BEG airport status
„Etihad Airways“ otvorio luksuzni salon i spa centar na aerodromu u Abu Dabiju 1.700 m², 16 zona za pružanje usluga, luksuz samo su deo onoga što čini novi salon Etihad ervejza / Foto: Etihad Airways

„Etihad Airways“ otvorio luksuzni salon i spa centar na aerodromu u Abu Dabiju

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) otvorila je salon i spa centar prve klase na Terminalu 3 Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju.

– Salon ima 16 zona koje su osmišljene tako da putnici mogu da se opuste, povrate energiju i da se zabavljaju u luksuzu pre nego što se ukrcaju na let. „A-la-kart“ restoran, bar, sala za fitnes, salon za pušenje cigara, spa centar, berbernica, manikir, prostorija za gledanje televizije, izdvojena sobu za relaksaciju, prostorija za molitvu, soba za decu samo su deo toga – saopštio je Etihad.

Pic 3 Lounge view
Enterijer 14. po redu Etihadovog salona / Foto: Etihad Airways

– Skulpturalni bar snabdeven je sa 75 vrsta alkoholnih pića, šampanjcem i aperitivima. Jedinstveni koktel meni je posebno osmišljen u saradnji sa vodećom konsultantskom kompanijom za pića iz Londona,“Fluid Movement“ – navode u kompaniji.

Jedan od karakterističnih „moktela“ zove se „Abu Dabi“, za čije spravljanje se koriste ukusi Bliskog istoka, kao što je aromatična hladna kafa spremljena sa kardamonom i poprskana blagom ružinom vodom.

– Svi „mokteli“ i kokteli na meniju su jedinstveni, a nazive su dobili po vodećim destinacijama Etihada, uključujući Njujork, Melburn, Šangaj, Pariz, Mumbaj, Sidnej i London. Sastojci su inspirisani ovim gradovima, a sve koktele i moktele svojeručno spravljaju obučeni miksolozi, koristeći sirupe i dekoracije kao što su šećerna vuna i dehidrirana rabarbara- rečeno je u Etihadu.

Salon za cigare pruža izbor od devet brendova, uključujući „Hoyo de Monterray“ „Cohiba“, „Bolivar“, „Montecristo“, „Arturo Fuente“ i „Romeo i Julija“ u specijalnim kutijama. Svaka cigara je „stručno uparena sa vrstama viskija i konjaka“, objašnjavaju u kompaniji.

etihad-first-class-lounge-spa-relax_Standard.jpg
„Relax & Recline“ zona – 27 pojedinačnih ekrana sa umirujućim zvukom i osvetljenjem / Foto: Etihad Airways

Površina salona je 1.700 m², a pozicioniran je tako da se iz njega vidi ceo Aerodrom, navode u kompaniji i dodaju da će usluge u njemu biti dostupne tokom celog dana isključivo gostima Etihad Rezidencije, prve klase, članovima Etihad gest programa lojalnosti sa statusom „ekskluziv“ (Etihad Guest Exclusive) i „platinum“ (Etihad Guest Platinum) sa još jednim gostom, kao i putnicima prve klase članica grupacije „Etihad Airways Partners“ (EAP), putnicima EAP „isključivo po pozivu“ (sa još dve osobe) i putnicima EAP koji imaju status jednak „platinum“ (sa još jednom osobom).

Pic 1
Sledeći salon prve i biznis klase biće otvoren u Los Anđelesu / Foto: Etihad Airways
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj