BEG airport status
Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču Prvi, još neprovereni, izveštaji sa lica mesta govore da je uzrok incidenta ruda koja je ispala iz ležišta.

Manji incident na Aerodromu Nikola Tesla: Avion „Infinity Aviationa“ sudario se sa vozilom za vuču

Avion kompanije „Infinity Aviation“ Cessna Citation 525 YU-MTU učestvovao je danas u incidentu prilikom procesa prevlačenja sa jedne na drugu platformu Aerodroma Nikola Tesla.

Uprkos početnim netačnim navodima klasičnih medija da je letelica vlasništvo kompanije „Prince Aviation“ (koji su sada ispravljeni), kako Tango Six saznaje, učesnici u incidentu bili su traktor za vuču letelica jedne i oprema i avion druge biz-jet čarter kompanije.

Kako je za naš portal potvrđeno iz „Prince Aviationa“ oni nemaju nikakve veze sa incidentom osim pomoći kolegama u procesu prevoženja njihovog aviona:

– Mi praktično nemamo ništa sa ovim događajem. Pozajmili smo vozilo za vuču aviona „Infinity Aviationu“ jer ono koji oni inače koriste nije bilo raspoloživo. Naše vozilo je u potpunosti bilo ispravno i njime je upravljao avio-mehaničar „Infinity Aviationa“. Rudu za vuču letelice su takođe oni obezbedili. Mi smo dakle dali samo opremu koja je bila potpuno ispravna i koja nije bila faktor u celom događaju. – rekli su iz Princa za Tango Six.

Kako takođe saznajemo, šteta na letelici nije značajna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj