BEG airport status
ATR isporučio svoj 1500-ti avion U narednih 20 godina biće zabeležena tražnja za preko 3.000 turboprop aviona / Foto: ATR

ATR isporučio svoj 1500-ti avion

Kompanija ATR juče je proslavila isporuku svog 1500. aviona ATR 72-600 avio-prevozniku Japan Air Commuter, a koja je obavljena krajem oktobra ove godine, saopštio je taj prozivođač.

Kako ističe, ta isporuka poslednji je u nizu ovogodišnjih uspeha kompanije nakon isporuka hiljaditog ATR 72 u julu i petstotog ATR-600 u avgustu.

 
– Od 2010. godine 75% prodaje turboprop letelica pripada kompaniji ATR, pri čemu ona danas drži najveći deo tržišta u regionu. Skoro 500 ATR 42 (50 sedišta) i preko 1.000 ATR 72 (72 sedišta) isporučeno je u više od 100 zemalja.

Prvi avio-program kompanije bio je ATR 42 koji je pokrenut isporukom za francuskog prevoznika Air Littoral. Nakon toga, ATR proizvodi veću verziju aviona, ATR 72, koji je prvi put isporučen kompaniji Finnair. Poslednja u nizu i najmodernija verzija letelica je Serija -600, predstavljena 2009. godine, a prvi put isporučena Roial Air Marocu 2011. godine. – objašnjava taj proizvođač.

Prema prognozama ATR-a, u narednih 20 godina biće zabeležena tražnja za preko 3.000 turboprop aviona.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj