BEG airport status
Jat Tehnika potpisala ugovor o farbanju aviona vrednosti do 2 miliona evra U najvećem hangaru i farbanje aviona / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika potpisala ugovor o farbanju aviona vrednosti do 2 miliona evra

Najveći srpski MRO „Jat Tehnika“ potpisao je nedavno novi ugovor za farbanje aviona za većeg inostranog klijenta, saznaje Tango Six iz izvora bliskih kompaniji. Očekivana vrednost posla može dostići 2 miliona evra.

Kako saznajemo, minimalan broj letelica tipa Boing 737CL/NG i A320 na godišnjem nivou pod ovim ugovorom biće 20 uz mogućnost povećanja. Klijent, kojeg niko ne želi da identifikuje zbog striktnih odredbi o poverljivosti u ugovoru, u ovom trenutku ima 40 aviona kojima treba farbanje. Ukoliko bi „Jat Tehnika“ ofarbala svih 40 vrednost ukupnog posla dostigla bi 2 miliona evra. Ugovor važi na 2 godine od potpisivanja uz opciju produžetka od još godinu dana.

Stratešku orijentaciju „Jat Tehnike“ ka veoma profitabilnoj delatnosti farbanja aviona potvrdio je Miroslav Musulin, direktor kompanije u novogodišnjem intervjuu za naš portal. On je tada rekao da je pored postavljanja zavesa za farbanje aviona u velikom hangaru planirana i izgradnja novog namenskog hangara koji će se koristiti isključivo za farbanje letelica.

Zaštitna zavesa koja se koristi tokom procesa farbanja u velikom hangaru / Foto: Jat Tehnika
Zaštitna zavesa koja se koristi tokom procesa farbanja u velikom hangaru / Foto: Jat Tehnika

Dok se čeka na epilog višemesečne aktivnosti oko moguće privatizacije Jat Tehnike od strane kompanije SR Technics pod rukovodstvom Mubadale“ i Etihada, srpski MRO je pre nekog vremena objavio da je u periodu od 2011. godine do danas kompletirao radove na svim nivoima održavanja iz svog portfolia na ukupno 400 aviona. U aprilu će nakon završenih radova hangare napustiti 12 letelica što je i mesečni rekord kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ru

A to sto je jat tehnika danas otpustila 50 radnika,to nista!?

Odgovori
mi

Rossiya!?

Odgovori
Bo

Pored 50 ide jos150

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Dobro je da napokon umetnuta pista ide u istoriju. Umetnuta pista osim što će biti najskuplja rulna staza na svetu, podseća će nas na ogromnu propuštenu priliku da Beogradski aerodrom dobije pravu - drugu pistu kao i novi putnički i cargo terminal koji bi mogli stvarno da nas pozicioniraju kao ozbiljan regionalni hub u narednim…

29. Nov 2024.Pogledaj

Samo kazem na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

bravo za novu pistu, Ali, nakon toliko para I vremena mogli su I travnjak uz pistu urediti

29. Nov 2024.Pogledaj

Feline na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Od toga imaju neposredne koristi ne samo lisice, nego i vukovi, divlje mačke i ostale životinje. Treba tako organizovati i prihranjivanje životinja kojima se staništa neprekidno smanjuju, bilo bi još više mogućnosti za razvoj komercijalne avijacije.

29. Nov 2024.Pogledaj
28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nikola i Yoda Samo neko ko je opsednut omalozavanjem ruskog oruzija moze da napise da se Orešnik nije dokazao kako treba, i u danasnje vreme moze da nadje podrsku na internetu za makarkakve ideje. 36 hipersoničnih preciznih udara na jedan/ dva bloka u jednim lansiranjem. To se jedino moze zaustaviti u svemiru pre razdvajanja.

28. Nov 2024.Pogledaj