BEG airport status
[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i široj regiji / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu

Nakon uspešno završenog drugog po redu SEAS-a početkom marta ove godine, Tango Six Events vam predstavlja naš novi format događaja. Konferenciju Airport Security Convention and Exhibition (ASCE) koja će biti održana 19. i 20. decembra ove godine u hotelu Hilton u Beogradu.

ASCE je prva konferencija o bezbednosti aerodroma ove veličine u Srbiji i bližem regionu, koja za cilj ima da okupi regionalne aerodrome, proizvođače i kompanije iz ovog domena kako bi predstavili svoje planove, proizvode, razvojne strategije i kako bi se stvorila platforma za diskusiju o bitnom segmentu industrije.

Konferencija koju čine panel diskusije i prezentacije okupiće rukovodioce najvišeg ranga iz svih regionalnih aerodroma, kompanija koje posluju u domenu bezbednosti aerodroma, proizvođače bezbednosnih proizvoda, proizvođače softvera. Preko 300 delegata iskoristiće ovaj forum da pomeri granice saradnje, inovacije i razvoja biznisa u regiji Jugoistočne Evrope.

Takođe, ispred glavne konferencijske sale biće postavljen izložbeni prostor sa štandovima sponzora gde će svi zaintresovani biti u prilici da se bliže upoznaju sa njihovim specifičnim delatnostima.

Prvi ASCE Tango Six Events organizuje uz podršku Aerodroma Nikola Tesla kao generalnog sponzora i kompanija Rohde & Schwartz, Securitas, Sony, Yugoscan, Dahua, Kobra, Vama Trade i Flir. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj