BEG airport status
„Turkish Airlines“ proslavio 10 godina od uvođenja linije za Beograd Gala proslava u  hotelu "Hyatt Regency" / Foto: Turkish Airlines

„Turkish Airlines“ proslavio 10 godina od uvođenja linije za Beograd

Kompanija „Turkish Airlines“ proslavila je 10 godina od uvođenja letova za Beograd. Generalni menadžer kompanije u Srbiji, Mehmet Alagoz, zajedno sa visokim zvaničnicima kompanije „Turkish Airlines“, Zijom Taškentom, višim potpredsednikom kompanije Mertom Dormanom, potpredsednikom kompanije za Istočnu Evropu, Balkan i Kavkaz, bili su domaćini i ugostili brojne zvanice, uključujući i ambasadora Republike Turske u Srbiji, Mehmeta Kemala Bozaja, diplomatske predstavnike, predstavnike medija i poslovne partnere.

– 13. marta 2006. godine  počeli smo da letimo za Beograd tri puta nedeljno. Te godine se takođe i 100-ti avion priključio floti kompanije „Turkish Airlines“. U aprilu 2008. godine postali smo član grupacije Star Alliance. U oktobru 2008. smo povećali broj letova za Beograd sa 3 leta nedeljno na 5 – izjavio je generalni menadžer kompanije „Turkish Airlines“, Mehmet Alagoz.

On je naveo da je 2009.  godina bila veoma važna jer su tad uveli dnevne letove za Beograd. Podsetio je i da je u 2011. godini kompanija primila nagradu za “Najbolju avio-kompaniju u Evropi” po prvi put.

– Tokom 2012. godine Turkish Airlines je postizao veoma dobre rezultate. Uspeli smo da nabavimo 200. avion, što znači da je kompanija za 6 godina uspela da udvostruči flotu. Po drugi put smo dobili nagradu za najbolju avio-kompaniju u Evropi a naši putnici su dobili priliku da koriste WI-FI tokom leta. Iste godine smo povećali broj letova ka Beogradu sa 7 na 10 letova nedeljno. Te godine, takođe, kompanija otvara 32 nove destinacije – naveo je Alagoz.

2055e812-8c1a-46a2-b387-216f9bac112b
2013. godina presudna u poslovanju kompanije / Foto: Turkish Airlines

Rečeno je i da je 2013. godinie „Turkish Airlines“ postao avio-kompanija koja leti u najviše zemalja u svetu, vise nego ijedna druga avio-kompanija.

– Napravili smo novu reklamu u kojoj su učestvovali Kobi Brajant i Lajonel Mesi, a koja je bila izabrana za “reklamu decenije” od strane „YouTubea“, u sklopu 10. godišnjice postojanja ovog sajta. Osvojili smo nagradu “Najbolja avio-kompanija Evrope” po treći put i dobili priznanje za “Najbolji biznis ketering”. Povećali smo broj letova za Beograd  sa 10 na 14 u 2014. godini. Uveli smo jutarnji i večernji raspored. I, kao i predhodne tri godine, opet smo bili proglašeni za “Najbolju avio-kompaniju Evrope”.

U 2015.godini  smo potpisali sponzorski ugovor sa UEFA-om i tako postali prva zvanična avio-kompanija koja je sponzor prvenstva UEFA 2016, u  Francuskoj. Dodeljene su nam sledeće nagrade: “Najbolji meni u biznis salonu”, “Najbolji ketering u biznis klasi” i “Najbolja avio-kompanija u Evropi”- peti put zaredom. Sa destinacijama Majami, Mauricijus, Manila, San Francisko Taipei, Ahvaz  Durban, kompanija Turkish Airlines je uvela 23 destinacije. 300-ti avion  se pridružio našoj floti u 2016. godini tako da je za jednu deceniju kompanija utrostručila svoju flotu sa 100 na 309 aviona, i sa 103 destinacije na 285 destinacija – zaključio je Alagoz.

Ovom prilikom, kompanija „Turkish Airlines“ dodelila je nagrade turističkim agencijama sa kojima je najbolje sarađivala u 2015. godini. Nagrada za porast prodaje pripala je agencijama Cosmos Travel, Odeon Travel Service i Fly Fly Travel.

Turistička agencija Big Blue osvojila je nagradu za najviše prodatih grupa. Agencija Air S.A.N. 2, primila je nagradu za najbolju prodaju karata u biznis klasi, a nagrada za ukupnu prodaju pripala je agenciji Arisco, saopštio je Turish Airlines.

Nagrade su dodelili visoki zvaničnici kompanije „Turkish Airlines“ i ambasador Republike Turske u Srbiji, Mehmet Kemal Bozaj.

– Trenutno kompanija leti u 113 zemalja sveta, na 285 destinacija, sa 309 aviona. Očekujemo da ćemo do kraja godine povećati broj aviona sa 309 na 339, a trenutno smo i među najmlađim u Evropi. Planiramo da uvedemo letove ka Dubrovniku, Panami, Bogoti, Atlanti i Hanoju u naredna dva meseca. –  istakao je Alagoz i dodao da kompanija čvrsto veruje u značaj turizma koji se razvija u Srbiji:

– Želimo da organizujemo posete turističkih agencija i medija Srbiji kako bi što bolje predstavili vašu lepu zemlju turoperatorima i novinarima u Turskoj i na Dalekom Istoku. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj