BEG airport status
Kadrovski prioriteti Ministarstva za infrastrukturu – estradna pojava umesto Glavnog istražitelja

Kadrovski prioriteti Ministarstva za infrastrukturu – estradna pojava umesto Glavnog istražitelja

Uprkos jasno definisanom zakonskom roku Ministarstvo za infrastrukturu još nije predložilo Vladi Srbije osobu koja bi trebala da bude na čelu, i dalje neformiranog, Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća. Sa druge strane zaposlen je još jedan ekspert – nedavno svršeni master student Megatrend univerziteta Ivana Škorić.

Pojačano interesovanje stranih proizvođača putničkih aviona za obnovljenu inicijativu privatizacije Jata u predhodnih nekoliko nedelja rezultiralo je konkretnim sastancima. Budući da je Jat u vlasništvu države i da je nadležno ministarstvo operativni izvođač radova privatizacije po nalogu predsednika Vlade, pomenuti sastanci održani su u kabinetu ministra Milutina Mrkonjića.

Ispod grba države Srbije i fotografije pokojnog haškog optuženika nalazi se nekoliko die cast maketa koje svedoče o posetama pomenutih delegacija. Tu su mape, fotografije sa terena. „Ratna soba“ najodgovornijeg čoveka koji vodi ovo mega-ministarstvo odaje monumentalan utisak izvorišta svih preročnih zamajaca infrastrukturalnog razvoja Srbije.

Na sajtu ministarstva mogu se naći dve vesti o sastancima sa ambasadorom Francuske i delegacijom američkog proizvođača putničkih aviona, kompanije Boing.

Pored ministra može se uočiti gospođica Škorić koja, sudeći po zvaničnim fotografijama, pre obavlja ulogu sekretarice/zapisničara nego profesionalnog savetnika za problematike infrastrukture ili nekog od četiri saobraćajna resora ovog administrativnog konglomerata.

Kako je ministar izjavio novozaposlena nije njegova lična savetnica već „savetnica ministarstva“. Činjenica koja dovodi do zaključka da je Škorićkino vođenje beleški sa pomenutih sastanaka vezano za problematiku civilnog komercijalnog vazdušnog transporta. Svi koji su zlonamerno godinama komentarisali da u državi ne postoji odgovarajuća visokoškolska ustanova ovog tipa, kritikujući Saobraćajni fakultet i njegov vazduhoplovni smer, sada se sigurno grizu za jezik. Fakultet postoji i zlobnici mogu samo biti zavidni što jedna lepa, pametna i za tematiku golobalnog vazduhoplovnog tržišta kvalifikovana, mlada žena prisustvuje sastancima sa najvećim svetskim igračima ove oblasti.

…a glavni istražitelj?

Još nije imenovan.


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

To

SPS kadar zapošljava sa SPS univerziteta(ministar prosvete takođe SPS kadar predaje tamo)…ništa neobično za pomenute likove…

Odgovori
mt

Колико ја знам ДС је на власти, значи ДС ово дозвољава.

Odgovori
Ph

Bravo Petre, ponovo pravo u centar! Bas se pitam da li se ijedan strucnjak ista pita ovde, sve sami "experti" (po potrebi dodati "s" ispred prvog "e"). Ko zna, mozda mu je gospodjica zapravo otvorila onaj (vec cuveni) Twitter nalog, i to njih uce na faxu, verovatno.

Odgovori
mr

Ovo je ,,zaludno'' drustvo.Gde god se oni pojave tu vise ni trava ne raste.Sposobni su samo da pasu.To narocito vazi za ove sa Saobracajnog, a o Megableja trendu ne treba trositi reci.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj