BEG airport status
„Dramatično vetrovito“: Zvezdaš Er Srbije izbegao veće baksuziranje fudbalskog kluba „Crvena zvezda“ pred današnji meč Lige Šampiona Avion sa fudbalerima sleteo na "Lenon" juče oko 12 časova / Foto: The Aviators

„Dramatično vetrovito“: Zvezdaš Er Srbije izbegao veće baksuziranje fudbalskog kluba „Crvena zvezda“ pred današnji meč Lige Šampiona

Uprkos činjenici da bočna komponenta ukupnog vektora vetra nije bila ni izdaleka dramatična, britanski mediji juče su iskoristili svaki mogući sadržaj, pa i navodno „dramatično sletanje“ Er Srbijinog aviona ne bi li podigli atmosferu pred današnji meč Lige Šampiona.

Avion Er Srbije, bezimeni, Erbas A320-232 (YU-APG) kojim su igrači Cvrene zvede leteli za Liverpul, juče je pri dolasku na aerodrom „Džon Lenon“ sleteo uz, kako je britanski medij „Echo“ naveo, „poteškoće uzrokovane izuzetno jakim naletima vetra“.

Jeziva drama sigurno se odvijala juče u glavi kapetana Vesića (desno). On i kopilot Denis Anđelković mogli su da upropaste raspoloženje i izbaksuziraju ionako (objektivno gledano) gubitnički tim / Foto: Er Srbija

Kako piše taj medij, čarter koji je na „Lenona“ sleteo oko 12 časova morao je da se „suprotstavi nepovoljnim vremenskim uslovima“ kako bi fudbalski tim prizemljio bezbedno:

– Video snimak zabeležen na aerodromu prikazuje veštinu pilota koji je uprkos neočekivanom vetru uspeo bezbedno da sleti. Na snimku je moguće videti trenutak kada avion pristupa pisti i pokušava da izvrši sletanje, kao i zanošenje aviona pod naletima vetra. –

Istina je međutim, jasno vidljiva na snimku, da nikakve dramatične bočne komponente vetra nije bilo. U pitanju je bilo rutinsko sletanje sa gotovo minimalnim pariranjem po pravcu prilikom kratkog finala. Uz očiglednu meru predostrožnosti u formi većeg potiska jedina „drama“ bila je ona psihološka koju je u tom trenutku proživljavao „pilot flying“ Er Srbije.

Drama u glavama kapetana ili kopilota bila je sasvim sigurno jeziva, budući da je konkretno kapetan aviona Vesić veliki Zvezdaš. Činjenica da bi njegova posada mogla biti odgovorna za prvo razočarenje Zvezde u Velikoj Britaniji (što će se, budimo realni i dogoditi) u formi grubog sletanja dovoljna je da par puta obriše znoj sa dlana leve ruke pre nego što poslednji put zgrabi side stick i uradi poslednje ravnanje.

…jer niko ne želi da Zvezdinu atmosferu pokvari bilo čim baksuznim, kamoli viškom cifara u G brojaču FMC-a po sletanju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Volim Partizan

Odgovori
Ma

Sta? Gubitnicki tim?!!!! Petre, bavi se svojim malim avionima a nasu ZVEZDU ostavi na miru. Jbg, neko danas igra Ligu Sampiona a neko kup Srbije…

Odgovori
Ba

6:1, 4:0 – naravno da je gubitnički tim.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj