BEG airport status
[VIDEO] Balkan Helicopters proslavio Dan helikoptera: „Do kraja godine nadamo se novom, ozbiljnijem, helikopteru“ Vitalnost srpske generalne avijacije potvrđuje i pet privatnih helikoptera na stajanci. Hangar u Banovcima bio je preuređen za predavanja i osveženje / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[VIDEO] Balkan Helicopters proslavio Dan helikoptera: „Do kraja godine nadamo se novom, ozbiljnijem, helikopteru“

Prošle subote domaća generalna avijacija bila je u znaku vertikalnog transporta. Najveći regionalni operater civilnih helikoptera „Balkan Helicopters“ organizovao je druženje za prijatelje, poslovne partnere i medije povodom Svetskog dana helikoptera u svojoj bazi, helidromu pored Dobanovaca.

Događaj je zbog očekivanog lošeg vremena pomeren sa prvobitnog datuma nedelju dana kasnije što je, ispostavilo se, bio odličan potez. Subota za nama bila je sunčana, helikoptera je na jednom mestu bilo pet a većina posetilaca dobila je nekoliko proširenih školskih krugova u Robinsonu R-44.

Stotinjak gostiju i savršeno vreme / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Pored proslave dana onih koji to vole „kolektivno“, domaćini iz „Balkan Helicoptersa“ organizovali su i nekoliko promotivnih predavanja. Gosti su tako mogli da saznaju više o gašenju požara iz vazduha uz pomoć helikoptera i hitnom medicinskom transportu (HEMS).

Pre kulminacije „vertikalnog dana“ – panoramskih vožnji „četrdeset četvorkom“, menadžer i pilot „Balkan Helicoptersa“ i škole (helikopterskog) letenja „Helimaster“ Sara Krneta rekapitulirala je prethodnu godinu iz ugla dve kompanije.

Pored interesantne najave, da očekuju nabavku „novog, ozbiljnijeg helikoptera“ do kraja godine, Sara je naglasila da su i dalje jedina škola za helikoptere od Slovenije do Grčke, da svu svoju energiju u saradnji sa domaćim regulatorom usmeravaju ka ukidanju uslovne zabranjene zone letenja iznad centra Beograda i da uskoro očekuju dobijanje operativne dozvole za avio-taksi prevoz helikopterom.

Nove „turbine“ uskoro? / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Pogledajte kako smo se proveli prošle subote i pre klika na „play“ obavezno vezivanje jer naravno da video počinje letom u „Robinsonu“.

 




[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BB

Vrlo imteresantna kompanija… Naš me interesuje koliko ovakvo tržište postoji i kako posluju

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj