BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak Super Herkulesa C-130J na Batajnici Srpski i američki vojni padobranci u petak sa Herkulesom iznad Lisičjeg Jarka / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak Super Herkulesa C-130J na Batajnici

Kao transport i podrška vojnoj aktivnosti „Double Eagle“ ili „Zima 2017“ USAF Europe poslao je dva aviona Herkules C-130J.

Letelice pripadaju 37. transportnoj eskadrili „Blue Tail Flies“ 86. transportnog vinga baziranog u Ramštajnu, Nemačka. U pitanju je poslednja iteracija jednog od najzastupljenijih američkih transportnih aviona koji se fizički prepoznaje po dužem trupu i karakterističnim oblikom elise.

Tango Six je dobio priliku da juče obiđe letelicu i od jednog od pilota čuje najinteresantnije detalje vezane za njegove performanse i upotrebu. Od opisa korišćenja HUD-a do drugih para-drop i cargo-drop detalja.

Interesantno je da ni domaćini ni gosti nisu pomenuli da je na Batajnici u okviru ovonedeljne aktivnosti prisutna i treća formacija specijalnih jedinica. Reč je o „Phoenix Raven Global Protection“ timu koji je neprimetno „embedovan“ u redovnu posadu i od tehničara ih jedino razdvajaju prišivka i redni broj pripadnika. U pitanju su specijalne snage koje su zadužene isključivo za čuvanje letelica i posada u rizičnim područijima u kojima USAF operiše.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

А

Брука како је напуцан кокпит.

Odgovori
Mr

а пилот млад, млад…ццц…баш млад човек!!!

елем, и на овом Херкулесу као и пре на Ф-16, приметио сам да пилотска седишта пресвлаче са јамболију!!! да ли је то недостатак укуса код Амера или нешто треће!?

Odgovori
ev

Kaže stara poslovica da se o ukusima ne raspravlja. Ameri pilotska sedišta presvlače jambolijom a Srbi još uvek na televizorima drže hekleraj i plastičnu gondolu iz Venecije :-)

Ai

Vunu cete videti na mnogim pilotskim sedistima vojnih i civilnih aviona. Sedista se oblazu jagnjecom kozom najvise iz razloga sto sedista moraju biti otporna na vatru,a vuna je veoma otporna.Tu je i pitanje komfora,udobna su za duze sedenje. Isto tako „dise“ i smanjuje znojenje.

Dr

Ma nema ni 40est godina ??

Значи, Србија је ризично подручје.

Odgovori
С

Лепо репортажа, мада ми је мало криво што нисте радили репортажу и о авиону АН-124.

Odgovori
Pe

I nama.

С

Кад смо већ код тога можда би могла нека репортажа из неког путничког авиона?

Pe

Samo ako ste pregledali sve sa našeg YouTube kanala :)

https://www.youtube.com/user/TangoSixBlog/videos

С

Нисам ни знао да постоји…

Pe

Ako hoćete nešto iz kokpita, počnite sa ovim – https://www.youtube.com/watch?v=nZ_jYRin4FU

54

Све похвале Петру и екипи који су увијек информисани и на правом мјесту.

Може ли један мали, добронамјерни савјет када су у питању видео прилози? Мислим да би било одлично када бисте користили сталак (трајпод) приликом снимања и мало мање форсирали кадрове из покрета, било да је ријеч о швенковима или класичном зумирању.

Мислим да би на тај начин већ поприлично високе стандарде које сте поставили подигли на још виши ниво.

zo

Bio bi razocaran u kokpit..

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Staršipvojadžer na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Za obuku treba poprilično godina. Interesantno kako američki piloti već s 25,26 godina rasturaju F-16.

01. Apr 2025.Pogledaj

Sloba na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Samo bi dodao, da se na kraju pojavljuje i drugi DC-6B, reg. YU-AFF. Verovatno je snimano vise puta. Moj otac je leteo u Adriji od osnivanja pa sve do 1974 godine, kad se vratio u JAT.

01. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Varaš se Stojko, u ovom slučaju se sklapa ugovor o saradnji. Avioni su vec kupljeni i zna se tacno kada sta dolazi. Isto ce da bude kad se kupe rakete koje nam ne trebaju dok se ne postigneneka osnovna operativna spremnost nasih pilota da upravlja Rafalima. Nije 2016 ili 2020 pa da sami lutamo sa…

01. Apr 2025.Pogledaj

VladanM na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Rafal je preskup za drzave poput RS i HR. Bolje bi bilo ulagati u obrazovanje stanovnistva, dobre komsijske (susedske) odnose i zajednicki airpolicing sa nekim jeftinijim avionima. Ali, to sto je bolje nama obicnim gradjanima...

31. Mar 2025.Pogledaj

Srdjan Fox na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Cestitam na odlicnom aerodromu i na energiji da se u ovoj zemlji sve to ostvari. Podrska od Fox Aviation tima

31. Mar 2025.Pogledaj