flotu, refinansiranje obaveza –  u zavisnosti od individualnih potreba svake poslovne organizacije.

– Nekoliko aspekata ovog aranžmana je impresioniralo sudije, a naročito sposobnost da se ugovori finansiranje bez obezbeđenja. Aranžman je još impresivniji jer je sklopljen u okruženju pogoršanih uslova na tržištu dužničkih hartija – objasnio je Džef Hern, vršilac dužnosti urednika „Airfinance Journal“.

„Airfinance Journal“ je globalni autoritet u oblasti finansijskih transakcija u vazduhoplovstvu, koji povezuje avio-kompanije i izvore kapitala pružajući vesti, analize i intervjue. Među pretplatnicima su avio-kompanije, aerodromi, banke, finansijske institucije, lizing kompanije, agencije za kreditiranje izvoza, advokati, rukovodioci fondova i konsultanti, rečeno je u Etihadu.

Priznanje grupaciji EAP uručeno je u Majamiju na godišnjoj dodeli nagrada ovog časopisa.

Nagradu je primio Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, zajedno sa svojim finansijskim timom, uključujući i finansijskog direktora Džejmsa Rignija i direktora novčanih transakcija Grupe, Rikija Tiriona.

– Džejms i njegov tim su veoma naporno radili da bi doprli do međunarodne poslovne zajednice i pokazali prednosti poslovnog modela koji jasno pokreće veću operativnu efikasnost u teškom ekonomskom okruženju, naročito zato što ovakva strategija nikada nije isprobana niti testirana – izjavio je Hogan na uručenju nagrade.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj