BEG airport status
Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta Dato dodatno vreme ponuđačima da sakupe dokumentaciju

Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta

Rok za podnošenje prijava u postupku odabira potencijalnog koncesionara Aerodroma Nikola Tesla produžen je odlukom Vlade do 10. marta. Ostali elementi javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Prema javnom pozivu zainteresovanim stranama za koncesiju beogradskog aerodroma u trajanju od 25 godina, ponuđači zainteresovani za učestvovanje u prvoj fazi koncesije (podnošenju neobavezujućih ponuda) imali su rok do 25. februara. Odlukom Vlade, ovaj rok je produžen do 10. marta. 

– Rok za podnošenje prijava je produžen kako bi se što većem broju potencijalnih ponuđača omogućilo da pribave sva neophodna dokumenta i podnesu kompletne prijave. – navedeno je u obrazloženju Vlade Srbije čija je odluka objavljena u Službenom glasniku 22. februara.

Kao što je Tango Six već objavio, nakon podnošenja neobavezujućih ponuda u prvoj fazi useldiće druga faza – dostavljanje obavezujućih ponuda. Otkup tenderske dokumentacije košta 1.000 evra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Interesantno, ali jesu.
Izgleda da su se pojavila minimum dva velika igrača na koje nisu računali Mudraci na vlasti, pa je izvršen pritisak da se produži rok. Postaje veoma zanimljiva igra i sve je izvesnije da pokušaj nameštanja Koncesije neće proći. Nimalo prijatno Mudracima.
Sačekajmo i taj 10-i mart.

Odgovori
Le

moguce…al ipak ce Djelicev Lazard naci „najboljeg“

Odgovori
Vl

Već su našli. Hahaha!

Odgovori
Ko

Kada je pre neki mesec ovde neko napisao da postoji zainteresovanost nekoliko ozbiljnih učesnika na tržištu koja će svakako pokušati ostvariti svoje interese skakali ste kao opareni tvrdeći da postoji samo jedan koncesionar, samo jadan mogući izbor itd. Danas ni sami niste sigurni u svoje reči od onda.

Odgovori
Vl

Koncesionar,
Postoji razlika u „postoji zainteresovanost ozbiljnih učesnika“ i „budući Koncesionar piše uslove Koncesije“.
Napisaću još jednom.
Ko god dobije Koncesiju, a da nije unapred namešteno, biće svima dobro. Makar ko.
Ako Koncesiju dobije onaj za koga se ova Koncesija namešta, neće biti dobro.
I još jedna opaska,
Ako je sve bilo transparentno zašto onoliko pitanja i potpitanja na sajtu ANT od strane ozbiljnih Koncesionara, a nijedno od onog Koncesionara koji je pisao Koncesiju?
Kako to da njima nisu jasni uslovi Koncesije? Te na kraju zašto je rok za podnošenje prijava produžen?
Misliti izvan kutije ne škodi.

Odgovori
Ko

Može npr. i bez koncesije uopšte, za potencijalne koncesionare iz UAE. :-)

Pitanja su potpuno uobičajena, štaviše ima ih malo u odnosu na veličinu posla. Tiču se uglavnom roka (jer je poziv dobro napisan, ali ipak niko nije gledao u kalendar) i overavanja dokumenata (to je standardna priča kod svih naših poziva na kojima stranci učestvuju). Ništa neuobičajeno.

Mene raduje što vidim pitanja iz PRC.

Odgovori
Vl

Očito ne razumeš tematiku. Pitanja su neuobičajena. Ko god je stručnjak iz te oblasti kaže isto.
I mene raduju pitanja iz PRC.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj