BEG airport status
Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci "Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika" / Foto: Montenegro Airlines

Rekordan avgust za Montenegro Airlines: 105.000 putnika, 455.000 za osam meseci

Nakon rekordnog jula, nacionalna avio-kompanija Crne Gore je tokom avgusta prevezla ukupno 104.861 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, tj. u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, sa šest operativnih aviona na 1097 redovnih i čarter letova, saopšteno je iz Montenegro Airlinesa.

– To je za 19.824 putnika ili 23.3% više, sa avionom više i 169 letova u redovnom i čarter saobraćaju više, sve u odnosu na avgust prošle godine. Ovim rezultatom upisan je još jedan rekord u kompanijskoj istoriji. Destinacije koje su imale najveću prosječnu popunjenost putničke kabine su: Beograd 90%, Minhen 88%, Ljubljana 87%, Stankt Peterburg 84% i Frankfurt 80%.

Tokom tri mjeseca ljetnje sezone, u  junu, julu i avgustu, MA je prevezao ukupno 277.783 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 3.064 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 44.385 ili 19% putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Tokom ovogodišnje ljetnje sezone Montenegro Airlines saobraća ka 27 destinacija u 15 država.

Očekujemo blizu 80 hiljada putnika u septembru mjesecu, tako da će zacrtani cilj da se od početka juna do kraja septembra mjeseca ove godine preveze više od 350 hiljada putnika biti ostvaren. Za osam mjeseci ove godine ukupno smo prevezli 454.870 putnika, u sve tri kategorije saobraćaja, na 5.340 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 54.733 putnika ili 13.7% više u odnosu na isti period lani.

Postignuti rezultati su ostvareni u uslovima velike konkurencije na tržištu, na kojem pored nas u toku ljetnje sezone saobraća oko 45 drugih redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. I pored toga, uspjeli smo da na godišnjem nivou prevezemo između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. – stoji u saopštenju.

Živko Banjević, izvršni direktor avio-kompanije je istakao:

– Rezultati koje postiže Kompanija u 2018. godini su posljedica uspješnog sprovođenja plana konsolidacije poslovanja i optimalne komercijalne strategije, na čemu se i dalje radi u kontinuitetu, u saradnji sa resornim ministarstvom i Vladom Crne Gore. Plan je da se u toku 2018. godine preveze oko 620.000 putnika. Na taj način Montenegro Airlines ispunjava svoju misiju i daje maksimalan doprinos turističkoj i ukupnoj privredi Crne Gore. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš77 To je zato što su ljudi glupi pa šalju tenkove same na bojište. Pa to je apsurd. Moraju postojati dronovi izviđači koji će otkriti sve dronove kao i optički navođene dronove koji ne mogu biti ometeni elektronički i precizna artiljerija to rješava po kratkom postupku. Tko će probijati linije nego tenk? Tko? Bradley? Patrije?…

11. Apr 2025.Pogledaj