BEG airport status
Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran Od 13. januara do Teherana dva puta nedeljno / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Nakon više od 20 godina direktni letovi iz Beograda za Teheran

Iranska nacionalna avio-kompanija Iran Air od 13. januara uspostaviće direktne letove iz Beograda za Teheran, saopšteno je sa „Tesle“.

Dolazak u Beograd predviđen je u 10 časova, a polazak za Teheran u 11 časova, navode sa beogradskog aerodroma i dodaju da će se letovi tokom zimske sezone obavljati dva puta nedeljno – utorkom i subotom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta.

– Samo dve nedelje kasnije, već od 1. februara iranska avio-kompanija Qeshm Air takođe je najavila početak letova za Teheran. Letovi bi tokom zimske sezone trebalo da se obavljaju dva puta nedeljno – ponedeljkom i četvrtkom – avionom tipa A320, kapaciteta 156 sedišta. Dolazak u Beograd predviđen je u 8 časova, a polazak za Teheran u 9 časova. – objašnjavaju sa „Tesle“.

Prestonice Srbije i Irana biće ponovo povezane direktnim letom nakon skoro 27 godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ovo je jako lepa vest.
Beograd se kao aerodrom jako dobro razvija i ostavlja miljama iza sebe ex-Yu konkurenciju

Odgovori
Do

Zvucis kao sendvicar.

Ga

Vreme će pokazati koliko je ovo dobra vest i za ASL zbog tranzita ka Evropi i JFK, ali se na JU 500 nastavlja samo subotom sto je jedina dobra konekcija za putnike u istom danu tokom zimskog reda letenja. JU 500 je pon i čet u 07:30, sto je kasno a subotom je u 13:20 pa se lepo konektuje sa Teherana. Videćemo da li će doći do codeshare ugovora ASL ii Iran Air-a, ali to može biti jako dobar posao za ASL, kada već nije bilo snage ili energije za uvođenje ASL leta ka Teheranu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj