BEG airport status
[VIDEO] Otvoren „EAP Shared Services“ centar u Beogradu; Hogan: Er Srbija je dugoročna investicija Domaći operateri u kontakt centru pružeće usluge i u okviru programa lojalnosti EAP kompanija/ Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

[VIDEO] Otvoren „EAP Shared Services“ centar u Beogradu; Hogan: Er Srbija je dugoročna investicija

Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Groupe) otvorio je EAP šerd servisiz centar (EAP Shared Services) u Beogradu. Ovaj „globalni Centar za objedinjene usluge“ obavljaće funkciju kontakt centra i pružati usluge u okviru programa lojalnosti u Evropi za kompanije u sastavu Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group) – Etihad ervejz, Er Srbija, Er Sejšels i Etihad ridženel, a kasnije će obuhvatati i avio-kompanije Alitalija i Er Berlin, kao i njihove programe lojalnosti.

Kako je rečeno na otvaranju, „EAP Shared Services“ će pružati usluge rezervacije i izdavanja karata, u koje spadaju prodaja, promena plana putovanja i obrada zahteva za posebnim uslugama. U pogledu programa lojalnosti, zaposleni u kontakt centru će moći da pruže informacije o programima, kao i usluge upravljanja korisničkim nalogom i bonus miljama.

EAP centar se nalazi u okviru poslovnog parka „Airport City“ / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

EAP centar se nalazi u okviru poslovnog parka „Airport City“ na Novom Beogradu. Centar su otvorili predsednik i generalni direktor Etihad ejviejšn grup, Džejms Hogan, predsednik Vlade Srbije, Aleksandar Vučić. Otvaranju je prisustvovao i gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Siniša Mali.

– Srbija je izabrana jer ovde imamo ljude koji dobro govre strane jezike i zemlju koja je otvorena za nove ideje i nove načine rada. – naveo je Hogan.

Mogući pregovori sa Vladom Srbije o podsticajima / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Govoreći o EAP centru, Vučić je naveo da su za potrebe rada centra obezbeđena dva nezavisna izvora energije.

– Za ovakav centar neophodna je energetska bezbednost jer ni jednog sekunda ne sme da nestane električna energija. Spremni smo, kao Vlada Srbije, da u budućnosti pričamo i o podsticajima. – naveo je Vučić.

Na početku mesto za 200 zaposlenih / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Rečeno je da će u centru u početku biti zaposleno oko 200 ljudi, kao i da će se broj zaposlenih povećati na 685 do 2020. godine.

– Centar je osposobljen da primi 4,4 miliona poziva do 2020. godine. – naveo je Hogan.

„Sve naše investicije deo su dugoročne strategije.“ / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Analizirajući Er Srbiju kao investiciju, Hogan je naveo da je srpska nacionalna avio-kompanija ostvarila napredak. On je istako da partnesrtvo na pet godina uz mogućnost produžetka saradnje na dodatnih pet godina jesu deo ugovora, ali da su ulaganja u kompaniju dugoročna investicija koja omogućava ostanak Etihada kao partnera.

– Sve naše investicije deo su dugoročne strategije. Uložili smo kako bismo iskoristili prednost saradnje kompanija unutar naše mreže i kako bismo ostvarili najviši kvalitet i profit. – naveo je Hogan i dodao da je Er Srbija ostvarila veliki pomak u odnosu na stanje u kome se pre tri i po godine nalazio tadašnji JAT.

 

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj