BEG airport status
Dogovoren nastavak saradnje u razmeni znanja i iskustava između beogradskog, sarajevskog i crnogorskih aerodroma U ovoj godini, aerodrom u Beogradu, aerodrom u Sarajevu i aerodromi u Crnoj Gori beleže stalan rast broja putnika / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Dogovoren nastavak saradnje u razmeni znanja i iskustava između beogradskog, sarajevskog i crnogorskih aerodroma

Generalni direktor Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević danas je održao sastanak sa direktorom Aerodroma Crne Gore Danilom Orlandićem i direktorom Aerodroma Sarajevo Arminom Kajmakovićem, gde je bilo reči o dosadašnjim uspesima aerodroma u regionu i gde su razmatrane mogućnosti nastavka saradnje između tih aerodroma, saopšteno je sa „Nikole Tesle“.

Kako navode, dogovoreno je da se nastavi saradnja u razmeni znanja i iskustva u oblasti ljudskih resursa, pravnim i određenim komercijalnim aspektima između stručnih službi Aerodroma Nikola Tesla i crnogorskih i sarajevskog aerodroma, kao i u pružanju stručnih obuka.

– U ovoj godini, aerodrom u Beogradu, aerodrom u Sarajevu i aerodromi u Crnoj Gori beleže stalan rast broja putnika koji koriste usluge avio-saobraćaja. Tekuća godina istorijska je godina za beogradski Aerodrom Nikola Tesla po broju opsluženih putnika, konstantan rast beleži se iz meseca u mesec, a do kraja godine očekuje se rekordnih 5,7 do 6 miliona putnika.

Aerodromi u Crnoj Gori takođe beleže sjajne rezultate u rastu broja putnika za 11 odsto. Do kraja godine očekuje se da će na oba crnogorska aerodroma biti opsluženo ukupno 2,5 miliona putnika što je čak 300.000 više nego prethodne rekordne godine. Sarajevski aerodrom može se pohvaliti ove godine prosečnim rastom broja putnika od 12% u odnosu na 2017. godinu. – objašnjavaju sa „Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj