BEG airport status
Ministarstvo saobraćaja: Zabranjena izgradnja helidroma na Zlatiboru, Izvođeni radovi nelegalni Radovi su izvođeni na katastarskoj parceli koja pripada Opštini Čajetina, u parku prirode, u drugom stepenu zaštite / Foto: Wikipedia

Ministarstvo saobraćaja: Zabranjena izgradnja helidroma na Zlatiboru, Izvođeni radovi nelegalni

Građevinski inspektori zabranili su izvođenje radova na izgradnji helidroma na Zlatiboru, u opštini Čajetina, zbog gradnje bez građevinske dozvole, saopšteno je iz Republičke građevinske inspekcije Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Kako navode, nakon prijave čuvarske službe Parka prirode „Zlatibor“ inspekcija je obišla gradilište, a prilikom nadzora utvrđeno je da je investitor, kompanija “Takovo” iz Gornjeg Milanovca, radove izvodila bez građevinske dozvole i prijave radova:

-Radovi su izvođeni na katastarskoj parceli koja pripada Opštini Čajetina, u parku prirode, u drugom stepenu zaštite. U skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, inspekcija će doneti rešenje o uklanjanju objekta i podneti prijavu protiv investitora za privredni prestup.

Uredbom koju je Vlada Srbije na inicijativu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture donela prošle godine, Zlatibor je proglašen parkom prirode, odnosno zaštićenim područjem od izuzetnog značaja. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj