Crnogorski mediji javljaju da se u Podgorici u blizini Komanskog mosta oko 13 časova srušio vojni helikopter. Letelica se prilikom pada nije zapalila.
Kako Tango Six saznaje, jedan od pilota je lakše, a jedan teže povređen.
Pad su prijavili građani, a kako se navodi iz policije je kratko saopšteno da su ekipe upućene na lice mesta.
Ministarstvo odbrane Crne Gore izdalo je saopštenje povodom nesreće:
– Helikopter Vojske Crne Gore sa oznakom Gazella HN – 45M, broj 12941, srušio se danas oko 13 h u blizini Komanskog mosta kod Podgorice, za vrijeme izvođenja redovne planirane obuke u letjenju.
U helikopteru su bili piloti, zamjenik komandanta Vazduhoplovstva Vojske Crne Gore, pukovnik Namik Arifović i putpukovnik Miroljub Antanasijević, referent u referatu za letačke poslove. Pukovnik Arifović i potpukovnik Antanasijević teže su povrijeđeni i hospitalizovani su u Kliničkom centru Crne Gore.
Ministarstvo odbrane u saradnji sa nadležnim državnim organima, preduzima sve aktivnosti u identifikovanju uzroka pada. U toku je formiranje komisije za utvrđivanje uzroka udesa. Ministarstvo odbrane redovno će obavještavati javnost o novim relevatnim informacijama o udesu –
Očevici su uočili da helikopter ima problem na oko 100 metara visine, ali su imali utisak da će bezbedno sleteti, prenosi RTCG.
Helikopter je, kako su naveli, padao usporeno.
Sve fotografije: CDM – Vedran Ilić
Goran
Gazele Vazduhoplovstva Crne Gore su bile na remontu u Banja Luci , nadam se da uzrok pada nije kvalitet uradjenih radova.
Dado
U Banjaluci su remontovane i Gazele iz MUP RS, pa nijedna nije imala udes.
krki vetees
Nisu mogle biti remontovane u Banjaluci, samo im je rađen periodični pregled.
bla bla
Jedno pitanje za civilne avio-mehaničare. Kada se desio prethodni udes na Gazeli VCG, MOCG je tvrdilo da je pregled C/2 koji je vršen u Banja Luci najviši stepen VTOd po civilnom programu održavanja za Gazele. Da li je to tačno, s obzirom da je, koliko mi je poznato, u tom „alfabet“ sistemu pregled D (D-check) pandan generalnom remontu kakav postoji u RV i PVO (JNA, VJ, VS). I ako jeste C/2 najviši nivo VTOd, šta tačno obuhvata, ili još bolje komparacija između njega i generalnog remonta.