BEG airport status
Erbas Fondacija prevezla himanitarnu pomoć Haitiju A330 test avionom 48. humanitarni let Erbas Fondacije / Foto: Airbus

Erbas Fondacija prevezla himanitarnu pomoć Haitiju A330 test avionom

Erbas Fondacija (Airbus Foundation) i „Akcija protiv gladi’’ Francuske ( Action Against Hunger – France – ACF) iskoristili su A330 test letelicu kako bi prevezli 20 tona humanitarne pomoći na Haiti, saopštio je Erbas (Airbus).

Humanitarna pomoć je utovarena u letelicu A330 na aerodromu u Lionu odakle je odletela za Port o Prens, glavni grad Haitija. Pomoć će dobiti svi koji su prošle nedelje pogođeni uraganom Metju, navode u kompaniji.

– Novi avioni, koji tek treba da krenu u upotrebu, koriste se u brojnim prilikama kada treba da se preveze roba ljudima u nevolji u celom svetu. Ovo je 48. humanitarni let koje je Erbas Fondacija izvela – navode u Erbasu i dodaju:

– U avionu je takođe bilo 29 francuskih civilnih oficira bezbednosti kao i značajan broj humanitarnih radnika iz ostalih nevladinih organizacija kao što su Fonadacija Veolia, Premijer Urdženc (Premiere Urgence), Hendikep Internešenel (Handicap International), Humedika (Humedica), Medeir (Medair) i ACF –

Pomoć je prikupljena od strane ACF-a i uključuje opremu za sanaciju vode, zalihe pitke vode, opremu za domaćinstva i proizvode za higijenu.

– Pružanje pomoći žrtvama razornog uragana koji je pogodio Haiti prošle nedelje jeste jedan od najvažnijih prioriteta Erbas Fondacije danas i izuzetno je važno omogućiti žrtvama ponovni pristup čistoj vodi – izjavio je Fabris Brežije, izvršni direktor Erbasa.

cukqurkwaaaig5y
Erbas Helikopter Fondacija koordinisala letove helikoptera na Haitiju odmah nakon uragana / Foto: Airbus Foundation

Proteklih godina Erbas je kroz svoju Fondaciju izgradio globalnu mrežu avio-kompanija i humanitarnih organizacija kako bi pomogao žrtvama prirodnih katastrofa širom sveta, kažu u kompaniji.

– Zahvaljujući jedinstvenoj mreži operatora Erbas helikoptera, koji postoje u toj oblasti, Erbas Helikopter Fondacija, sestra Erbas Fondacije, koordinisala je letove helikoptera u roku od nekoliko sati nakon što je uragan pogodio Haiti. Do sada je Erbas Helikopter Fondacija bila u mogućnosti da podrži nekoliko humanitarnih aktera, posebno Međunarodnu organizaciju Crveni krst i Crveni polumesec, kao i Krizni štab francuskog Ministarstva spoljnih poslova – saopštio je Erbas.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Darko na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Na starnu što nije 2km nego 3,4km, pista nije gradska ulica pa samo uvaljaj kamen u asfaltiraj. Ona treba da pri velikoj vertikalnoj brzini da bezbedno primi teret od par stotina tona, al bitno da se pljuje. Umetnuta pista neće otići u istoriju. Pri bilo kom problemu na glavnoj pisti: pojava stranih tela usled pucanja…

29. Nov 2024.Pogledaj

Tihi na: Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

Agusta-Bell AB.212 je cist Bell 212. SFRJ je imala 7 Agusta-Bell AB.212 i jedan Bell 212.

29. Nov 2024.Pogledaj
29. Nov 2024.Pogledaj

Бивши Гастос na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Не знам колико је ширине било да се можда оформи још једна писта Gatwick планира да оформи једну краћу писту за полетање ускозтупних само (ако се не варам) тако што ће померити главну писту да има прописан размак између две писте. Далеко је BEG од LGW, али није за одмет да се размишља на дуже.

29. Nov 2024.Pogledaj