BEG airport status
Udes vojnog helikoptera u Podgorici Jedan od pilota je lakše, a jedan teže povređen / Foto: CDM - Vedran Ilić

Udes vojnog helikoptera u Podgorici

Crnogorski mediji javljaju da se u Podgorici u blizini Komanskog mosta oko 13 časova srušio vojni helikopter. Letelica se prilikom pada nije zapalila.

Kako Tango Six saznaje, jedan od pilota je lakše, a jedan teže povređen.

Pad su prijavili građani, a kako se navodi iz policije je kratko saopšteno da su ekipe upućene na lice mesta.

Ministarstvo odbrane Crne Gore izdalo je saopštenje povodom nesreće:

– Helikopter Vojske Crne Gore sa oznakom Gazella HN – 45M, broj 12941,  srušio se danas oko 13 h u blizini Komanskog mosta kod Podgorice, za vrijeme izvođenja redovne planirane obuke u letjenju.

U helikopteru su bili piloti, zamjenik komandanta Vazduhoplovstva Vojske Crne Gore, pukovnik Namik Arifović i putpukovnik Miroljub Antanasijević, referent u referatu za letačke poslove. Pukovnik Arifović i potpukovnik Antanasijević teže su povrijeđeni i hospitalizovani su u Kliničkom centru Crne Gore.

Ministarstvo odbrane u saradnji sa nadležnim državnim organima, preduzima sve aktivnosti u identifikovanju uzroka pada.  U toku je formiranje komisije za utvrđivanje uzroka udesa. Ministarstvo odbrane redovno će obavještavati javnost o novim relevatnim informacijama o udesu –

Očevici su uočili da helikopter ima problem na oko 100 metara visine, ali su imali utisak da će bezbedno sleteti, prenosi RTCG.

Helikopter je, kako su naveli, padao usporeno.

3b50f3d5-59ea-44f4-b511-a05c81be9274

5b4702ce-bc0c-4078-bc68-38bd4caa84f8

6e382d51-ed75-4edc-9275-32a882a8f2c0

Sve fotografije: CDM – Vedran Ilić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Go

Gazele Vazduhoplovstva Crne Gore su bile na remontu u Banja Luci , nadam se da uzrok pada nije kvalitet uradjenih radova.

Odgovori
Da

U Banjaluci su remontovane i Gazele iz MUP RS, pa nijedna nije imala udes.

kr

Nisu mogle biti remontovane u Banjaluci, samo im je rađen periodični pregled.

bl

Jedno pitanje za civilne avio-mehaničare. Kada se desio prethodni udes na Gazeli VCG, MOCG je tvrdilo da je pregled C/2 koji je vršen u Banja Luci najviši stepen VTOd po civilnom programu održavanja za Gazele. Da li je to tačno, s obzirom da je, koliko mi je poznato, u tom „alfabet“ sistemu pregled D (D-check) pandan generalnom remontu kakav postoji u RV i PVO (JNA, VJ, VS). I ako jeste C/2 najviši nivo VTOd, šta tačno obuhvata, ili još bolje komparacija između njega i generalnog remonta.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj