BEG airport status
Novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore je Predrag Jovanović Predrag Jovanović na fotografiji drugi sa desne strane / Foto: DCV

Novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore je Predrag Jovanović

Kako su danas preneli beogradski mediji i kako je potvrđeno Tango Sixu, novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) biće magistar Predrag Jovanović, nekadašnji član rukovodstva Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.

Dosadašnji direktor SMATSA-e Radojica Rovčanin potvrdio je za Tanjug da mu ove godine ističe četvorogodišnji mandat na toj funkciji.

Predrag Jovanović je u DCV-u po funkciji bio zadužen za tematiku kontrole letenja na radnom mestu pomoćnika direktora za vazdušnu plovidbu, aerodrome i obezbeđivanje u vazduhoplovstvu.

Jovanović je trenutno potpredsednik Stalne komisije EUROCONTROL-a, član Nacionalnog vazduhoplovnog komiteta Srbije i dve evropske institucije – European Air Navigation Planning Group i European Aviation Crisis Coordination Cell.

Od septembra 2000. do marta 2001. godine Jovanović je bio na funkciji saveznog vazduhoplovnog inspektora u Saveznom vazduhoplovnom inspektoratu, a zatim je u istoj instituciji od marta 2001. do januara 2004. godine bio na funkciji načelnika inspekcije vazdušnog saobraćaja. Završio je Saobraćajni fakultet.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Posle duzeg vremena konacno neko strucan za ovu poziciju.

Odgovori
An

Izuzetan strucnjak, sjajan kolega, dobar covek. Bravo!

Odgovori
ga

Izuzetan strucnjak i covek. Bravo!

Odgovori
Vl

Peco, čestitam ti izbor na novu funkciju i koristim priliku da ti zahvalim na odličnoj saradnji dok si rukovodio istraživanjem udesa u DCV-u.
mr Vladan Veličković, dipl. inž.
Bivši istražitelj udesa u civilnom vazduhoplovstvu

Odgovori
Vl

Peco,
svaka Vam cast. Vas kolega sa Saobracajnog Vlada Djordjevic. Bilo je zadovoljstvo saradjivati sa Vama taka u Komitetima za bezbednost i sigurnost u vazdusnom saobracaju.
Veliki pozdrav sada iz Nemacke.

Odgovori
Ju

Neoebicno mi je drago da je Gospodin ajovanovic Predrag kao odlican strucnjsk i poznavalac Vazduhoplovni problema dosao na pravo mesre

NEOBICNO MI JE DRAGO DA GOSP.PREDRAG JOVANOVIC DOSAO NA MESTO KEJE JE ZASLUZIO, JER JE IZVANREDAN POZNAVALAC VAZDUHOPLONIH PROBLEMA.IMAO SAM CAST DA JEDNO VREME SARADJUJEM , GDE SAM SE UVERIO DA IMA IZVANREDNU SPOSONOST SARANJE,ZELIM MU SVE NAJBOLJE.

Odgovori
Ж

Драги мој Јуре, придружујем се твојим искреним честиткама господину Предрагу Јовановићу .
Велики поздрав .
Жарко

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj