BEG airport status
Na panoramskom letenju iznad Novog Sada sa Balkan Helikoptersom letelo preko 230 putnika Dnevno je u proseku 13 grupa razgledalo Novi Sad na ovaj način / Foto: CarGo

Na panoramskom letenju iznad Novog Sada sa Balkan Helikoptersom letelo preko 230 putnika

Naš najveći civilni helikopterski operater Balkan Helikopters ponudio je građanima i gostima Novog Sada posebnu priliku da od 09. do 15. jula lete iznad svog grada.

Tim povodom, helikopter Robinson R-44 prevozio je zainteresovane svakog predviđenog dana od 18 časova pa do zalaska sunca sa startne pozicije na uglu ulica Bulevar Evrope i Branka Bajića.
 
 

 
Kako navode iz Balkan Helikoptersa, tokom prošlonedeljnog panoramskog razgledanja sa njima je letelo 232 putnika iz grada i okoline, kao i putnici koji su dolazili i iz daljih gradova:

– Tokom jednonedeljnih letova, koji su bili trajanja u rasponu od 5 minuta do sat vremena, dnevno je u proseku 13 grupa razgledalo Novi Sad na ovaj način u prepodnevnim i popodnevnim časovima. U ovih 6 dana leta uvrštena je i jedna uspešna prosidba sa velikim banerom koji je par čekao na zemlji po sletanju.

Car:go je organizovao za pobednike svoje nagradne igre 12. jula prelet pobednika helikopterom u večernjim časovima za Novi Sad, VIP ulaznice za Exit festival, kao i povratni let helikopterom u ranim jutarnjim časovima. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ni

svaka cast samo nastavite i prosirite gamu helikoptera

Odgovori
AL

Svaka cast. Bogami sljaka Robinson dobro, imao sam osecaj da je citav dan u vazduhu

Odgovori
BB

Svaka čast za entuzijazam Balkan Helikopters (ipak je to ovdje najvažniji element). Vidi se da ljudi imaju ideja i da pravilno percipiraju tržište, a tržišta ima. Evo, prije dva dana u Banjaluci zove kinez na fiksni telefon (u praznoj prostoriji) momak tuda prolazio i javi se. Hoće Kinez tandem skok. Organizuj na brzinu helikopter (VDH company, od nedavno), jer za avion nije bilo vremena. Kinez promašio, umjesto na Zalužane (sportski) otišao u Mahovljane (međunarodni – kako lijepo zvuči…), kakva su objašnjenja dobro je i našao…
Ali bio je uporan i dobio je ono što je tražio, čak i više, jer je (kao i svaki Kinez) bio lagan pa nikad se spustiti na zemlju (malo je falilo da mu okače kamen za kiseliti kupus).
A da se to malo bolje organizuje, bilo bi toga daleko više (primjer iznad u tekstu).

Jedino mi je žao što neće biti puno komentara, jer da je neka vojna tema (ili da se bar ovaj Robinson ofarma u maskirnu šemu 🤠), sigurno bi bilo 100+ komentara.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj