BEG airport status
Korporativni magazin ACQ5 dodelio nagrade „Nikoli Tesli“ i Saši Vlaisavljeviću Dodeljene nagrade za najbolju kompaniju i najinspirativnijeg lidera u 2017. godini / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Korporativni magazin ACQ5 dodelio nagrade „Nikoli Tesli“ i Saši Vlaisavljeviću

Nagrade za najbolju kompaniju i najinspirativnijeg lidera u Centralnoj i Istočnoj Evropi u oblasti avio-saobraćaja za 2017. godinu dodeljene su Aerodromu Nikola Tesla i v.d. generalnog direktora Saši Vlaisavljeviću, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

U okviru akcije ACQ5 Global Award, britanski korportativni onlajn magazin ACQ5 dodelio je nagrade kompanijama i pojedincima liderima u svojim oblastima, koji su imali najveći uticaj na industriju u prethodnoj godini, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– Nagrada ACQ5 je beogradskom aerodromu i Vlaisavljeviću dodeljena u konkurenciji od više od 75.000 nominovanih kompanija i lidera. –

Nagrada dodeljena u konkurenciji sa više od 75.000 nominovanih kompanija i pojedinaca / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Citam tekst : „Nagrada dodeljena u konkurenciji sa više od 75.000 nominovanih kompanija i pojedinaca“, pa ne mogu da verujem . U takvoj konkurenciji NT prvi , a direktor još nije u vladi gde bi bio ne expert nego madjionicar,( u Privrednoj komori je bio ne primetan ) a uskoro se i ustupa aerodrom na koncesiju. Priznacete da je tu puno ne logicnosti. Svakako zaposlenima zelim da barem posle 5 godina dobiju stalne radne odnose, i da pocne da im se uplacuje radni staž.To nije uzimano u obzir kada se vrsilo ocenjivanje.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj