BEG airport status
Privredna komora Srbije nagradila „Nikolu Teslu“ u kategoriji velikih uslužnih preduzeća Priznanje "Najbolje iz Srbije" drugu godinu zaredom uručeno "Nikoli Tesli"/ Foto: Aerdorom Nikola Tesla

Privredna komora Srbije nagradila „Nikolu Teslu“ u kategoriji velikih uslužnih preduzeća

Aerodrom Nikola Tesla dobitnik je priznanja „Najbolje iz Srbije 2016“ u kategoriji velikih uslužnih preduzeća.

Priznanja se dodeljuju nakon javnog glasanja potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera za najbolje brendove, saopštila je beogradska vazdušna luka. Na svečanosti u Novom Sadu nagradu je u ime Aerodroma Nikola Tesla primio izvršni direktor Raša Ristivojević.

– Zadovoljstvo mi je da je Aerodrom Nikola Tesla Beograd drugi put za redom dobitnik ove nagrade u oblasti velikih uslužnih preduzeća. Kao jedan od najuspešnijih aerodroma u ovom delu Evrope, sa rekordnim brojem putnika i izuzetnim finansijskim rezultatima, Aerodrom Nikola Tesla Beograd kvalitetom svoje usluge, stalnim uvođenjem noviteta i primenom najnovije tehnologije predstavlja jedinstveni primer najboljeg proizvoda iz Srbije. Dokaz za to je i sve veća popularnost beogradskog aerodroma među kompanijama i putnicima, čemu u prilog govori činjenica da smo u 2016. godini uslužili istorijskih više od 4,9 miliona putnika, a novim rekordima smo započeli i ovu godinu. – naveo je Ristivojević.

Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija 12 godina organizuje akciju u okviru koje se dodeljuju priznanja najuspešnijim robnim i korporativnim brendovima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj